Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) haha

Joto schreef:Ff een offtopic vraag aan de mensen die zo vaak dronken zijn..
Kan iemand mij de lol uitleggen van het bezopen zijn, en niks meer weten, achteraf horen wat je gedaan hebt?
Gewoon nieuwsgierig
RedPassion schreef:Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.
Elaine schreef:RedPassion schreef:Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.
Ik ben dus altijd die sjaak. Kan je wel vertellen dat het voor diegene allerminst grappig is als je vrienden (straal)bezopen allerlei dingen uithalen. Zoals te koop borden & tuinkabouters verplaatsen. Je schaamt je kapot.
Oftwel, als aanvulling op RedPassion: Het is idd achteraf grappig, maar misschien is het voor de (bijna) nuchtere vrienden van je wel zo leuk als je je leert te beheersen.
RedPassion schreef:Bovendien kan ik de keren dat ik echt dronken geweest ben op eén hand tellen.
ilse18 schreef:Zelf heb ik gelukkig geen dronken bloopers.
Maar die van m'n zwager blijft nog altijd geniaal....
Die kwam thuis van een avondje stappen, moest naar de toilet, en heeft dus doodleuk over het hoofd van z'n slapende broertje staan plassen, in de volle overtuiging dat ie op de toilet was......

Joto schreef:Ff een offtopic vraag aan de mensen die zo vaak dronken zijn..
Kan iemand mij de lol uitleggen van het bezopen zijn, en niks meer weten, achteraf horen wat je gedaan hebt?
Gewoon nieuwsgierig
Nou ik vind het nog wel kunnen als je licht aangeschoten bent, maar je moet ook op tijd kunnen stoppen... Zo drink ik vaak wel een paar witte wijntjes, maar tegen het einde van de avond is het water of ice tea, om toch nog te weten wat ik doe
Anders kunnen er wel wat verhalen komen die je doen blozen
En meestal moet ik niet zat zijn om domme dingen te doen
zwieke schreef:HahaNou ik vind het nog wel kunnen als je licht aangeschoten bent, maar je moet ook op tijd kunnen stoppen... Zo drink ik vaak wel een paar witte wijntjes, maar tegen het einde van de avond is het water of ice tea, om toch nog te weten wat ik doe
.
. Als nummer 1 staat bij mij toch in de gracht fietsen omdat de bocht nemen omweg was en rechtdoor zoveeeeel makkelijk was
. Elke86 schreef:zwieke schreef:HahaNou ik vind het nog wel kunnen als je licht aangeschoten bent, maar je moet ook op tijd kunnen stoppen... Zo drink ik vaak wel een paar witte wijntjes, maar tegen het einde van de avond is het water of ice tea, om toch nog te weten wat ik doe
En dit kan ik alleen maar bevestigen. Het zijn meestal de spontane (in nuchtere staat) acties die de kroon spannen.
Dronken bloopers...waar zal ik beginnen. Als nummer 1 staat bij mij toch in de gracht fietsen omdat de bocht nemen omweg was en rechtdoor zoveeeeel makkelijk was
.

Dan is de papa nog moeten komen helpen 
Maar mocht uiteindelijk zijn roes uitslapen in de cel... Dat verhaal blijft hem ook eeuwig achtervolgen