wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:14

Dat is zo raaaaar want die mannen kunnen niet met maar ook niet zonder. Heb mijn ex op alle mogelijke manieren geblokkeerd in mijn leven en ben heel zuur terug gaan doen tegen hem zodat hij onze pensionstal snel ging verlaten :P

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:42

susje schreef:
ben ik nou zo gek dat ik van de meeste verhalen hier echt niks geloof >;)

sorry hoor, als je mensen iets wil laten geloven, moet je je verhaal toch echt iets minder aandikken :=

Waarschijnlijk wel. Kom op mensen, omdat zo'n verhaal op internet staat, is het gelijk al 'verzonnen' en minstens 'aangedikt'? Dat jullie zelf misschien niet op zulke acties komen à la, maar trek anderen niet in twijfel :7

Ik bombadeer dit topig in ieder geval tot topic van de eeuw _/-\o_

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:58

Ik lach me rot hier :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:59

Hihi, geniale acties hier :9

Ikzelf ben niet zo van wraak nemen.
1. Ik weet geen mooie wraakacties.
2. De meeste exen waren wel lief voor me. De enkeling die een eikel was, is het niet waard om extra aandacht aan te besteden.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 11:15

GE-WEL-DIG!!
Mijn exen zijn het niet waard om wraak op te nemen!
Maar ach mocht het bij toeval es zo uitkomen.... :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:28

Piera schreef:
Edit: daarbij komen ze ook nogal ongeloofwaardig over.

My thought exactly

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:45

Ik had 5 jaar geleden een nogal fout vriendje...
Hij dronk veel en werd agressief....

Op een dag bleven we bij een goede vriend van ons slapen.
We hadden daar het 1 en ander gedronken.
Mijn vriendje was op een gegeven monent op die jongen zijn bed in slaap gevallen. We probeerden hem wakker te maken, omdat we de honden gingen uitlaten. Meneer werd niet wakker...
Toen we terug kwamen en eigenlijk wel wilden slapen deden wij een 2e poging.
Meneer werd een beetje wakker maar stront chagarijnig. Wij hadden dus zo iets van ja... we kunnen hem beter laten liggen.. En nu? tjah dan moeten wij maar samen op de slaapbank pitten...
Wij hebben niks gedaan, maar kwamen wel met het goede idee om een condoom met malibu en scheerschuim te vullen. Deze heb ik zop neergelegt dat het leek of we hem hadden geprobeerd te verstoppen, maar dat hij hem wel zou vinden.
Volgende ochtend waren de eerste woorden van mijn vriendje :''Nicky, wat heeft dit te betekenen?''
En ik kwam niet meer bij van het lachen...

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:47

Hihi, ik ben zelf helemaal niet van de wraakacties, iedereen krijgt wat ie verdient :D Maar ik heb ook niet van die k utexen als jullie, die vreemdgaan enzo.

Eigenlijk kwam bij mij de tegenslag voor mijn laatste ex vanzelf.. Die heeft me ook als stront behandeld, maar ik heb nooit wraak genomen, maar gewoon proberen iets te maken van het zooitje dat mijn leven op dat moment was :7

Nouja, uiteindelijk is hij nu zielig, vriendloos, en unhappy. Niet dat ik hem dat gun, maar het is ergens wel zijn verdiende loon. meneer wou niet met mij op vakantie, want de vakantie met zijn vrienden was veeeeeeeel belangrijker.. en ik was niet leuk genoeg om mee op vakantie te gaan }:0
Uiteindelijk heeft hij de hele zomer thuis gezeten, en ben ik lekker weg geweest, en hij weet ook dat ik daar het een en ander met bepaalde kerels uitgespookt heb ~~}>

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:14

Mijn ex heeft, toen ik het uitmaakte, mijn paard (1 van de drie toen) zonder mijn toestemming en buiten mijn weten om verkocht (paardje had alleen geen papieren, dat kon toentertijd nog probleemloos haha) en ik had geen poot om op te staan (paardje heb ik later wel teruggevonden maar had een goed huisje dus geen stappen ondernomen).
De reden dat ik het uitmaakte was omdat hij een stuk minder betrouwbaar was dan ik dacht: rommelde half/half met andere vrouwen, bellen/sms-en, mailen. Hij bleek te liegen over zijn baan, zijn ouders, zijn ex, etc.
We zijn zonder echte ruzie uit elkaar gegaan, leuk is anders maar we zouden het volwassen doen...
Afijn, toen kon ik opeens fluiten naar mijn paardje, ex had alweer een ander 'chickie' waar hij lekker bij kon gaan wonen (toen het 1 dag uit was!!!) en nam alle spullen mee uit ons huisje toen ik aan het werk was. Ik was dus degene die berooid achter bleef, relatie uit, hond was met hem mee, spullen mee, paardje verkocht en hij had het huis in 1 grote zooi achter gelaten. Toen ben ik met vriendinnen op oorlogspad gegaan:

