Nog meer met profielkeuze dit jaar?!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Re: Nog meer met profielkeuze dit jaar?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 20:42

Jaa, we hebben zowieso allemaal zo'n mentorgesprekje binnenkort, en dan gaat onze mentrix het nog goed doornemen, van wat je echt wil enz...
Dus als ik het daarna echt nog niet weet, dan ga ik zeker een gesprekje regelen met de decaan :)

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:57

missblondie schreef:
Daar hebben jullie inderdaad gelijk in!
Maar kijk, ik weet gewoon niet zo goed wat ik nu moet gaan kiezen...
NG - scheikunde en biologie zijn gewoon niet me beste vakken...
EM - economie vind ik totaal saai, en lukt me gewoon niet om daar nu al voldoende voor te halen (hoe goed ik het in de les dan ook snapte..)

Ik twijfel heel erg tussen deze 2.. Wel weet ik al dat ik 'iets' met dieren wil gaan doen, waarbij je echt bezig bent.. En ik wil absoluut geen kantoorbaan (waar je dus de hele tijd achter computertje zit ofz)
Ik weet het niet echt.... :P

En is CM niets voor jou? En dat je daarbij Biologie als keuzevak kiest en nog een taal extra. Dan heb je 4 talen, Geschiedenis, Aardrijkskunde (?), Biologie en evt. Wiskunde (wiskunde kun je laten vallen bij CM). Ik dacht dat deze mogelijkheid er was bij CM. Dan heb je toch biologie zonder die andere vakken!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:08

Jaa, maar bij CM kan je geen WiB kiezen, en daar zit geschiedenis verplicht bij! :(
En geschiedenis + ik samen, dat gaat niet werken :n

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:36

Oh, tja dat is balen! Dat is ook de reden dat ik geen CM gekozen heb. Veel te veel dingen onthouden, niks voor mij!
Als ik jou was zou ik idd met je decaan gaan praten, die weten precies welke vakken je kunt combineren ed. Succes in ieder geval!

xJolien

Re: Nog meer met profielkeuze dit jaar?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:46

Dankje! :)

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:50

missblondie schreef:
Jaa, we hebben zowieso allemaal zo'n mentorgesprekje binnenkort, en dan gaat onze mentrix het nog goed doornemen, van wat je echt wil enz...
Dus als ik het daarna echt nog niet weet, dan ga ik zeker een gesprekje regelen met de decaan :)

Goedzo :).

Want straks krijg je er spijt van, en dan is het écht niet leuk meer. :n