Simmie schreef:Manege Monique die al eerder is genoemd is vrij nieuw. Denk dat je 'm daarom niet op de VVV site van Harderwijk hebt gevonden.
Manege Monique bestaat al sinds 1996 ofzo.

De locatie is wel spiksplinternieuw.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Ik heb even op de site http://www.harderwijk.nl gekeken maar kan geen manege vinden.....![]()
of ik heb ogen in mijn jaszak zitten...![]()
lor1_1984 schreef:Simmie schreef:Manege Monique die al eerder is genoemd is vrij nieuw. Denk dat je 'm daarom niet op de VVV site van Harderwijk hebt gevonden.
Manege Monique bestaat al sinds 1996 ofzo.
De locatie is wel spiksplinternieuw.
Faelivrin schreef:Haha goedzo. Een internetverbinding hoeft maar €20,- in de maand te kosten als je de goedkoopste hebt. Dan heb je wel niet de snelste maar dat hoeft ook niet perse. Dus waarom zou je geen internet hebben? Ik neem aan dat je werkt dus die €20,- is niet zo'n dramatisch bedrag lijkt me.
Paardje_13 schreef:Nou ik heb dan wel geen auto maar ik doe het via de benewagen ook dat is wel een goed idee.... ik zag trouwens wel de laatste keer dat erg veel huizen te koop/te huur stonden (het viel op!)... ook mede door de kredietcrisis???oke ik ben er zelf nog nooit geweest maar misschien is het een idee als je een keer op huizenjacht gaat gewoon rondrijden door de buurt en kijken wat er te koop staat
en ga niet alleen in harderwijk wonen omdat het Dolfinarium daar zit. 
Evelli schreef:Neem aan dat ze dat via de stichting waarbij je nu woont voor je uit kunnen zoeken of er daar plaats is voor je. En ga eens met de leiding alles op een rijtje zetten, voors en tegens. Ook die van hun.
En dan wordt alles eens goed op een rijtje gezet... maar ik heb er gewoon een goed gevoel over 
lor1_1984 schreef:Dat soort projecten zitten er zeker, vanuit 's Heerenloo, Meerkanten en Careander.
En het is zeker verstandig om alle voors en tegens van Harderwijk te overwegen.
ik ben momenteel een vriendin van ons gezin aan het verhuizen van de ene stichting (in een groepswoning met 1 leiding) naar een zelfstandig wonen project van een andere stichting aan eht verhuizen.