Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(had het manvolk afgezworen)
xXGRIETJEXx schreef:Hier nog eentje van TMF chat, ik heb mijn vriend inmiddels 6 jaar geleden leren kennen, aantal keren gedate en daaruit ontstond een relatie, die relatie heeft 8 maanden stand gehouden en door omstandigheden (lees vriendenkring) uitgegaan.
Ik heb in de tussentijd een andere jongen gehad waarmee ik een kindje heb gekregen, maar nog altijd kontact met mijn chat-ex.
Beide hadden we nog steeds gevoelens voor elkaar, nadat het met de vader van mijn kindje uitraakte begonnen we weer langzaam aan elkaar te zien, en uiteindelijk is dat weer op een relatie uitgekomen.
Ik ben nu inmiddels bijna 2 jaar gelukkig met mijn chat-ex-vriend (ingewikkeld maar leuk om later te vertellen) en hij beschouwd mijn meiske als zijn eigen.
15 februari gaan we officieel samenwonen, en vervolgens gaan we proberen om een brusje (broertje of zusje voor mijn dochter en een kindje van ons samen) te maken.

Ik heb mijn vriend leren kennen via een datingsite. In eerste instantie reageerde hij niet eens om een date maar om iets wat in mijn profiel stond waar hij vragen bij had. Toen zijn we eens een keer naar de film geweest, heel gezellig. Nu zijn we al bijna 2,5 jaar samen en wonen we al anderhalf jaar samen. Destijds ook meerdere leuke dates gehad, er was er maar 1 die tegenviel maar dat gebeurt tenslotte ook zeer regelmatig bij dates die 'in het echt' gearrangeerd worden.
Verder hield ik de eerste weken/maanden idd contact via msn, zo kom je ook al heel wat over iemand te weten. Mannen die dat te lang vonden duren en meteen een date wilden hadden dan gewoon pech.

hahaha lekker lang geleden 

Je creeërt dan zelf een beeld wat vaak niet klopt met de werkelijkheid. Daarom kun je beter gewoon geen verwachtingen hebben als je date met iemand van internet.