ik heb problemen met bartvb

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:00

Frusty

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:06

Ja, Puck, dat is nou een reactie waar we iets aan hebben...

Dit is ook meteen het soort posts waar ik me gruwelijk aan kan ergeren..

Een kort antwoord, ok, geen problemen mee, maar alleen een smiley?!?! En waar is ie voor? Voor mij? Het topic? Het onderwerp? Algehele frustratie van je? Pffff *insert zuchtende smiley*

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:14

Wat denk je zelf Bart? Mijn hemel, om in PJ's termen te spreken, ik ben dus duidelijk geen uitverkorene? Als ik dit zo neer zet snap je het dan, of nog steeeeeeds niet? 24 was je he?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:29

hahahaha Bart je moet echt naar een psycholoog (of juist niet) want Puck is een Psycholoog en heeft mij via PBtjes ook al toegesproken (in pos. zin voor bokt). En jij geeft alleen maar op haar af, het blijkt wel dat je niet alle reacties van Puck goed hebt gelezen op bokt want ze neemt het alleen maar op voor de mensen die zich 'aangevallen' voelen op bokt.
Dus nu snap ik jou reacties naar PUCK toe echt niet.
(Hee Puck wie had dat gedacht dat ik het voor jou zou opnemen? haha onze discussie van gister was toch niet zinloos) Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:31

Jeetje Mytens, ik ben nog niet zo lang in de psychologie afgestudeerd maar heb blijkbaar erg veel talent Cool oeps, een smiley....

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:34

het werpt nu zijn vruchten al af bij.....nu bij de volgende Clown

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:37

Hee, wie is de volgende? Zijn er nog mensen die spontaan anderen aan willen dragen? Ik verdien er niks aan hoor, anders wordt van het forum afgeknalt...

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:39

BARTVB Tong uitsteken want die doet neg. tegen jou terwijl jij juist de rust probeert te bewaren hier op bokt......

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:40

Nou nu ff niet hoor Mytens, OPSTAND!!!!!!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:41

Ohhh heb je nu al last vd hitte puck???

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:42

Nee van onredelijke mannetjes........
tja kunnen ze ook eigenlijk niets aan doen, is het geslacht he? zwak????? Verward

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:58

niet uitdagen... Frusty
Maar ja, kan me eigenlijk wel een beetje voorstellen...
Mytens heeft nog steeds geen antwrd op wie de 3 musketiers zijn (kippenhok) dus ze voelt zich niet aangesproken... *LOL* Scheve mond\
verder vind ik het wel een beeeeetje kinderachtig van jullie....moet hier weer een slotje op?? Misselijk

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-07-05 09:09 ]</font>

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:02

Tja soms moet je even een punt maken zeg maar Party!! verder ben ik helemaal niet eigenwijs Verward en ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt Boos! ,ben ik totaal niet wraaklustig }> en heb ik helemaal niet het idee dat een snotneus mij probeert de mond te snoeren Lips are sealed en eigenlijk is het allemaal zo Gaaaap maar ook wel weer Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:09

Het lijkt wel een soort psychologische oorlog die hier gevoerd wordt. Begrijp me goed, hier wil ik niet aan meedoen, maar zoals ik al eerder zei: is hier dit forum voor bedoelt? De laatste reacties die hier staan lijken me eerder een chat en als diegene zo goed met elkaar kunnen kletsen of andere mensen af willen kraken is het misschien handiger als diegene met elkaar gaan bellen ofzo of gewoon chatten. Als ik eerlijk mag zijn zit ik niet op een bovenstaande conversatie te wachten. Ik heb gisteravond dan wel een heel verhaal geschreven over netiquette maar het lijkt wel alsof men het nog steeds niet snapt. Ik kom als ik het bovenstaande van mijzelf zo lees misschien best wel belerend over maar zo komt deze hele situatie over. Als een soort kinderklas die terecht zou moeten gewezen. Maar op deze manier is zo'n forum geen r**t meer aan.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:15

ja maar dan moet de eigenaar van dit forum ook een beetje redelijk blijven.....en het is kinderachtig ja en niet netjes, maar wel ff lekker..sorry, dan lees je het toch niet? ik vind ook niet alles boeiend op dit forum.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:17

dit was een serieuze discussie en het ging best goed totdat jullie (sorry) met het gechat eraan kwamen

Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:19

Zo ben ff een kwartiertje zoet geweest met het lezen van alle berichtjes. Nou Bart hier komt mijn reactie op jouw vragen:

Kom ik lomp over?
Ja soms wel. Vb. iemand een pb sturen als een topic wordt verwijderd of verplaatst. Hier had je nog nooit aan gedacht (dit is van een paar weken geleden als ik het me goed herinner). Dat vind ik lomp. Mensen zetten dan weer een topic neer waarom hun bericht is verwijderd of ze weten niet dat het ergens anders naartoe is verplaatst. Dit is waarschijnlijk al opgelost maar dat vond ik echt lomp Party!! .

Trek ik mensen voor?
Ja zeker. Dit is duidelijk te merken als er inderdaad bv. een discussie is tussen de "harde kern" (om deze irritante woorden maar weer te gebruiken). Als ik afgezeken wordt door iemand (noem geen namen) wordt er niks van gezegd. Maar als ik een keer mijn mening geef krijg ik de volle laag (niet alleen van jouw hoor!! Knipoog ). En dit is ook goed te merken op kippenhok (nu minder omdat Laui de moddi is maar voor die tijd wel).

Pest ik mensen weg?
Huh nee niet dat ik weet. Tenminste mij niet *LOL* .

