meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:20

Nou aan deze flirt zit wel een voorgeschiedenis(jongen zat bij mij op school en vond hem wel leuk, ik zat in de eerste en zei toen tegen hem van heey... ik heb een nieuwe agenda wil je er in schrijven) heb wel een scharrel relatie mee gehad.

Maar nou kwam ik hem 3 weken geleden tegen op het hofkapelfestival, poosje gekletst later op de avond loopt ie langs me heen zegt ie HEEY JOYCE ik heb een nieuw agenda wil je erin schrijven, dus ik helemaal van :wow: Ik zeg dat je dat nog weet ik was dat helemaal vergeten(ruim 10 jaar geleden) ja tuurlijk vergeet ik dat niet blablabla...

Deze was ook wel leuk...
Was niet zo'n leuke periode voor mij was net uit elkaar blablabla en het was dorpsdag hier, dus ik was daar.
Aardig wat gedronken, kom een oud bekende van me tegen...
Die zegt wanneer gaan wij nou eigenlijk trouwen... nou ik heel verhaal dat ik net uit elkaar was enzo... noem maar op.
Ik heb toch maar opgezocht op hyves berichtje geplaatst van volgens mij had jij ook flink een stuk in je hoeven..
Nou beetje aan de praat geraakt, en die mafketel is nu mijn vriend :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:48

Niet een heel rare flirt (was eerder dom vanuit mijn kant :+) maar wel grappig.
Ik ging laatst met mijn vriendin naar een concert. En een van de bands was super. Na afloop van de avond werd iedereen verzocht om de zaal te verlaten omdat ze gingen sluiten.
Dus wij liepen naar de uitgang, en toen maakte ik per ongeluk oogcontact met een van de bandleden in het voorbij gaan. Omdat we elkaar aankeken wilde ik snel zeggen dat ik hun optreden goed vond. Maaar omdat het zo snel moest zeggen in het voorbijgaan, kwam ik niet helemaal uit mijn woorden en zei ik zoiets als "I really liked your Wuhbluhwuhbluhh". Dus ik dacht echt van óeps. :oo
Maar hij gaf meteen als reactie, met 2 duimen omhoog "Wuhbluhwuhbluhwuhh :D"
Later voegde ik de band toe op myspace, aangezien dat handig is met muziek luisteren. En toen kreeg ik een berichtje van hem, dat hij het heel leuk vond. :Y)

Suus__

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:52

Net toen ik uit de stad liep, toetert er 1 op een scooter naar me (ik schrok :') ). En ik kijken wie t was, bleek t een man van ongeveer 35-40 te zijn, zat ie nog in zn zijspiegeltje te kijken O.o ..... scary gewoon :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:52

Pascal schreef:
Nou aan deze flirt zit wel een voorgeschiedenis(jongen zat bij mij op school en vond hem wel leuk, ik zat in de eerste en zei toen tegen hem van heey... ik heb een nieuwe agenda wil je er in schrijven) heb wel een scharrel relatie mee gehad.

Maar nou kwam ik hem 3 weken geleden tegen op het hofkapelfestival, poosje gekletst later op de avond loopt ie langs me heen zegt ie HEEY JOYCE ik heb een nieuw agenda wil je erin schrijven, dus ik helemaal van :wow: Ik zeg dat je dat nog weet ik was dat helemaal vergeten(ruim 10 jaar geleden) ja tuurlijk vergeet ik dat niet blablabla...

Deze was ook wel leuk...
Was niet zo'n leuke periode voor mij was net uit elkaar blablabla en het was dorpsdag hier, dus ik was daar.
Die zegt wanneer gaan wij nou eigenlijk trouwen... nou ik heel verhaal dat ik net uit elkaar was enzo... noem maar op.
Ik heb toch maar opgezocht op hyves berichtje geplaatst van volgens mij had jij ook flink een stuk in je hoeven..

zeggen jullie dat zo.. mijn vriend smste mij een keer; ik sta achter de bar met een stuk in me reet....

ik dacht echt van WAT :?

bezopen bedoelde hij dus.... :o?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:53

Oja en een keer liep ik met me vriendin in de stad en er liep een ordinair echtpaar voor me (van jaar of 40-50). En die man had een arm om zijn vrouw hen, en hij zat de hele tijd met een enge grijns achterom naar me te kijken, zijn vrouw geeft hem boos een por. En toen me vriendin en ik de massa in gingen raakte ie ons kwijt.

Maar hoe durft ie naast zijn vrouw!! :oo

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:55

Hahahaha! Echt geeeniaale verhalen hier!

lidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:57

Met carnaval:
Er komt een hele lelijke jongen naar me toe en hij vraagt:
'Hoi! ben je lesbisch?'
Ik denk, ja voor jou wel :P
Dus ik zeg: 'Ja, absoluut!'

