ben ik nou zo'n mieperd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 19:53

Chiqa schreef:
Lima kan je niet iom het UWV een andere baan zoeken met meer uitdaging, krijg nu het idee dat je niet gemotiveerd wordt door je werk en daardoor depressief wordt dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je kan dus wel werken, maar het werk is saai, lijkt me dat je dan rodn de tafel moet gaan.

Ach en van je vriend...>Gewoon lekker laten gaan, kan het alleen maar toejuigen als ze hun gang gaan, graag zelfs, eigen vrienden, stappen en sporten ik hoef dat niet allemaal te delen hoor, denk dat ik dood ongelukkig zou worden, dus ik begrijp het standpunt van jou vriend wel.
En het is helemaal niet nodig om dr wat achter te zoeken meid, hij geeft het aan dat is al heel mooi beter dan zo'n binnenvetter die doodongelukkig elke avond naast jou op de bank zit omdat jij dat zo graag wilt.

Ik zou als ikjou was op zoek gaan naar een bijrijdpaardje, of met een vriendin ergen sgaan sporten.

hoe gaat dat in zijn werk dan? via UWV?
ik ben niet echt depressief meer hoor.. maar doordat ik zolang thuis heb gezeten door die depressie heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig gehad.. en die heb ik in het kwadraat van mijn vriend gehad :P en die had ik ook nodig en was heel terrecht.. maar het kwam wel ineens heel hard aan.. hij zei ook letterlijk: als jij iemand anders was geweest, had ik je allang de deur uitgeschopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:06

Lima heb je een WAO uitkering (Of gedeeltelijk) want anders heeft de discussie WAO niet veel zin :D
Soms hebben mensen idd een schop nodig om weer terug op aarde te komen, en gelukkig heeft dit positief uitgepakt voor je en ben je niet verder ingedut.
Die vent houdt gewoon van je ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:08

Chiqa schreef:
Lima heb je een WAO uitkering (Of gedeeltelijk) want anders heeft de discussie WAO niet veel zin :D
Soms hebben mensen idd een schop nodig om weer terug op aarde te komen, en gelukkig heeft dit positief uitgepakt voor je en ben je niet verder ingedut.
Die vent houdt gewoon van je ;)

ik heb helemaal geen uitkering ;)
ben gewoon part time aan het werk gegaan nadat mijn uitkering afgelopen was..

nog ff een vraag in het algemeen over manege's.. ik heb nog nooit bij een manege gezeten.. ik kreeg altijd prive lessen..
als ik me ergens aan wil melden, is er dan ook een wachtlijst of zoiets? of kan ik bij wijze van spreken direct te paard? :)

manutjuh

Re: ben ik nou zo'n mieperd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:13

Soms is er een wachtlijst, soms niet. Moet je gewoon even vragen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 21:44

manutjuh schreef:
Soms is er een wachtlijst, soms niet. Moet je gewoon even vragen.

oke ik zie het wel :D

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:12

Ik weet niet waar in Rotterdam je woont, maar misschien is manege Lansbergen een optie voor je, ze hebben daar keuze uit; western, springen of dressuur lessen + er wordt veel georganiseerd en je komt zo ook heel veel mensen tegen.

Als ik jou was zou ik idd op zoek gaan naar ander werk, ik heb ook een hele tijd een baan gehad en in die tijd was ik altijd moe, had nergens geen zin in, het was zowat nog te zwaar om de wc door te trekken (bij wijze van :D)

Nu heb ik een andere baan, weliswaar wat simpeler, maar ik voel mezelf weer helemaal opbloeien en vooral lichamelijk heb ik ook minder mankementen (ook al lig ik momenteel met griep op bed :D )

Maar goed, wat ik eigenlijk wil zeggen is, als je zelf wat stabieler bent en gewoon lekker in je vel komt te zitten, dan maakt het ook niet uit of hij nou wel of niet met je mee gaat, want of je nou naar de sportschool gaat of naar de manege, uiteindelijk doe je dat omdat jij er je plezier aan beleefd en dat doe je niet voor hem.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 01:57

Misschien heeft je vriend daar wel nog een vriendin ;)

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 04:02

Blondie_ schreef:

Even lezen he :) vriend is al 2 jaar niet bij sportschool geweest.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:13

Goed idee lijkt mij om langs het CWI te gaan, daar je verhaal te doen en kijken wat zij voor jou kunnen betekenen. Zij kunnen ook kijken of je in aanmerking kunt komen voor een uitkering. Ook geven zij vaak cursussen en bijscholing. Wellicht denk je dat heb ik helemaal niet nodig, maar ook dit is weer een mooie manier om mensen te leren kennen.
En je moet maar zo denken het is gratis en alles wat je geleerd heb pakken ze je nooit meer af.

