Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plagom schreef:VivaLaVida schreef:een lerares heeft de verantwoording en moet zich dus ook verantwoordelijk gedragen. Als een lerares om een mening vraagt, EXPRES bij iemand die christelijk is.
Gatver, mensen die zich achter hun geloof gaan schuilen! Gewoon nadenken voordat je iets zegt en als je dan persé zo 'à la Wilders' wilt reageren dan niet gaan huilen als je er de consecuenties van ervaart.
faye schreef:Tja, we horen hier een kant van het verhaal. Als het ECHT zo gebeurd is kan het inderdaad niet. Maar ik heb het vermoeden dat het wel genuanceerder ligt
_ sharona_ schreef:Ach hoe zal ik t zeggen....
Ik zag dat je in veenendaal woont, en je hebt t over Mevrouw G.... en ANW... Dus ik heb zoon vaag vermoeden wie t is hahahah;)
Zit je op t clv? Want met die "Mevrouw g"Heeft zo onder hand de hele school problemen. Mijn klas heeft er ook flinke problemen mee gehad,ben er nu vanaf trouwens. Wist je dat ze ook paard rijd? Tenminste als we dezelfde bedoelen natuurlijk
Tavanta schreef:Ja maar we zijn allemaal menselijk en maken fouten. Ik zou ook niet weten waar ik het had als ik een leerling zoiets zou horen zeggen. De lerares gaat te ver ja maarja als TS echt zo'n grote meid is en dat soort meningen erop na wil houden kan ze maar beter zo snel mogelijk feedback leren incasseren.Dat de TS haar mening genuanceerder zou moeten brengen is waar maar dat geeft een lerares niet het recht om dit met naam en toenaam met andere groepen te gaan bespreken. Naar mijn mening had zij TS er op moeten wijzen dat zij haar mening anders moet formuleren of beter nog met goeie argumenten haar van haar mening proberen te brengen.
HannahFrouk schreef:Ik vind wel als iemand je mening VRAAGT, moet die persoon er ook tegen kunnen dat je je mening GEEFT.
Loose schreef:Jemig hoe kom je daar nou weer bij dat homo's homo zijn voor de aandacht en dat er iets mis is gegaan met ze.![]()
Denk je echt dat die mensen ervoor kiezen om homo te zijn? Het zou toch veel makkelijker voor ze zijn als ze hetero waren, dus dan kiezen ze er echt niet voor om homo te zijn. Stel je voor dat jij later een kind krijgt dat homo is. Denk maar niet dat die dat ooit aan jou zou durven te vertellen dat ie dat is, als jij er zo over praat. Weet ook zeker dat er in de kerken waar van dit soort dingen rond worden gebazuind een heleboel homo's zijn die er niet voor uit durven te komen omdat ze bang zijn dat de hele gemeenschap ze uit zal kotsen.
Heb dus ook echt geen medelijden met je.
plagom schreef:VivaLaVida schreef:een lerares heeft de verantwoording en moet zich dus ook verantwoordelijk gedragen. Als een lerares om een mening vraagt, EXPRES bij iemand die christelijk is.
Gatver, mensen die zich achter hun geloof gaan schuilen! Gewoon nadenken voordat je iets zegt en als je dan persé zo 'à la Wilders' wilt reageren dan niet gaan huilen als je er de consecuenties van ervaart.
Puchje schreef:Loose : er zullen ongetwijfeld meer mensen jouw mening hebben, maar de TS had expliciet gevraagd hier de discussie niet op te richten.
Storm76 schreef:ALS dit zo is gegaan, dan zou ik je ouders op de hoogte brengen en met hen een bezoek je gaan brengen aan de Directeur van je school. Hij kan de ook de lerares uitnodigen om hierbij te zijn.
kinuh schreef:Kun je niet beter haarzelf er op aanspreken, je hebt toch een probleem met haar en niet met je mentor? Als ze dan onredelijk reageert, kun je nog altijd je mentor erbij halen.Storm76 schreef:ALS dit zo is gegaan, dan zou ik je ouders op de hoogte brengen en met hen een bezoek je gaan brengen aan de Directeur van je school. Hij kan de ook de lerares uitnodigen om hierbij te zijn.
Ik ga het idd sowieso aan mijn ouders vertellen.
En morgen naar mijn mentor.
Verder zie ik wel wat er gebeurd, ik update iig