KvE schreef:Ag sommige zien me als een domblondje dat verwaand is en vooral verwend door pappie met zijn geld.
Één verschil is dat ik niet blond ben.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KvE schreef:BraveSpots vind je mij dan ook verwaand?
. Picassox schreef:Puur uit liefde voor de kleding, stoffen en designers. Dat kan ik zeer waarderen.
Maar alles wat té ingeburgerd wordt, kan bij mij uit de kast. Tegenwoordig zijn er ook steeds meer met Tommy Hilfiger broeken, en dat vind ik weer íets minder. Maar ach, dat Cavalli jurkje duurt nog wel een tijdje voordat iedereen daar mee loopt.

BraveSpots schreef:Geen idee, ik ken jouw helemaal niet. Ik zeg alleen maar wat ik ervaar in het dagelijkse leven. En dat is dat mensen met dure merkkleding meestal erg verwaand zijn in het algemeen en dat dan deels uiten in hun kleding. Met die kleding heb ik geen probleem (ken de meeste merken zelfs niet die jullie opnoemen) maar met dat verwaand zijn wel. Nouja, probleem, maar irritatie.
PS: ik heb niet eens een paard om in een Anky pad te stoppen.
Marjo_x schreef:Niet vervelend bedoeld.. Maar dat vind ik dan wel weer een typisch verwaande opmerking![]()
als anderen het hebben wil ik het niet meer.. Dat veranderd toch niet aan de kleding, stoffen en designers waar jij 2 zinnen daarvoor nog pure liefde voor voeld ?
Ik vind merken totaal onbelangrijk. Als ik een leuke broek/shirt/vest zie en ik heb het geld ervoor dan koop ik hem. Maakt het merk me verder totaal niks meer uit.
Dat zijn precies van die opmerkingen die mijn doen twijfelen of je verwaand zou zijn..
? 
Vind het een sport om voor weinig geld veel en leuke dingen te kopen
. Heb verschillende merken en ook veel Gstar(en ik zie niemand met de zelfde broek lopen die ik heb). Ik vind merkkleding wel belangrijk, van een ''gewoon'' markt shirtje krijg ik het niet warm of koud. Die belande achterin de kast. Bij de H&M kan ik niet slagen omdat het toch net dat beetje mist.