Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
susje schreef:ben ik nou zo gek dat ik van de meeste verhalen hier echt niks geloof![]()
sorry hoor, als je mensen iets wil laten geloven, moet je je verhaal toch echt iets minder aandikken
Maar ik heb ook niet van die k utexen als jullie, die vreemdgaan enzo.
Caira schreef:

_Zsazsa_ schreef:Jammer dat het hier mensen tussen komen die het topic willen verpesten omdat ze niks geloven, prima, dan moet je niet meelezen. Als mijn vriendinnen veel verdriet hebben van een ex die iets geflikt heeft pak ik de laptop en ga ik op internet geslaagde wraakacties zoeken. Dus ja misschien niet origineel, maar zeer zeker wel effectief!! En kan je vriendin ten minste weer lache!
,

mackkwek schreef:Caira schreef:
heb toch ook nooit gezegd dat ik het zelf verzonnen heb?????
en dat hoeft toch ook niet??
heb dat van die garnalen een keer op tv gezien en tja,.als je kwaad bent op je ex komen dat soort tv fragmenten als eerste naar boven,.dus makkelijk uit te voeren toch???
en daarbij,.. ik heb me rotgelachen erom,.. vond het super,.want werkte wel!
tuurlijk is het niet netjes van me geweest,....maar ja,.. liefde en haat ligt erg dicht bij elkaar op zo'n moment. en doet soms rare dingen met je
absque_dubio schreef:Ik ben ook nog wel opzoek naar goede wraakacties zoals bestellen, aanmelden voor reclame, etc. Dus als iemand tips heeft.![]()
CandyQueen, kan je een linkje geven?![]()
Er staan hier echt prachtige verhalen.
Abonneer hem/maak hem lid op/van verschillende tijdschriften voor bijvoorbeeld vogelspotters, de bzn fanclub etc