Wilawander schreef:Anoeska schreef:Eerder schikbarend dat er mensen zijn die denken dat verpleegkundigen de hele dag met roze wolkjes om hun hoofd lopen, en nooit eens de balen van hun werk hebben....
Nou dat denk ik niet en een baaldag heeft iedereen wel eens in elk beroep maar als je met mensen werkt en je denkt zo over je werk dan kan je imo beter een andere job gaan zoeken.......
Ik denk niet dat de ts ook daadwerkelijk zo handeld op de werkvloer ...
zoals al eerder gezegd: het is maar een verhaaltje. En persoonlijk kan ik de grappige kant er wel van inzien.
En ookal komt iedereen aandragen met het beeld van de client die niks kan en afhankelijk is; er zijn nu eenmaal ook mensen
die zich geroepen voelen om je rond te commanderen zodra ze plat liggen met (ik kan even niks bedenken), maar zeg een ingegroeide
teennagel. En ja, dan durf ik wel eens gewoon te zeggen waar het op staat
Maar niet op deze manier natuurlijk! (daaromis het ook een stukje dat je met een korreltje zou moet nemen).
Ik vind dat je niet over iemand kunt oordelen aan de hand van een tekst die niet als zijnde serieus bedoeld is. Komop, één spottende tekst maakt ons nog geen onmensen die een hekel hebben aan hun beroep en geen feeling hebben met clienten!