Ik heb niet alles gelezen.
Ik ben met dat betreft ouderwets. Ik zou haar dwingen tot abortus. Ik vind dat kinderen onder 18 jaar geen kinderen mogen krijgen. Ten eerste zijn ze te jong voor zoveel verantwoordelijkheid. Ten tweede, zij heeft ook nog haar studie en zij heeft nog hele leven voor zich!! Je kan altijd kinderen nemen op je 25e of 35e.
Zij heeft geen stabiele achtergrond als ik zo lees. Haar vriend en zij kennen elkaar niet zo lang en ondertussen is ie met iemand tussen de lakens gedoken.

Ik hoop dat je zusje wel zo verstandig was om eerst soa test te doen voordat ze zonder deden, ook al was en is dat zeer stomme zet. Zij heeft ook geen werk, las ik en heeft dus moeten stoppen met studie.
Haar trein zal al te vroeg ontsporen en dat vind ik wel jammer gezien haar leeftijd. En zoals andere bokker al eerder zei, zij kan 2 kanten op. Zij wordt goede moeder en zal haar best doen om iets leuks te maken van haar leven en zodra het kan weer studie oppakken of werken. Of totaal afhankelijk worden van je ouders of maatschappij (uitkering) en weinig interesse tonen in haar baby. It is no doll!!
Nee, het wordt te zware belasting voor haar en voor jullie gezin!

Ik ben bang dat haar zwangerschap jullie zal opbreken en dat je moeder opeens fulltime oppasser wordt terwijl zij ook een eigen leven heeft!
Ik vind dat je met je ouders en je zusje moet gaan praten over abortus. Als het niet meer kan, dan dwingen tot adoptie. Je ouders hebben nog wat te zeggen over haar gezien dat zij nog minderjarig is.
Wat vindt je ouders ervan? Vonden ze dat prima of hadden ze wel gevraagd om abortus?