Hoelang tussen de 1e ontmoeting & relatie ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:34

juni '07 leerden we elkaar kennen, en 09'08'07 kregen we wat, en nu nog steeds *D

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:56

Bij mijn laatste vriendjes is het ook altijd snel gegaan, dan hadden we 1x een officiele date (kenden elkaar daarvoor nog niet behalve van uit de kroeg), zagen elkaar nog een paar keer en dan hadden we wat. Eigenlijk vond ik dat achteraf gezien wel snel gegaan, want dan heb je ineens iets met een jongen die je eigenlijk amper kent en waarvan je nog geen idee hebt of hij bij je past of niet.

Nu ben ik sinds een week of 6 aan het scharrelen/daten met een jongen die ik daarvoor ook al kende (vriend van een huisgenoot). We hebben het echt onwijs leuk samen maar we hebben nog niks officieels. Heel dubbel, van de ene kant vind ik het fijn om hem eerst even beter te leren kennen en alles rustig aan, maar van de andere kant ben ik echt zooo verliefd en wil ik gewoon horen dat hij dat ook op mij is :D.

Maar goed, ik denk niet dat er richtlijnen zijn van hoe het hoort, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Heb een vriendje gehad waarbij ik binnen een maand al bij zijn ouders zat (terwijl we elkaar leerden kennen in onze studiestad) en na een maand overladen werd met kadootjes. Toen vond ik dat opzich wel prima maar het had van mij niet echt gehoeven en zou het nu ook niet meer willen. Eerst maar eens lekker daten, flirten en samen klooien, en dat serieuze kan altijd nog.

JoliekeDH

Re: Hoelang tussen de 1e ontmoeting & relatie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:58

Het ligt inderdaad denk ik ook heel erg aan de ander.
Als jullie allebei een beetje snel/gek zijn in zulke dingen.
Maakt het niet zo veel uit :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:19

Lekker doen waar je je goed bij voelt :j

Ik was altijd van het langdradige, maar met mijn huidige vriend ging het heeeeeeeeel snel. Na de eerste ontmoeting hebben we geen nacht meer alleen geslapen!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 12:00

oooo wat ben ik jalours :=
Ik ben al vanaf December met een jongen bezig haha!
En wil dat het zoo graag iets word maar dat heeft tijd nodig!!

GENIET ervan meid :D En tis zeker niet te snel als jij je er goed bij voelt ga ervoor!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:02

Ik denk dat we elkaar 3 keer gesproken hadden voordat we zoenden, en 1,5 maand na wat daten kregen we wat. Gaat nu ook al 10 maandjes prima :).

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:31

Pff.... Wij woonden al zo'n half jaar in dezelfde flat, ander portiek. Af en toe zag ik hem 's ochtends als we naar ons werk gingen en dan was het altijd hoi en werkse. Het was ook altijd donker, dus zag hem ook nooit zo goed :D . Het schijnt dat we van de zomer een keer hebben gepraat toen ik op m'n balkon zat en hij naar strand ging, maar dat heeft geen indruk gemaakt :o (bij hem wel :+ )
In september of oktober kwam hij ineens naast me rijden toen ik met de honden aan het fietsen was en hij knoopte een praatje aan, dit was erg gezellig. Daarna nog een paar keer gezellig staan kletsen als ik hem tegen kwam, en elke keer vond ik hem leuker.
In november heb ik bij hem aangebeld en sindsdien zijn we onafscheidelijk ;)
Ik vond het zelf ook redelijk snel gaan, omdat ik toen eigenlijk pas een week of 2 verliefd was :9

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 01:18

erger nog;

1e dag dat ik hem leerde kennen 29 augustus
dag van relatie, 05 september
dag van samenwonen 12 september