Draait 'ie zich om, wijst naar een meisje: 'Ja, zij zie jou wel zitten'
Meisje zwaaien,

Shipz, wat doe je dan.. :')

*edit; 2 woordjes vervangen :P
Laatst bijgewerkt door lidy op 13-02-09 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:58

lidy schreef:
Met carnaval:
Er komt een hele lelijke jongen naar me toe en hij vraagt:
'Hoi! ben je lesbisch?'
Ik denk, ja voor jou wel :P
Dus ik zeg: 'Ja, absoluut!'

Draait 'ie zich om, wijst naar een meisje: 'Ja, zij zie jou wel zitten'
Meisje zwaaien,

oliebol, hoe banketstaaf je je daar nou uit :')

Oeps. :))

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:02

lidy, wat lüllig! _O-

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:03

Och zoveel..

De laatste: Wil jij mijn kerstboom zijn.. Mag ik je dan versieren?.. :evaw: :O

MAAR het meest vreemde was toch wel in de trein. Er komt een man met een lange jas aan, oude man lijkend op Anthony Hopkins.. hij gaat schuin tegenover me zitten en kijkt me de hele tijd straks aan dus ik geef m,n ''val eens dood neer'' blik.. Nou hij had het naar z,n zin en zeker toen die onder z,n jas met z,n hand gecorigeerde bewegingen begon te maken. Dus ik dacht echt wat is dit? Dus ik zeg tegen hem ga lekker ergens anders rukken.. Loopt die weg coupé uit om na 15 min. weer terug te komen en op de bank ernaast te gaan zitten schuin tegen over me. Begint te kreunen en gewoon weer te rukken!

Nahhh ik wist echt niet wat ik zag joh, andere mensen hoorden hem ook en begonnen ook al te kijken. Dus ik weer reageren zegt die ja dat had jij ook voor me kunnen doen hoor..zo ik ben klaar... en weg loopt die..

:+ _-:(
Laatst bijgewerkt door SONY op 13-02-09 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:09

Ik heb er ook nog wel 1:
Was met een vriendin op de Kamasutrabeurs, kwam er een jongen naar ons toe:
Hij: Mag ik wat vragen, ken ik jou niet ergens van, van tv ofzo?
Ik: Nou, zou het niet weten, ben nog nooit op tv geweest.
Hij: Ja, volgens mij was jij bij Kamasutratv...
Ik: Nou, neeeee.....

Was echt zooooo'n slechte versierpoging, zelfs voor daar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:09

Kom jij hier weleens vaker :))

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:14

hahaha grappige flirts weer, diei van Lidy is wel érg lúllig haha _O- _O-

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:18

Zomaar uit het niets in mijn neus bijten
waarna ik vroeg, Waarom doe je dát nou weer
en hij zei dat hij m'n neus zo leuk vond? (urg.)

gewéldige dingen staan hier zeg :))

O en nu ik dat treinenverhaal lees dat hebben een vriendin en ik ook gehad
waren we op weg naar school, kwam een vreselijk enge man naast mij staan hele tijd naar ons kijken en zat hij charmant met z'n hand in z'n broek :\

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:23

VivaLaVida schreef:
Pascal schreef:

Deze was ook wel leuk...

zeggen jullie dat zo.. mijn vriend smste mij een keer; ik sta achter de bar met een stuk in me reet....

ik dacht echt van WAT :?

bezopen bedoelde hij dus.... :o?

Juist of een stuk in je k*t of in je kl*te...
Of juist in je reet :D
Kan me voorstellen dat je even raar stond te kijken als je dat niet weet hahahah
Laatst bijgewerkt door Kipje39 op 13-02-09 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:24

Eh.. laat maar :+

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:25

Een tijdje terug in de stad vroeg iemand aan mij "Heb jij toevallig een kaart bij je?" Ik: Euh een kaart? :o? hij "Ja ik verdwaal elke keer in je mooie ogen dus wou ik die kaart graag gebruiken om de weg terug weer te vinden.." :z Heb gezegd dat ik bekend was in Apeldoorn en ik dus sowieso geen kaart nodig had :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:37

Dat is ook een openingszin met een baard :n

Paar weken geleden nog wel iets grappigs meegemaakt. Uit eten geweest en daarna nog even iets drinken en in het cafe wat vage kennissen tegen het lijf gelopen die al duidelijk over hun theewater waren.
Jongen: 'Jij mag me niet he?'
Ik: 'Dat klopt' (ja, duh, dat is het enige logische antwoord op dat moment)
Jongen: 'Oh, ik dacht dat wij nog wel een soort van band hadden ' ;(
Jongen: 'Kan ik een keer bij jullie op bezoek komen?'
Ik: 'Ja hoor, kom dan maar een keer als ik niet thuis ben'

Rest van de avond ging zo door, compleet met over me heen hangen om zn labello te pakken enzo. Op gegeven moment zegt Vriendlief:
'Als je zo doorgaat dan breng je de rest van de avond door op de EHBO waar ze gaan proberen die Labello weer uit je neus te halen'

Toen ik daarna even naar het toilet ging werd er voorzichtig aan mn vriend gevraagd of dat echt serieus was en of ik echt gevaarlijk was _O- . Het was wel gelijk over met de ongein :)) (de knul in kwestie keek de rest van de avond wel heel raar naar me)