-banden onder de auto vandaan gehaald s'nachts
-spullen op zijn naam besteld, waarbij je na levering moet betalen
-onder zijn naam en telefoonnummer allerlei spullen aangeboden op marktplaats (zijn auto, hond, fiets, computer) en hij maar gebeld worden de hele dag
-contact-advertenties geplaatst in kranten, weekbladen en de supermarkt met zijn naam en adres
-aan alle mogelijke reclame websites zijn naam en email doorgegeven
-hem uit zijn favo kroeg laten zetten
-en de minst charmante maar wel erg leuke, met zijn beste vriend naar bed gegaan. Was een leuke gozer om te zien, kon het altijd prima met hem vinden en hij stond 'aan mijn kant' in deze kwestie.

En er waren wel meer dingen, heb hem echt tot madness gedreven en toen plotseling gestopt en nooit meer wat van me laten horen. Allemaal in een paar dagen. Het gaf me wel degelijk voldoening, achteraf gezien wel kinderachtig. Zou nu nooit meer die moeite nemen, maar blijft een leuke anekdote... mijn vriendinnen hebben het er nog over!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 13:21

Caira schreef:
Sorry meis, maar denk je dat we daar intrappen?

http://www.broodjeaap.nl/xgarnaal.html

heb toch ook nooit gezegd dat ik het zelf verzonnen heb?????
en dat hoeft toch ook niet??
heb dat van die garnalen een keer op tv gezien en tja,.als je kwaad bent op je ex komen dat soort tv fragmenten als eerste naar boven,.dus makkelijk uit te voeren toch???
en daarbij,.. ik heb me rotgelachen erom,.. vond het super,.want werkte wel!

tuurlijk is het niet netjes van me geweest,....maar ja,.. liefde en haat ligt erg dicht bij elkaar op zo'n moment. en doet soms rare dingen met je

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:21

Heb wel een keer een msnadres gemaakt met een foto van een meisje enzo..
Had ik een afspraakje gemaakt haha, maar dat meisje is dus nooit op komen dagen omdat ik dat was. :Y)
Had mijn moeder haar gsm gebruikt. :D

Arme jongen had al een slechte verbinding, heeft ie 1.5 uur heen en weer gereisd. :))

En heb ook een keer gezegd dat ik zwanger was, heb ik een week volgehouden. :Y)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:22

Geweldige acties zeg, misschien nog inspiratie voor later O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:31

zelf heb ik nooit zo'n geniale wraakactie gedaan..

heb wel een keer een hele leuke bij oprah gezien! Een man was vreemdgegaan en had dus sex fotos gemaakt. zijn vrouw had die gevonden en 1000keer gekopieerd en door de hele stad gehangen met daarbij pas op met soa's geinfecteerd

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:34

Geniale acties! _O-

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:45

Mijn ex had ook moeite om het bij 1 meisje te houden, toen ik het uitmaakte wou hij alles terug hebben. Ketting met zijn naam en derg. In de kroeg stond hij al met het nieuwe meisje dat hij had versierd. En hij wou haar de ketting geven. (goedkope l*l) En dat wist ik natuurlijk al dat hij die aan haar wou geven. In plaats van zijn naam te geven, heb ik dus de ketting met mijn naam gegeven.

En die domme gans, neemt hem zo aan zonder te kijken welke naam er op stond. haha, ik lache me helemaal kapot. De volgende dag kreeg ik een sms van hem wat een t*eringwijf ik wel niet was, en dat ik nu de goeie ketting moest brengen. haha hij heeft hem nooit gekregen want heb hem in het water gegooit.

Jammer dat het hier mensen tussen komen die het topic willen verpesten omdat ze niks geloven, prima, dan moet je niet meelezen. Als mijn vriendinnen veel verdriet hebben van een ex die iets geflikt heeft pak ik de laptop en ga ik op internet geslaagde wraakacties zoeken. Dus ja misschien niet origineel, maar zeer zeker wel effectief!! En kan je vriendin ten minste weer lache!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:59

Súper _O- ..

Ik ben zelf niet van de wraakactie's. Maar tis geweldig om te lezen. haha.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:03

_Zsazsa_ schreef:
Jammer dat het hier mensen tussen komen die het topic willen verpesten omdat ze niks geloven, prima, dan moet je niet meelezen. Als mijn vriendinnen veel verdriet hebben van een ex die iets geflikt heeft pak ik de laptop en ga ik op internet geslaagde wraakacties zoeken. Dus ja misschien niet origineel, maar zeer zeker wel effectief!! En kan je vriendin ten minste weer lache!