Even aanvulling op mijn verhaal. Het valt inderdaad niet altijd mee om hier aansluiting te krijgen bij de Fransen, ik weet nu wel een beetje hoe het is om allochtoon te zijn.
Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik heb 5 paarden, dus 5 vrienden en veel werk. In de zomer haal ik mijn hart helemaal op omdat ik dan 10 weken super druk ben. Neem maar eens een kijkje op onze website: www.la-mouline.nl

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:49

abbeltje:zet nou toch eens foto's van de bergerie en de Marokaanse tent op je site!
(ben al zo lang nieuwsgierig) :+

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:43

LimaMambo schreef:
jarrah schreef:
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet op zitten te wachten dat ik elke keer aan mijn vriend vastzit als ik ga sporten (in mijn geval dan paardrijden). En dat heeft niks met vreemde dingen te maken of geen begrip hebben oid, maar puur met mijn eigen vrijheid. Heb je zelf geen vrienden ofzo dan die met je meewillen?

misschien even hett hele topic lezen ;)

ik woon hier nog niet zo lang dus heb hier geen vrienden.. nog niet

Hey sorry! Op de een of andere manier heb ik er gewoon overheen gelezen!
Het is een lastige situatie voor jou, maar ik kan me ook nog steeds vinden in jouw vriend zijn standpunt. Ik zie het zelfs zo dat als jij samen met je vriend gaat de kans dat je andere mensen leert kennen kleiner is dan wanneer je alleen gaat. Ik denk dus dat het alleen maar goed is om voor jezelf een leuke vereniging op te zoeken en zelfstandig daar aan de slag te gaan met het opbouwen van een nieuw vriendennetwerk. Het zal je uiteindelijk alleen maar sterker maken dan wanneer je áfhankelijk' blijft van je vriend :)

Succes errmee +:)+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 09:49

Blondie_ schreef:

:')

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 09:50

heb gister aan hem gevraagd of de echte reden dat ik niet mee mog was dat hij wil dat ik iets voor mezelf deed.. antwoord: Ja

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 10:25

lionspirit schreef:
Ik weet niet waar in Rotterdam je woont, maar misschien is manege Lansbergen een optie voor je, ze hebben daar keuze uit; western, springen of dressuur lessen + er wordt veel georganiseerd en je komt zo ook heel veel mensen tegen.

Als ik jou was zou ik idd op zoek gaan naar ander werk, ik heb ook een hele tijd een baan gehad en in die tijd was ik altijd moe, had nergens geen zin in, het was zowat nog te zwaar om de wc door te trekken (bij wijze van :D)

Nu heb ik een andere baan, weliswaar wat simpeler, maar ik voel mezelf weer helemaal opbloeien en vooral lichamelijk heb ik ook minder mankementen (ook al lig ik momenteel met griep op bed :D )

Maar goed, wat ik eigenlijk wil zeggen is, als je zelf wat stabieler bent en gewoon lekker in je vel komt te zitten, dan maakt het ook niet uit of hij nou wel of niet met je mee gaat, want of je nou naar de sportschool gaat of naar de manege, uiteindelijk doe je dat omdat jij er je plezier aan beleefd en dat doe je niet voor hem.

heb gister idd besloten dat ik naar deze manege wil.. toevallig :P
ik heb net een verlenging gekregen van mijn contract.. voor een half jaar.. eigenlijk voor 3 maand maar dat is een fout en daar zijn ze mee bezig het uit te zoeken..
voordeel van dit werk is dat mijn baas zo soepel is.. en dat het op 5 minuten lopen van mijn huis zit.. ondanks dat het er heel rustig is vermaak ik me wel maar zou toch graag willen dat er wat meer kllanten komen.. ik denk dat dat probleem wel bij elke winkel geld momenteel..

