Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Denise schreef:Ik vind dat je hier wel een beetje een probleem van maakt.
Bedoelt je docent niet gewoon: als je geen problemen hebt, heb je een probleem, want dan kun je niets invullen. Volgens mij moet je er niet teveel over nadenken, iedereen heeft (wel eens) problemen.

Yessy schreef:Ik denk dat het onmogelijk is om helemaal geen problemen te hebben.Als voorbeeld: ik ben perfect gelukkig met m'n leven, maar toen ik vanmorgen m'n bagel uit de toaster haalde bleek dat vriendlief dat ding niet had schoongemaakt. Nu smaakt m'n bagel naar kaas/ui. En dat is minder lekker

Shadow0 schreef:Nou ja, ik vind het op zich geen 'gemiep'. Het is eerder heel erg zorgelijk dat het nog steeds zoveel voorkomt. En ik vind ook niet dat mensen dat maar allemaal moeten overschreeuwen door 'hard' voor zichzelf (en anderen) te zijn. En ja, je moet als hulpverlener natuurlijk wel leren hoe je met mensen die problemen hebben omgaat want dat wordt toch je vakgebied. Dus in dat opzicht vind ik het echt niet onzinnig. Maar de manier waarop spreekt mij niet zo aan.
Paula schreef:Wat is er mis met op z'n tijd hard voor jezelf te zijn? Tegenwoordig moet je overal maar je hart luchten, alles zeggen wat je dwars zit.