14 dagen tussen het leren kennen en samenwonen in, en denk dat ik geen betere keuze had kunnen maken. :o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:57

mijn vriend kwam op 15 november 2007 de boekhandel binnen zetten waar ik toen werkte, op 16 november kwam hij terug met zn telefoon nummer. Volgens mij ben ik toen de donderdag avond de 29e bij hem blijven eten in mn pauze tijdens koop avond. Daarna de zaterdag ook afgesproken en op zondag 1 december voor het eerst gezoend en toen was het ook zo van ben jij nu mijn vriendje/vriendinnetje en sindsdien zijn we bij elkaar :)
Al met al een kleine 3 week dat er tussen zat :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:15

ik kreeg ook vrij snel met mijn vriend. Toch kende ik hem toen nog niet zo geweldig goed, maar we hadden toch "verkering" Ik liet het allemaal maar wat gaan, en ik dacht: als het blijkt dat deze jongen toch niet leuk is, maak ik het uit. ( ja als je elkaar nog maar een paar week kent, komop jongens) Maargoed, ik was al enorm verliefd op hem en dat is eig niet weggegaan. Wel schrik ik dat ik hier lees dat er ook enorm snel word samengewoond. Ik heb nu nog maar 2 jaar met mijn vriend, en vind samenwonen nog veel te ver weg ( ben ook 19) Dus nog erg jong, maar dan maak je jezelf ook meteen al zo snel afhankelijk enz.. Jakkes, bah.. moet er niet aan denken..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:33

wij hebben het na iets meer als een jaar ook al wel over samen wonen (ik wordt dit jaar al 23 en woon nog thuis en mn vriend wordt dit jaar 26 en woont al sinds zn 18e opzichzelf) maar we hebben de middelen er nog niet voor dus we doen gewoon rustig aan en mocht er wat op ons pad komen, wieweet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 16:03

bij mij erg lang, ik ken hem al van in begin schooljaar

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 16:08

Haha! Jeetje! Dat duurt allemaal lang :D
Wij hebben elkaar in Januari ontmoet, in Februari woonde ze bij me, in Juni kochten we samen ons heerlijk huisje met ruimte voor de paarden.
Oh, en 2 1/2 jaar na onze eerste ontmoeting zijn we afgelopen Augustus getrouwd :D

Er staat je dus nog wat te wachten :P

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:48

waarom zo snel? Ieder zijn ding natuurlijk:) Maarre pff.. Dan heb je binnen 2 jaar zon beetje je leven "vastgesteld".. Niets voor mij:)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:12

Leuk dat het al snel goed klikte tussen jullie!

Bij mijn vriend en mij zat er best wel een tijdje tussen. Eind november 2005 leerden we elkaar kennen en begin april 2006 hadden we officieel iets. Nu zijn we dus alweer bijna 3 jaar samen. :D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:17

Waarom zo snel? Tsja! Zo lopen de dingen!
Je voelt waarschijnlijk vanzelf wel dat het goed zit!

Met mijn ex had ik bijna vijf jaar iets, en hebben in die vijf jaar niet eens samen gewoond.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:28

ligt er ook aan hoe oud je bent, en wat je met je leven wilt natuurlijk:)

marlooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:37

Ik heb ook 1 keer gehad dat het super snel ging. Ik leerde een jongen kennen tijdens het uitgaan, 2 dagen later hadden we onze eerste date, en 4 dagen later hadden we verkering. Het ging echt super snel en toen voelde het allemaal goed. Maar na 2 weken ging het uit, ging gewoon veelste snel.
Ik denk wel dat het kan, als het écht goed klikt. Dat was bij ons ook wel, maar kennerlijk niet genoeg.

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 23:49

Okee, dit gaat heel fout klinken (A).
Ik vind hem echt echt echt heel leuk, en tis de 1e keer dat ik zo verliefd ben .
Maar.
Je hoeft niet gelijk heel je leven in te plannen.
Er zijn nog zat dingen die ik wil gaan doen enzo,
en ik zie wel hoe het loopt.

Ik heb het nu gewoon super leuk met hem, maar ik ben maar 16.
Weet ik veel hoe alles gaat lopen.
Kben sowieso niet zo'n type die helemaal aan een jongen gaat kleven, ben meer zo'n onafhankelijk iemand.