Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:Nee ik dacht eigelijk van laat maar wil niet gaan zeiken...maar ik vind het nu iets te ver gaan allemaal. Ben er een beetje klaar mee. Ik had een xtje de muziek een beetje hard aan zaterdag middag om 14.00 na 1min het liedje was nog niet afgelopen en hij stond al aan de deur dat de muziek te hard stond.
Heel kinderachtig misschien, maar als iemand om zulke miniscule dingetje loopt te muggenziften dan zou ik zeker wat over je plantenbak zeggen. Daarbij geef je al aan dat er meerdere dingen zijn voorgevallen. Zet ze op een rijtje en ga er langs.

Ik neem stiekem ook wel aan dat het om struiken die aan de buur zijn tuin grenst gaat.
Jannepauli schreef:Oude muren met poreuze voegen kunnen op de lange duur schade ondervinden. Moderne gebouwen, die een stevigere voeging hebben, ondervinden geen schade van klimop! (Met dank aan het i-net)
Bovendien, in een hangend plantenbakje groeit zo'n ding echt niet tot monsterformaat uit, kom op zeg.

tita schreef:Midasje schreef:Idd Litterbox....
nou als het een gedeelde muur is, dan is het net zo goed hun muur en hij staat wel in hun tuin![]()
Persoonlijk vind ik dat je nogal moeilijk doet, een het is vast niet lelijk en twee je huis is er niet minder waard door
Midasje schreef:Idd Litterbox....
_Tivoli_ schreef:@VG: Hahahhaha,dat zie ik echt voor me:
Met een stralende glimlach als de buurman aanbelt:
'Oh,nog bedankt voor je prachtige kado! '
Kimbaie schreef:Midasje schreef:Nee ik dacht eigelijk van laat maar wil niet gaan zeiken...maar ik vind het nu iets te ver gaan allemaal. Ben er een beetje klaar mee. Ik had een xtje de muziek een beetje hard aan zaterdag middag om 14.00 na 1min het liedje was nog niet afgelopen en hij stond al aan de deur dat de muziek te hard stond.
kijk.. in zo'n geval zeg ik ... "hij een zeikerd, jij een zeikerd".Heel kinderachtig misschien, maar als iemand om zulke miniscule dingetje loopt te muggenziften dan zou ik zeker wat over je plantenbak zeggen. Daarbij geef je al aan dat er meerdere dingen zijn voorgevallen. Zet ze op een rijtje en ga er langs.
al blijf ik wel bij mijn standpunt dat een plantenbak aan zo'n muur in elke normale situatie moet kunnen. Heel wat mensen hangen ook aan zo'n muur een lantaarn of iets dergelijks.
Jannepauli schreef:Oude muren met poreuze voegen kunnen op de lange duur schade ondervinden. Moderne gebouwen, die een stevigere voeging hebben, ondervinden geen schade van klimop! (Met dank aan het i-net)
Bovendien, in een hangend plantenbakje groeit zo'n ding echt niet tot monsterformaat uit, kom op zeg.
. De vorige bewoners van ons huis zijn ook klimop fans, waardoor de hele garage begroeid was. Dit is een vrij nieuwe bouw, maar toch krijg je de klimop echt niet meer uit je voegen. Wanneer je het probeert weg te halen verdwijnt je voeg, maar niet de klimop
. Ik wil er wel een foto van maken voor de beeldvorming
?
. 
Rinske schreef:Jannepauli schreef:Oude muren met poreuze voegen kunnen op de lange duur schade ondervinden. Moderne gebouwen, die een stevigere voeging hebben, ondervinden geen schade van klimop! (Met dank aan het i-net)
Niet alles is waar wat op internet staat. De vorige bewoners van ons huis zijn ook klimop fans, waardoor de hele garage begroeid was. Dit is een vrij nieuwe bouw, maar toch krijg je de klimop echt niet meer uit je voegen. Wanneer je het probeert weg te halen verdwijnt je voeg, maar niet de klimop
. Ik wil er wel een foto van maken voor de beeldvorming
?
Ik zou dit dus echt wel even aankaarten bij de buren, gewoon, op een vriendelijke manier. Mochten ze vervelend reageren kun je altijd de plantenbak er eigenhandig afhalen.