probleem is ook dat ik niet weet wat ik wil doen.. ja ietsmet dieren maar meestal is zoiets vrijwillig of word echt slecht betaald..
soms voel ik me ook echt hopeloos hoor :P haha

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:32

Citaat:
soms voel ik me ook echt hopeloos hoor haha

Je bent dus gewoon een mieperd :P :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 11:56

jodi schreef:
Citaat:
soms voel ik me ook echt hopeloos hoor haha

Je bent dus gewoon een mieperd :P :D

hahaha dat zal dan wel :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:19

Nou goed zo!

Klinkt goed hoor, lekker gaan paardrijden, dan leer je daar weer mensen kennen. Je vriendje heeft soms een lekker avondje alleen en ik denk dat het een groot probleem dan opgelost is! En ik denk dat je op de manege lekker open moet staan voor contacten met iedereen en dan zul je gauw mensen leren kennen! Wees ook niet bang om mensen te vragen of ze sin hebben om misschien iets keer te drinken of langs te komen buiten de manege!

Komt helemaal goed!

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:41

Ikzelf heb op manege Lansbergen gestaan met me paard en het is er erg gezellig, er lopen daar zoveel mensen rond, jong, oud, dik, dun en ga zo maar door dus vast wel mensen waar je mee kan opschieten.

Heb je toevallig al contact met ze opgenomen?

Ik weet nl van toen der tijd dat ik er stond er wel een flinke wachtlijst was, maar of die er nu nog is???

En anders houd ik mezelf ook nog altijd aanbevolen om wat te gaan drinken. Heb je iig alvast 1 vriendinnetje buiten je vriend om ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 13:08

hey :D
ik heb toevallig vanochtend begeld naar lansbergen en die zitten helemaal vol en nemen zelfs geen mensen meer aan voor de wachtlijst

daarna heb ik prinsenmolen gebeld en die zijn EN goedkoper EN daar kan ik eventueel gelijk beginnen met rijden :D

dus het word prinsenmolen :D

heb jij toevallig ervaring met prinsenmolen? of meer mensen hier toevallig?

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:44

Ik ben daar een paar keer geweest, vind het zelf niet echt een leuke manege, de sfeer sprak mij niet aan en vond het eigenlijk een beetje een zooitje. Maar dat is geheel mijn mening natuurlijk.

Gewoon ff gaan kijken, wie weet spreekt het jou wel heel erg aan!

Ik heb trouwens wel gehoord dat ze daar ook iemand zoeken om in de stallen te helpen, misschien is dat ook gelijk wat voor je? Ik weet natuurlijk niet of het waar is want ik heb het maar gehoord, maar als je geintresseerd bent kan je dat natuurlijk even aan ze vragen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 15:27

en manege schanswijk ofzo? iemand daar mee bekend?
kreeg die net namelijk als tip.. goedkoop en nog dichterbij voor mij

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:50

lionspirit schreef:
Ik ben daar een paar keer geweest, vind het zelf niet echt een leuke manege, de sfeer sprak mij niet aan en vond het eigenlijk een beetje een zooitje. Maar dat is geheel mijn mening natuurlijk.

Mee eens, volgens mij gaat het daar achteruit. Ben er poos geleden om z'n reden weggegaan.
Maar kijken kan nooit kwaad. ;)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:36

LF_xx_D schreef:
lionspirit schreef:

Mee eens, volgens mij gaat het daar achteruit. Ben er poos geleden om z'n reden weggegaan.
Maar kijken kan nooit kwaad. ;)

Wel een uitdaging om daar eens op te gaan ruimen! :D 8-)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 14:43

whahah nou ben niet zo van het opruimen eerlijk gezegd haha :P

ik ga bij manege schanswijk rijden :D
eerst eens ff kijken hoe het daar is en als het bevalt dan ga ik daar heen

hoef ook niet op een wachtlijst dus dat scheelt weer

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:50

En? Ben je toevallig vandaag al wezen kijken of nog geen tijd gehad?

Je hebt trouwens wel een leuke hond, wil zelf ook heel graag een Bull Terrier maar moet nog even wachten totdat ons huisje eindelijk klaar is :(