Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Tivoli_ schreef:@Kimmie-girl : het gaat hier niet over hoe we over uitsmijters denken?
Ik vind het heel moedig dat je iemand neerslaat die een mes vast heeft.
Als de vriend van TS dit niet had gedaan,hadden er doden kunnen vallen.En dan roept iedereen: waarom heb je hem niet tegengehouden?
@TS,ik hoop voor jou,en je vriend dat het na vandaag is afgedaan.Mag je hem nog steeds niet zelf spreken,ook niet als je er naartoe gaat?
breezy302 schreef:renske, 6 uur klopt niet. Als je verdacht wordt kunnen ze je 3 dagen vasthouden op het bureau, is dat niet genoeg voor onderzoek en dergelijke dan met toestemming van officier van justitie een verlenging van 2x 3 dagen. In totaal dus 9 dagen op het bureau dan moet je of vrijgelaten worden of voorgeleid en dan kom je in een huis van bewaring
sifra01 schreef:Ik hoop het. Ik snap hem wel en geef hem ook wel gelijk, maar hij moet natuurlijk wel zn poten thuis houden. Voor zover dat mogelijk was.
crazycactus schreef:Mmm lekker, en straks gaat het "slachtoffer" nog een aanklacht indienen zeker ook... hoe krom is het rechtssysteem...

_Tivoli_ schreef:@Kimmie-girl : het gaat hier niet over hoe we over uitsmijters denken?
Ik vind het heel moedig dat je iemand neerslaat die een mes vast heeft.
Als de vriend van TS dit niet had gedaan,hadden er doden kunnen vallen.En dan roept iedereen: waarom heb je hem niet tegengehouden?
@TS,ik hoop voor jou,en je vriend dat het na vandaag is afgedaan.Mag je hem nog steeds niet zelf spreken,ook niet als je er naartoe gaat?