Chiqa schreef:Lima kan je niet iom het UWV een andere baan zoeken met meer uitdaging, krijg nu het idee dat je niet gemotiveerd wordt door je werk en daardoor depressief wordt dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je kan dus wel werken, maar het werk is saai, lijkt me dat je dan rodn de tafel moet gaan.
Ach en van je vriend...>Gewoon lekker laten gaan, kan het alleen maar toejuigen als ze hun gang gaan, graag zelfs, eigen vrienden, stappen en sporten ik hoef dat niet allemaal te delen hoor, denk dat ik dood ongelukkig zou worden, dus ik begrijp het standpunt van jou vriend wel.
En het is helemaal niet nodig om dr wat achter te zoeken meid, hij geeft het aan dat is al heel mooi beter dan zo'n binnenvetter die doodongelukkig elke avond naast jou op de bank zit omdat jij dat zo graag wilt.
Ik zou als ikjou was op zoek gaan naar een bijrijdpaardje, of met een vriendin ergen sgaan sporten.
hoe gaat dat in zijn werk dan? via UWV?
ik ben niet echt depressief meer hoor.. maar doordat ik zolang thuis heb gezeten door die depressie heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig gehad.. en die heb ik in het kwadraat van mijn vriend gehad
en die had ik ook nodig en was heel terrecht.. maar het kwam wel ineens heel hard aan.. hij zei ook letterlijk: als jij iemand anders was geweest, had ik je allang de deur uitgeschopt!