Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Private schreef:Persoonlijk zou ik het verschrikkelijk vinden als mijn man zoiets zelf ging oplossen zonder mij erbij te betrekken. Juist je vriend is de uitgelezen persoon om je te helpen in een dergelijke situatie.Mijn vriend durf ik het niet te vertellen. als alles achter de rug is zal ik er voor uitkomen, dat is mijn streven. Ik heb geen schulden (gelukkig) maar ben niet bereid om mijn relatie op het het spel te zetten voor deze idioterie...
Jasmijn76 schreef:Private schreef:, en ik denk dat ik inderdaad wel mijn vriend op de hoogte ga stellen hiervan... Het gaat een helse avond worden voor me maar ben nu een week bezig met voorbereidend werk. ( Aanvraag sa e.d.) En nu wil ik deze periode afsluiten. Op dit moment heeft het hele opschrijven en uit-de-kast-komen, mij al een hele boost gegeven om door te gaan. Heel erg bedankt
goed van je!..ik denk idd dat het al een hele verlichting is om het met mensen te delen, al is het maar acher een scherm...en ja, het zal idd een pittige avond worden..maar what the hek!..je kan het er makkelijk bij hebben!...je gaat er niet dood aan en als je je op het ergste voorbereid, kan het alleen maar meevallen!
katiavl schreef:Ik zou toch hulp zoeken (je hebt er niks mee verloren en kan er zelfs sterker door worden) de ene verslaving verplaatst zich nu naar de andere verslaving (sigaretten).
Een verslaving word niet stopgezet door weg te lopen van iets.
Bijvoorbeeld je account op te zeggen.
Het moet echt vanbinnen aangepakt worden.
.
Private schreef:Nou meiden had net mijn partner aan de telefoon en die vertelde dat hij mijn schoonouders uitgenodigd heeft voor het eten hij gaat ze direct vanuit het werk ophalen?!! Heb ik dat??!! zucht... dat wordt een lange avond....
Private schreef:Nee het optelsommetje vergeet ik nooit meer, gatver wat een bedrag zeg.....
Private schreef:Nou meiden had net mijn partner aan de telefoon en die vertelde dat hij mijn schoonouders uitgenodigd heeft voor het eten hij gaat ze direct vanuit het werk ophalen?!! Heb ik dat??!! zucht... dat wordt een lange avond....