dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam79

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:48

O jee, wat een verhalen. Dronken zijn is voor mij ook al een héééle tijd geleden, maar wat ik wel een ramp van mezelf vond is dat ik een keer wakker ben geworden op de WC. Na het stappen even naar de WC en daar in slaap gevallen. De vader van mijn ex is wel even in de bijkeuken geweest, maar mijn exvriend zei dat ik geen hulp nodig had. Volgende ochtend (of was het middag???) kon ik niet eens een bakje thee binnen houden. Toen de maandags maar weer es wat gegeten, maar volgens mij was ik toen nog niet eens nuchter...

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:50

Oh geweldig, ik heb echt een leuk tussenuur hier met al die verhalen :')

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:52

ik drink ook niet meer na mijn dropshot actie(die ik hier al eerder schreef) ben gelijk genezen.....

er schiet me weer een binnen,
er was een nieuwe discotheek geopend en daar was het 10 euro intree en dan gratis bier en bessen 7-up drinken.
hoppaa zuipen natuurlijk:D
toen moest ik heel nodig naar de wc, maar die was boven en het was zo'n ijzere trap.
naar boven ging nog wel (had me nieuwe laarzen aangedaan met grote hakken) maar naar beneden, bleef mijn hak in de ijzere trap hangen(zon ijzeren trap met van die gate erin)
en stuiterde ik zo verder naar beneden,
en maar een big smile opzetten toen ik weer recht stond...
had wel mijn stuitje gebroken:(
Laatst bijgewerkt door patserke op 10-02-09 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:52

Ff een offtopic vraag aan de mensen die zo vaak dronken zijn..

Kan iemand mij de lol uitleggen van het bezopen zijn, en niks meer weten, achteraf horen wat je gedaan hebt?

Gewoon nieuwsgierig :D

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:59

Gelukkig ben ik niet zo snel dronken (drink ook niet veel hoor) en ALS ik dronken ben, vallen de bloopers gelukkig ook wel mee!

De enige blooper die mij regelmatig is overkomen is m'n peuk bij de filter aansteken. (een gouwe ouwe dus ;) ) haha

Nou was dat bij de sigaretten die ik altijd rookte ook niet heel raar, ik rookte Davidoff en die hebben een witte filter.

Die keren vergeef ik mezelf dus ook altijd ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:00

Joto schreef:

Kan iemand mij de lol uitleggen van het bezopen zijn, en niks meer weten, achteraf horen wat je gedaan hebt?

ja weet ik eigenlijk ook niet, je hebt zoveel soorten drank, en er zal er altijd wel eentje bij zijn die je lekker vind, en discotheek is warm dus drink je al meer, en het is gezellig...
en voor je het weet sta je op je kop :o

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:02

RedPassion schreef:
Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.

Ik ben dus altijd die sjaak. Kan je wel vertellen dat het voor diegene allerminst grappig is als je vrienden (straal)bezopen allerlei dingen uithalen. Zoals te koop borden & tuinkabouters verplaatsen. Je schaamt je kapot.

Oftwel, als aanvulling op RedPassion: Het is idd achteraf grappig, maar misschien is het voor de (bijna) nuchtere vrienden van je wel zo leuk als je je leert te beheersen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:06

geweldige verhalen :D

zover ik nu ff kan bedenken..

van de trap afdonderen , en een vriendin lachte me uit , vervolgens donderde ook zij van de trap af.
toen kwam ik lache :P

dronken een heuvel om moeten lopen , dat ding leek wel 10x zo hoog :+

bij een vriendin thuis via de woonkamer door de tuin naar buiten rennen achterlangs en via de voordeur weer naar binnen rondjes rennend , achter haar aan.

een vriendin die in een dronken bui gillend midden in een woonkamer roept MET HEM WIL IK ZOENEN *wijzend naar een gast , die ze niet eens kende*

op de rest kom ik vast nog wel.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:07

zon topic als dit is er al in Het Kippenhok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:11

Elaine schreef:
RedPassion schreef:
Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.

Ik ben dus altijd die sjaak. Kan je wel vertellen dat het voor diegene allerminst grappig is als je vrienden (straal)bezopen allerlei dingen uithalen. Zoals te koop borden & tuinkabouters verplaatsen. Je schaamt je kapot.

Oftwel, als aanvulling op RedPassion: Het is idd achteraf grappig, maar misschien is het voor de (bijna) nuchtere vrienden van je wel zo leuk als je je leert te beheersen.

