stage is te zwaar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aline_17

Re: stage is te zwaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 21:19

Mensen bedankt voor de vele reacties :)

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 21:19

Inmiddels gesprek gehad met stagebegeleider, als het niet gaat met mijn voet blijf ik lekker op de polikliniek prikken en hoef ik verder niet meer te lopen in het ziekenhuis, als ik een goede dag heb mag ik dat meteen aangeven en ga ik die dagen lekker mee de afdeling op!! :)

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:49

Ik geloof dat deze topic niet meer over "stage is te zwaar gaat", maar pubers in de aanval.....och ja, heb ook 2 dochters gehad in die leeftijd.... !
Mijn reactie was eerlijk en oprecht, mijn jongste dochter heeft in Amerika een zwaar auto-ongeluk gehad , lag op intensive care, kwam weer in Nederland met een gebroken halswervel, verbrijselde pols, kapotte onderrug-wervels....moest revalideren, blijft altijd pijn houden...kan niks meer aan gedaan worden...was een goede allround kapster...verloor met het ongeluk de toekomst waarvoor ze had gevochten....
Ze heeft géén keus....en toch heeft ze nu een eigen bedrijf én verft en knipt ze (permanenten kan absoluut niet meer) als ze zich goed voelt.....door de goede richtingen te kiezen , niet wat ze wil maar wat ze kán.....en voor zichzelf op te komen !
Ik weet uit ervaring hoe erg het is als je graag wilt en je KUNT het niet meer.....mijn dochter was 21 toen het gebeurde....

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 00:02

Aline_17 schreef:
Inmiddels gesprek gehad met stagebegeleider, als het niet gaat met mijn voet blijf ik lekker op de polikliniek prikken en hoef ik verder niet meer te lopen in het ziekenhuis, als ik een goede dag heb mag ik dat meteen aangeven en ga ik die dagen lekker mee de afdeling op!! :)

Zie je wel, pratende mensen kunnen geholpen worden, toch fijn dat er een oplossing voor is.
Succes met je stage en je verdere opleiding

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:14

Hee wat goed Aline dat je erover hebt gepraat met je stagebieder. Echt super +:)+
Heel veel succes en plezier nog verder op stage. en hopenlijk pijnloos :)

En Broadway ik snap jou serieus niet.
punt 1, wou jij volgens mij graag het topic verpesten ( Denise wou het graag via pb afhandelen)
punt 2, pubers? De pubertijd hebben we al gehad hoor... dus qua leeftijd slaat het nergens op om ons pubers te noemen, en qua gedrag vraag ik me af of wij wel de pubers zijn ;)
punt 3, Volgens mij was jij (of moet ik u zeggen tegen zo'n volwassen persoon :) ) degene die begon aan te vallen...
punt 4, Wij hebben toch niet gezegt dat je 1e reactie niet goed bedoelt was? Daar is het topic juist voor lijkt me... maar Denise probeerde ook alleen maar te helpen, maar jij nam het op als een aanval. dus nu voor de 3e keer ik denk dat je haar reactie té zwaar opnam......

Sorry maar ik wordt er nu wel chagerijnig van. Vooral omdat je steeds blijft hameren op het feit dat wij jonger zijn. Leeftijd zegt niet alles...

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:24

Fijn voor je dat het uitgesproken is! Als het echt niet gaat kan je het aangeven en dan houden ze er rekening mee, dat is wel super lief van ze! Veel plezier nog met je stage!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:28

Goed dat je een gesprek hebt gehad en dat jullie tot zo'n oplossing zijn gekomen.
Wel jammer dat je door je enkel wordt gehinderd.
Succes met je stage verder!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:50

Moderatoropmerking:
Het lijkt mij het beste om terug ontopic te gaan en de TS te helpen met haar probleem. Bovendien is het op bokt niet de bedoeling elkaar aan te vallen en zonder respect naar elkaar te behandelen. Houdt er rekening mee dat elk mens anders is en anders kan reageren, ook wat zwaarte van een stage betreft. :)