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:40

@ Apple: Zoiets heb ik ook een keer gehad.. Ging met een vriendin nog wel ns mee naar van die ME trainingen van een jongen die zij kende, daar speelden wij het verzet. Had iemand anders opgevangen dat ik naar de ME moest die week en die dacht da tik dus bij de ME zat :P dus hij zo zaterdag "Jahah, jij hebt mij geslagen he bij PSV" ik zo Ja kijk maar uit de volgende keer sla ik nog harder _O-

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:42

Brrrr laatst een kerel van ver in de 40 als het niet ouder was, inclusief dikke snor en kalend hoofd waar nog heel zielig 3 plukjes uitstaken, eerst naar mijn vriendin: Zooo jij bent een mooi meisje! Dat mag ik toch wel zeggen he? Ik mag toch wel zeggen he dat ik jou zoooo'n mooi meisje vind? Eerst lachten we er nog om, ja hoor mag u best zeggen hoor, op gegeven moment begon hij tegen mij: Zoooo jij hebt een mooie vriendin, maar zoooo jij bent ook een mooi meisje! Mag ik dat zeggen? Zoooo jullie zijn twee knappe meisjes, ik zou jullie zo allebie mee naar huis willen nemen. Mag ik dat zeggen?
Toen heb ik maar gezegd dat hij dat niet mag zeggen en iemand van zijn eigen leeftijd moet gaan zoeken. :') Getver wat een griezel was dat.

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:52

Mijn vriend heeft laatst een goeie gehad..
Meisje: Weet je dat jij een onwijs lekker ding bent!
Hij: Ja dat vindt mijn vriendin nou ook..
Meisje: Ow, is ze hier?
Hij: Ja maar je kunt haar niet zien
Meisje: Hoezo niet dan?
Hij: Omdat ze in mijn hartje zit

Zo lief :D

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:59

Oow die is lief!!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:04

SuuZzel schreef:

omg.. x]
Dat iséééééécht lief..!!

Nee de beroerdste bij mij was wle :
Jongen : Damn.. Cutie jij bent leuk..
Ik :Euwh.. Ja tuurlijk..
Hij : Damn.. Jij bent een lekkertje ga je mee naar huis vanavond?
Ik: Jaaaaaa =D
Hij : Kom dan gaan we ?
Ik : Is goed, *pakt fiets en fietst naar huis*

Dat bedoelde ie denk ik niet x]?

kusje

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:16

SuuZzel schreef:

Wat lief. :D

Ik heb heel veel rare flirts meegemaakt, maar kan ze even niet bedenken..
Wel hoe ik mn ex heb leren kennen. :+
Ik had nogal veel gedronken, en wilde graag bij iedereen een zuigzoen zetten. Maar aangezien al mn vrienden weten dat ik daar heel erg goed in ben en het dus hele grote plekken worden die een eeuw blijven staan, mocht dat niet. :\ Opeens komt een vriend van me naar me toe: ''ik heb iemand gevonden waarbij je een zuigzoen mag zetten, loop maar mee!''
Dus ik met hem meelopen, hij wijst de jongen aan, ik hang gelijk aan de jongen zijn nek, na een tijdje laat ik los en loop weer weg.
Wist niet eens wie die jongen was, paar weken later kwam ik een jongen tegen in de stad, en bleek hij het dus te zijn. Zuigzoen heeft meer dan 3 weken in zn nek gestaan, en was echt mega. :(:)
Met die jongen heb ik bijna 3 maanden wat gehad.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:21

Hahaha, nu bedenk ik me weer wat.
Even wat vooraf:

We hadden opendag op school, daar met een jongen staan praten (ik weet niet meer hoe dat precies kwam), en hij was via een vriendin van mij (die hij ook goed kent) aan mijn nummer gekomen.
Aangezien ik in de feestcommissie zit van school, en hij niet wist hoelaat het gala begon, smste hij mij (was een week later, dan toen hij mijn nummer had gekregen, in de tussentijd niet gesmst ofzo) wanneer de deuren open waren, ik geantwoord en toen kwam het hele (sms)gesprek op gang :P

Hij: Oke bedankt. Alles goed?
Ik: Jawel hoor, heb alleen pfieffer, dat is wat minder. Hoe is het met jou?
Hij: Dat is wel poedersuiker, heb je er veel last van dan? Moet je ook niet zoveel zoenen ea? Met mij gaat het ook wel goed. xxx
Ik: Een beetje, heb het al een tijdje, dus gaat weer veel beter. En zoveel zoen ik niet hoor :P
Hij: Volgensmij ben je er wel één die veel zoent. xxx
Ik: En bedankt. (lekker sarcastisch)
Hij: Geen dank :P Kun je het goed dan?
Ik: (dacht toen echt van, huh?) Eum, geen idee..
Hij: Ik wil het wel uitproberen :D

Toen mooi niets meer geantwoord. :D