Daar ga ik helemaal in mee, vandaar dat ik de eigen verantwoordelijkheid ook nog noemde.

Ik denk dat bijna iedereen wel eens stomdronken geweest is, maar als dat elke week het geval is moet je je misschien toch eens af gaan vragen waar je mee bezig bent.
Ik ben zelf absoluut niet heilig hoor, maar ik geloof dat ik net zo vaak de nuchtere vriendin als de bezopen vriendin geweest ben, dus het is redelijk in evenwicht. :+
Bovendien kan ik de keren dat ik echt dronken geweest ben op eén hand tellen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:16

RedPassion schreef:
Bovendien kan ik de keren dat ik echt dronken geweest ben op eén hand tellen.

Dat heb ik dus ook. De lol gaat er voor mij gewoon af op een gegeven moment. Zelfde als met een verjaardag. Wij wonen sinds een half jaar op ons zelf, de rest van de groep woont veelal nog thuis en zijn gewend dat mama alles op komt ruimen.
.. ik vond borrelnootjes terug in mijn planten, oven en.... bed! Té kinderachtig voor woorden. En wat is het excuus? We deden een drankspelletje en dat was misschien iets te veel

Bah!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:22

ilse18 schreef:
Zelf heb ik gelukkig geen dronken bloopers.
Maar die van m'n zwager blijft nog altijd geniaal....
Die kwam thuis van een avondje stappen, moest naar de toilet, en heeft dus doodleuk over het hoofd van z'n slapende broertje staan plassen, in de volle overtuiging dat ie op de toilet was......

Haha, die is erg....
Mijn opa heeft zo een keer met zijn dronken kop in de nette schoenen van mijn oma staan plassen. Hij wist ook zeker dat ie op de wc was!
Mijn schoonbroertje heeft een keer het hele bed van mijn zusje ondergepiest. Hij droomde dat ie op de wc was....

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:23

haha wat een geinige verhalen! ik ging met het EK pootje baden met me broek aan!

loop ook vaak tegen een muur op maar dat doe ik ook weleens zonder drank haha!

en een keer dronken bij een restaurant aan je benen de trap af worden getrokken door een paar vriendinnen! haha

toen ik met mijn vriendin bij een paar jongens was gaan slapen gaan kotsen en je het huis niet meer uitkon omdat alle deuren ens op slot waren haha

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:23

MMMMMMMMMMMm okej,mij gebeurt het ook weleens heel vervelend maar ook vrij zeldzaam. :o
Ik ken mijn eigen krachten namelijk niet.dus na een avond super leuk weg te zijn geweest lopen we met zijn vieren naar huis.
Mijn vriendin met mijn vriend voorop,ik met haar vriend achteraan.Ik was wat baldadig en kreeg die reactie niet die ik van hem wou,eerst kletse ik steeds mijn handtas tegen hem aan.
En op een gegeven moment schijnt dat ik hem een duw gaf,met gevolg dat hij over een verkeersdrempel met bord aan de andere kant van de weg belande.En ik me maar afvragen wat hij daar deedt.
Gelukkig konden we er de volgende dag omlachen,zijn vriendin vertelde dat hij blij was niet mijn vriend te zijn,dat zou hij niet overleven .....hahaha
Gelukkig gebeurt dit niet vaak maar als het gebeurt is het vaak zon knoei actie.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:40

- Denken dat ik kan vliegen en van het podium springen in het schuim (want dat vangt me wel op), was op een schuimparty zo'n 3,5 jaar geleden. --> Ribben gekneusd :Y)

- Lantaarnpaal die zomaar in ene voor mij springt. Echt soms doen ze dat zomaar :D

- Ik kan echt onmeunig dom l*llen als ik dronken ben :P

Vast nog wel meer dingen...maar ben de laatste tijd niet echt dronken meer geweest ofzo...

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:46

Oh God echt lachen om dit te lezen! Ben gelukkig niet de enige met dit soort verhalen :P
Tjah ik fietste eens recht tegen een lantaarnpaal (auw, en kapot mn nieuwe jas....)
Tjah dingen die vaak voorkomen, kotsen, lelijke jongens zoenen en niet meer kunnen fietsen.
Een keer fietsen mijn vriend en ik naar huis en toen heb ik een verhaal tegen hem opgehangen dat ik hem echt verschrikkelijk vond en dat hij een hel was als vriend!!! Nou die was niet blij de volgende ochtend...ik wist van niks meer.....