Sommige dingen klinken al een stuk geloofwaardiger dan de beginpost.
Daarbij reageer ik negatief omdat ik zelf slachtoffer ben geweest van wraakacties (overigens niet terecht) en dat ik vind dat je sommige dingen gewoon bij niemand mag flikken. Mijn hele kamer is overhoop gehaald, het ww van mijn pc is veranderd enz enz. En toch heb ik nooit wat terug gedaan maar heb ik mijn ex gewoon genegeerd en ben doorgegaan. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Uiteindelijk zal je zelf als wijste uit de situatie komen en valt jou ook niets te verwijten.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:03

Leuk topic :D

Er zitten goeie wraakacties tussen.

Zelf heb ik nooit aan wraakacties gedaan.
1 verdiende het wel maar vond het zonde van m'n tijd om aan zo'n loser aandacht te besteden. Dus ik ben gewoon verder gegaan met m'n leven

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:14

Ik ben momenteel bezig met een wraakactie te verzinnen voor mijn ex.
In die 15 maanden dat we uit elkaar zijn heeft hij me compleet zwart gemaakt en hij is voorlopig niet van plan te stoppen.
Wel, ik heb zijn beste vriend inmiddels 'afgepakt' en melding gedaan van het verduisteren van ruim 1000,- bij de instelling waar hij verblijft.
Nu heb ik zowiezo nog 1 troef, die ik als laatste gebruik, maar eerst wil ik hem nog wat flikken...
Dat bestellen op naam vind ik zowiezo een goede. :j

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:18

gewoon z'n nummer op zo'n pop-up venstertje ingegeven voor zo'n plaatjes, kost hem mooi elke week €12 en ik vind het stiekem toch wel grappig :o

Overigens vind ik de meeste wraakacties hier wel leuk. :)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:19

Ik ben ook nog wel opzoek naar goede wraakacties zoals bestellen, aanmelden voor reclame, etc. Dus als iemand tips heeft. :D
CandyQueen, kan je een linkje geven? O:)
Er staan hier echt prachtige verhalen. :')

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:21

Heb niet echt een linkje, ik was gewoon naar een site aan het surfen en dan kreeg ik zo'n typisch pop-up venster. Met "win een vakantie" in de kleine lettertjes stond wel dat het een abbo was van €12/week en ik vond het dus wel een leuke manier om meneer even te irriteren.Heb z'n gsm nr ingevoerd en nu zit hij dus met n probleem. Maar gewoon rondsurfen dus. :D

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:24

ja ik heb ook ooit eens wraak genomen :Y) ,
meneer vond het ook nodig om buiten de deur te snoepen,
tot hij dus wat met een van die andere meiden kreeg,(zij was al niet mijn grote vriendin)
zat nog wel in die vriendenkring, ging toen dus samen weg,
en zij was niet mee, en toen zijn er dus dingen gebeurt tussen hem en mij
waar zij niks van af mocht weten, maar vriendinnen van mij hadden er foto's van
gamaakt 8-)
ik had haar dus op msn gezegt, dat hij was vreemd gegaan,
wilde ze niks van geloven natuurlijk want dat deed hij alleen bij mij en echt niet bij haar :P
dag later had ik mijn fijne ex aan de tel, beetje gepikeerd..alles uitgepraat
en de volgende dag de gemaakte foto's op internet gezet :D
nya toen had ik hem natuurlijk weer aan de tel.. haha

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:25

mackkwek schreef:
Caira schreef:
Sorry meis, maar denk je dat we daar intrappen?

http://www.broodjeaap.nl/xgarnaal.html

heb toch ook nooit gezegd dat ik het zelf verzonnen heb?????
en dat hoeft toch ook niet??
heb dat van die garnalen een keer op tv gezien en tja,.als je kwaad bent op je ex komen dat soort tv fragmenten als eerste naar boven,.dus makkelijk uit te voeren toch???
en daarbij,.. ik heb me rotgelachen erom,.. vond het super,.want werkte wel!

tuurlijk is het niet netjes van me geweest,....maar ja,.. liefde en haat ligt erg dicht bij elkaar op zo'n moment. en doet soms rare dingen met je

Ik vind het super dat je dat gedaan heb en daarbij zeg je inderdaad niet dat je eht verzonnen heb ik vind het geweldig.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:26

absque_dubio schreef:
Ik ben ook nog wel opzoek naar goede wraakacties zoals bestellen, aanmelden voor reclame, etc. Dus als iemand tips heeft. :D
CandyQueen, kan je een linkje geven? O:)
Er staan hier echt prachtige verhalen. :')

Reclame van bedrijven als de Pabo. :j Abonneer hem/maak hem lid op/van verschillende tijdschriften voor bijvoorbeeld vogelspotters, de bzn fanclub etc :))