Vervelend Detour. S*hit happens.
5 minuten is bij de bedrijven waar ik werk gewoon een marge. Zegt ook wel wat van je collega's die gooien dus stipt op tijd het bijltje er bij neer. Ze zullen dan ook wel stipt op tijd aanwezig zijn en al met het werk bezig zijn en nooit een minuut langer pauzeren....

Dat is het Kl*ote om in zo een stipte organisatie te werken als je van ver komt en 5 minuten in dit drukke wegenlandje te laat komt. Kennelijk nooit iemand iets afmaakt tegen einde diensttijd en 5 hele minuten langer op de werkvloer is..kwestie van plannen, iig al 15 voor tijd je spullen opruimen en je jas zoeken, anders haal je de stipte eindetijd niet.
Tja weet niet, maar bij ons komen er soms te vroeg en soms die zelfde mensen te laat, tja A2 rijden is soms onvoorspelbaar.
Dan is het helemaal s*hit als je 2 keer in 3 maanden ziek wordt, voel met je mee, ik ben nl nooit ziek, maar de afgelopen 6 maanden dus al 2 keer ziek geweest, ken het hele gevoel niet en het voelt k*lote. Weet niet wat er met mijn weerstand is, maar ik heb dus ook sinds kort een zware nieuwe baan met een hoop gezeik op de werkvloer, man o man, dat vreet energie, zal het dat zijn??
Ga met je chef goed praten, er zit nl 1 rotte appel en waarschijnlijk ken je die al, wellicht wel diegene die zo aardig in je gezicht doet?
Heb net nl ook zo een akkefietje gehad, maar ze wist niet dat ze zo een harde en zware stem (nou ja van zware weet ze wel

) heeft en dat haar deur open staat in haar kamertje en ik er pal achter zit. Heb dus alles gehoord. Maar in het gezichtje de beste maat...

Deze rotte appel had ook een campanje achter mijn rug op gestart, mocht nl niet te goed gaan, er is er nl maar 1tje en JA dat is zij!!!
Heb alles mijn chef verteld inclusief alle beschuldigingen van fouten die ik kon weerleggen en doorschuiven naar de echte schuldige!! Chef beaamde alles en het voelt goed.
Dus meid, kop op! Neem je ticket mee, je reisdocumenten, omboekingen ed. en extra kostenplaatje en doe je verhaal.