Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lovely schreef:Het moet niet meer nodig zijn dat dat je wilt dat hij je terug wil, snappie? Dat krijg je voor elkaar door of een vervangend talent te vinden, of door betere vriendjes te worden met jezelf waardoor je de ander minder nodig hebt.
)
Lousje22 schreef:Het er 2 jaar over gedaan om over mijn ex heen te komen, achteraf zonde van alle tijd. Toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en had zoiets ik ga ervoor! Gelukkig maar met veel moeite werd het iets tussen ons en nu bijna 4 jaar later krijgen we een kleine en gaan trouwen![]()
Je kunt jezelf niet dwingen verliefd te worden op een ander, heb ik toen geprobeerd maar die gasten gebruikte me alleen maar en daar had ik geen trek in. Ga wel stappen en dingen doen, zeker niet thuis blijven (deed ik in het begin)
Succes!!
JulieDR schreef:Oeh.. pijnlijk herkenbaar, al die reacties hier..
Ik zou ook zeggen: Probeer het contact te verminderen/volledig af te sluiten ... Dat helpt, ook al is het maar een beetje..
Eponastable schreef:Denk je dat we ze ooit gaan vergeten?
Pashon schreef:ik heb sinds het uit is het contact met mijn ex verbroken maar het slijt niet hoor. hij komt met regelmaat langs in gedachten of dromen.
en heb echt alles geprobeerd hem hem zelfs in gedachten helemaal slecht gepraat wat voor ongelooflijke *** het wel niet is maar ook dat hielp niet.
Macusa schreef:xGaab schreef:Vooral niet meer aan hem denken.
Denk eens 1 minuut niet aan een roze olifant...

. Als hij vragen heeft, dan kan hij die komen stellen, maar of je ook antwoord geeft, is aan jezelf, maar je bent hem geen uitleg verschuldigd hoor
.
sta niet voor mezelf in denk ik ondanks dat ik destijds zelf degene ben geweest die de knoop doorgehakt heeft.

). En toen werd t echt moeilijk, ik kon hem maar niet uit m'n gedachten zetten (we wonen beide in een klein dorp, dus ontlopen was onmogelijk!). Ondertussen wel een paar andere jongens gehad, maar nee t was toch niet zo leuk. Uiteindelijk kreeg ik verkering met m'n huidige vriend, zo'n 3 jaar geleden. Ik ben echt gek op hem...en denk ook wel dat we lang bij elkaar zullen blijven, maar toch komt die 1e jongen nog vaak door m'n gedachten wandelen! Ondanks dat ik hem de laatste 2,5 jaar nauwelijks zie! En een paar weken geleden liep hij bij ons in huis (voor de carnaval van m'n broer) en ik voelde me ineens warm en rood worden! Ik heb toen geprobeerd om t uit m'n hoofd te zetten, maar dat lukte gewoon niet! Voelde me heel schuldig, vooral tegenover m'n huidige vriend! En in een week tijd zag ik hem ineens vaker dan de laatse 1,5 jaar! Alle dingen die ik met hem had meegemaakt flitsten door m'n gedachten....en ik wou het niet! Toen die met de carnaval ook nog eens met me ging dansen werd ik gek! Z'n vriendin stond er gewoon bij, maar ik moest weg! Gelukkig heeft een vriendin wat er van wist me snel meegenomen! Ik heb nog getwijfeld of ik t uit zou maken met m'n huidige vriend...maar toen bedacht ik dat t helemaal geen nut zou hebben want hij heeft immers ook al 4 jaar verkering
Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik met die gedachtes rond heb gelopen!
notabene, hij zat ook nog met zijn ex die had hem bedondert enz. Beetje bij beetje praatten we met elkaar daar veel over en ik huilde regelmatig bij hem uit maar merkte dat ik toch gevoel voor hem ging krijgen, wat ik eigenlijk niet wilde en toen ik het hem vertelde zei hij vind je een leuke meid maar niet voor relatie dus ik weer helemaal in de put. Ergens geloofde ik hem niet en wist ik dat hij bang was voor relatie door zijn ex en ben ik vol blijven houden en gaan stappen en film kijken enz met hem tot uiteindelijk ik zoiets had van nou waag de gok en hem zoende, sindsdien veel ruzie en leuke momenten gehad doordat hij t echt niet aandurfde en me vaak toch afstootte na iets leuks. Ben nogal eigenwijs en merkte dat ik door hem weinig aan me ex dacht en had zoiets van er is wat en hou nu vol, was moeilijk maar uiteindelijk gaf hij toe en was ik over mijn ex heen. Dacht er nog weleens aan, maar dan meer van wat ben ik dom geweest om 2 jaar nog aan hem te besteden. Zal niet zeggen dat je dan nooit meer aan iemand denkt want daar geloof ik niet in, hoe klootzak het mss ook is geweest je hebt toch van iemand gehouden. Nou ligt dat voor vrouwen denk ik ook moeilijker dan voor mannen
(sorry voor het lange verhaal is nog de korte versie)