Zet ik snel slotjes?
Vorige week op zeker wel. Ik vond het echt grappig wat er op kippenhok stond. Het ging nog ergens over imo. Maar ik heb ook het idee dat sinds de moddi's er zijn ze het heel gaaf vinden om de slotjes te gebruiken. Dit is nu al weer wat minder en hierbij wil ik ook niet de moddi's aanvallen ofzo maar zo kwam het over Haha! .

Zeur ik teveel?
Ja soms wel. Weet zo 1,2,3 geen voorbeeld. Ga nog wel ff verzinnen Frusty .

Ben ik intollerant?
Vorige week opzeker toen al die slotjes werden geplaatst op kippenhok. En dat vind ik vaak zo met slotjes. Tuurlijk moeten ze er zijn maar af en toe denk ik moest dat nou?

Speel ik dictator?
Ja. Nu vind ik dit wel een heel zwaar woord maar je komt wel erg bazig over.

Ik begrijp heel goed dat hier ook regels moeten zijn en dat sommige dingen niet door de beugel kunnen en tuurlijk is het helemaal geweldig dat we GRATIS (heel belangrijk voor alle Nederlanders) van dit forum gebruik mogen maken Kwijl . Maar als je 600 "leden" (laat ik het maar ff zo noemen) hebt kan je ook niet verwachten dat alles op rolletjes loopt. Ik heb het al eens eerder gezegd maar ik vind dat heel veel mensen hier de zonnatura reclame willen nabootsen (zonnatura reclame zijn al die vreselijke blije mensen die alleen maar lachen met hun stralend witte gebit). Daar word ik dan wel een beetje Misselijk van. Ik vind ook dat je niet kan maken om tegen iemand te zeggen Sjezus je rijd voor geen meter!!. Maar als er een goede uitleg bij staat waarom dat zo is moet het toch kunnen? Vaak is dit niet het geval.

Nou Bart dit was mijn uitleg. En om nog ff op "ons" Party!! onderschrift terug te komen, wij zien de lol er wel van in. Dit is inderdaad een tegenhanger op jouw onderschrift. Enne heb mijn smilie er al vanaf gehaald.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:25

Zo makkelijk is het niet om iets niet te lezen. Als toevallig mij een onderwerp of discussie interresseert en ik wil er op reageren dan is het wel zaak dat ik alles lees, maar zaken die niets bijdragen aan een goede discussie die hoef ik niet op mijn scherm te krijgen. Dus als je objectief wilt blijven dan moet je wel alles lezen.

Misschien dat ik door de hele tijd zo te reageren een hele hoop mensen tegen de schenen schop, maar dit is gewoon de indruk die ik krijg en op dit moment heb ik geen goede indruk van het forum.

Ander topic wat hier naar voren kwam: Wat wordt er nu werkelijk onder voortrekken op het forum verstaan? Ik had de vraag al een keer eerder gesteld en ik was wel 's benieuwd naar het antwoord van sommige mensen.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:27

Nou maarten mij schop je niet tegen de schenen hoor. Ik ben inmiddels gewoon een beetje dwars, zal de vervroegde midlife crisis wel zijn of het weer. IK wordt in ieder geval niet voorgetrokken, maar IK behoor ook niet tot de harde kern(wil ik trouwens ook echt niet). Ik heb nl een enorme hekel aan blokvorming of kliekvorming en dat is hier wel een beetje zo. Dus mag er wat mij betreft best wel eens tegen ivoren torentjes aan geschopt worden...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:30

Ik ga geen namen noemen, ik vind dat mensen maar zo eerlijk moeten zijn en dapper genoeg om zichzelf een spiegel voor te houden en zichzelf dus in mijn woorden kunnen herkennen. Er zijn personen die opzettelijk iemand af willen zeiken en willens en wetens kwetsen. Ik ben altijd voorstander van de waarheid, wat mij betreft mag de waarheid gezegd worden. Als mensen zelf bot doen, vragen ze om bot behandeld te worden, dat is logisch. Maar er zijn ook mensen die wel eens domme fouten maken of onverstandig kunnen zijn maar die het niet verdienen om ronduit afgezeken te worden. Er zijn dan mensen hier op de plaza die heel kwetsend kunnen zijn en ik heb ook gemerkt dat ze niet iedereen altijd een objectief kunnen benaderen. Ik denk dat als je je niet bevooroordeeld opstelt, dat je ook geloofwaardiger overkomt op anderen. Ze zullen dan eerder naar je luisteren. Voor grove kritiek sluit ieder normaal mens zich af. Maar voor opbouwende kritiek kunnen ze zich wel openstellen.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:34

Go Desiree......ik snap je helemaal!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:36

Speciaal voor BartVB:

Gaaaap Gaaaap Lips are sealed

afz.
mytens
Schijnheilig

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:37

hahahahaha mytens je neetm echt geen blad voor je mond he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:42

"Kom ik lomp over?" - Mwah, niet echt, soms een beetje
"Trek ik mensen voor?" - Jezelf misschien een beetje en verder heb je gezorgd dat je een aantal mensen om je heen hebt verzameld om je te helpen en die mensen hebben misschien voor jou een andere rol ofzo.
"Pest ik mensen weg?" - nee, of iemand gaat is zijn eigen beslissing.
"Zet ik te snel slotjes?" - neuh.
"Zeur ik teveel?" - misschien soms, blijkbaar gaat het je aan je hart en wil je bokt goed houden.
"Ben ik intollerant?" - neuh.
"Speel ik dictator?" - in je eigen wereld misschien (geintje), daarbuiten niet hoor.

Mijn input,wellicht overbodig.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:44

hahaahh sorry PUCk maar Bart die 'hapt' Bloos altijd zo lekker hahahahahaha, sorry ik zal het niet meer doen.