Joto schreef:

dat doen we zodat we mooie verhalen hebben om hier te vertellen :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 14:25

Haha :') Nou ik vind het nog wel kunnen als je licht aangeschoten bent, maar je moet ook op tijd kunnen stoppen... Zo drink ik vaak wel een paar witte wijntjes, maar tegen het einde van de avond is het water of ice tea, om toch nog te weten wat ik doe :P Anders kunnen er wel wat verhalen komen die je doen blozen :+ En meestal moet ik niet zat zijn om domme dingen te doen :=

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:52

zwieke schreef:
Haha :') Nou ik vind het nog wel kunnen als je licht aangeschoten bent, maar je moet ook op tijd kunnen stoppen... Zo drink ik vaak wel een paar witte wijntjes, maar tegen het einde van de avond is het water of ice tea, om toch nog te weten wat ik doe :P Anders kunnen er wel wat verhalen komen die je doen blozen :+ En meestal moet ik niet zat zijn om domme dingen te doen :=

En dit kan ik alleen maar bevestigen. Het zijn meestal de spontane (in nuchtere staat) acties die de kroon spannen :D .

Dronken bloopers...waar zal ik beginnen := . Als nummer 1 staat bij mij toch in de gracht fietsen omdat de bocht nemen omweg was en rechtdoor zoveeeeel makkelijk was :+ .

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:00

Elke86 schreef:
zwieke schreef:

En dit kan ik alleen maar bevestigen. Het zijn meestal de spontane (in nuchtere staat) acties die de kroon spannen :D .

Dronken bloopers...waar zal ik beginnen := . Als nummer 1 staat bij mij toch in de gracht fietsen omdat de bocht nemen omweg was en rechtdoor zoveeeeel makkelijk was :+ .

Oh van jou ken ik er toch nog hoor :=

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:07

Nou ben al heel lang niet dronken geweest, maar ben wel jaren terug helemaal terug gelopen naar huis athans dat dacht ik, heb echt dik 3 kwartier de sleutel in de deur proberen te doen maar tevergeefs ,tot ik me in 1x herinnerde dat ik verhuist was en dus HELEMAAL naar het verkeerde huis ben gelopen _O-

Een kennis van me was ook flink dronken half jaar terug , trapte een fiets in elkaar blijkt het zn eigen te zijn :=

Vriendin van me was haar fiets kwijt, was ze bij mij 8terop naar huis gegaan, stond die fiets blijkbaar de volgende dag gewoon naast de plek waar mijn fiets stond..

Las hier iets over lantaarnpaal zoenen, een vage kennis van me heeft hele gesprekken met dat ding gehad _O-

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:10

In de vijver gevallen...Ik wilde in een boom klimmen...Man, toen was ik wel weer nuchter hoor :D

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:12

Euh ik ben met fiets en al op de grond gevallen, terwijl ik er nog niet eens opzat :')
En in de woonkamer tegen de deur gelopen, kreeg 'm niet snel genoeg open maar liep al wel door (ouders zaten in de kamer _O- )

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:15

Ik was een jaar of 18 en had een Thomosbrommer, bij ons in het centrum heb je van die hekjes om de bomen heen om ze te beschermen.
Ik presteerde het om bij brommer om zo een hekje heen te vouwen en niet begrijpen waarom hij niet in de standaard paste.
Ik was er hevig van overtuigd dat het een brommerrek was.
De volgende dag had mijn vader een ijzerzaag nodig om hem er af te halen.
Daarna trouwens ook nooit meer dronken geweest

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:15

In m'n apenjaren ook wel een in de knoop gezeten met de veiligheidsgordel van de auto. En ik kreeg dat ding maar niet los :+ Dan is de papa nog moeten komen helpen :=

Een vriend van mij is ooit in de vijver gesprongen omdat zijn fles rode vodka erin was gevallen. Hij zwemt lekker rond, natuurlijk veel kijkers. Uiteindelijk is de politie gekomen en probeerden ze hem er uit te krijgen. Heeft die er nog een flik in het water getrokken :+ Maar mocht uiteindelijk zijn roes uitslapen in de cel... Dat verhaal blijft hem ook eeuwig achtervolgen _O-

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:18

Och gut, dat zijn heel veel dingen. Ga ze echt niet allemaal uitgebreid op bokt zetten, haha! De ergste bloopers weet je meestal zelf niet meer, die hoor je de volgende dag pas. :D