Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:ten eerste is het JEhovah's
ten 2e,ik heb familie die inderdaad Jehovah's getuigen zijn,zelf heb ik er geen behoefte aan.
het gebeurd weinig,maar als mensen aan de deur komen zeg ik netjes dat ik geen intresse heb.
soms lees ik de boekjes weleens,om te weten wat mijn familie bezig houdt.
ik weet dat sommige mensen die langs de deuren gaan erg dringend kunnen zijn(ik heb het nog nooit meegemaakt)
maar hoe sommige mensen reageren vind ik ook niet normaal,de deur dichtsmijten maakt je geen haar beter,je kan ook fatsoenlijk zeggen dat je liever niet hebt dat ze aan de deur komen en dan normaal je deur sluiten.
er bestaan helaas erg veel vooroordelen.
) Tallie_Ho schreef:Ik heb niet voor niks een aantal folders in de buurt van de voordeur liggen.. ( Denk aan citroen reclame )
Als ze mij god willen brengen, dan wil ik ze ook meteen wel even het een en ander verhurenVoor wat hoort wat
Judith_M schreef:TIP: Als je wilt weten waarom ze het doen en wat ze bezig houdt: Lees de boekjes *Lampje boven hoofd zegt 'Pling'*

_Tivoli_ schreef:Tallie_Ho schreef:Ik heb niet voor niks een aantal folders in de buurt van de voordeur liggen.. ( Denk aan citroen reclame )
Als ze mij god willen brengen, dan wil ik ze ook meteen wel even het een en ander verhurenVoor wat hoort wat
Je eigen diensten verhuren zeker,daar heb je toch geen folders voor nodig?
Snoevie schreef:oke het is niet netjes dat ze 3x langskomen als je nee hebt gezegd,maar dat zijn helaas de hardnekkigen en geloof me ze zijn echt niet allemaal zo.
ok ik snap wel dat mensen het als een sekte zien,maar het komt erg vervelend over,zoals sommigen erover praten.
ik begrijp ook niet echt waarom ze de deuren langsgaan,ik zou het ook nooit doen.
ik zei trouwens ook dat sommigen erg opdringerig zijn,dat zal ik niet ontkennen.
maar dat zijn er weinig,zelf heb ik het nog nooit meegemaakt,en vaak is het ook dat sommige mensen het via via via horen en dat dan ook weer doorvertellen zonder het meegemaakt te hebben
(ik ben ook ongelovig hoor,of atheist)
smokey17 schreef:Wij wonen helaas naast de "kerk"van de jehova's ze lopen hier dan zeer vaak langs en bellen ook aan. En zijn erg hardnekkig.
Nou heb ik dus een hele stoere hond. Hij wel 26 cm hoog, maar heeft de blaf van een grote hond.. Als er aangebelt word slaat hij aan, doet hij altijd.
Nou stonden ze hier laatst weer voor de deur en weigerde weg te gaan. Toen zei ik dat ik wel even de tussendeur open wil doen en mijn hond loslaten.... ze waren rap vertrokken.
Onze theorie is dat hij bekeerd is
shera schreef:smokey17 schreef:Wij wonen helaas naast de "kerk"van de jehova's ze lopen hier dan zeer vaak langs en bellen ook aan. En zijn erg hardnekkig.
Nou heb ik dus een hele stoere hond. Hij wel 26 cm hoog, maar heeft de blaf van een grote hond.. Als er aangebelt word slaat hij aan, doet hij altijd.
Nou stonden ze hier laatst weer voor de deur en weigerde weg te gaan. Toen zei ik dat ik wel even de tussendeur open wil doen en mijn hond loslaten.... ze waren rap vertrokken.
mijn hond is een Jehova....![]()
Hij is super waaks, de meneer van TNT geeft de pakjes bij het hekje af zo gaat hij tekeer.
Maar als er een Jehova aan komt staat ie te kwispelenOnze theorie is dat hij bekeerd is
leuke hond heb je 
cp112 schreef:Mevrouw wat heeft u een mooie tuin! wat een mooie planten!
- 'Ja mooi he?"
'Maar u weet toch wel dat die planten door god geschapen zijn?'
-'Ik heb mijn man ze zelf zien planten'
'Dus u gelooft niet in god?'
-'Ik geloof in mezelf, Goedenmiddag!
Mijn oma tegen jehova
Goh meisje wat een leuk paard, weet je waar die vandaan komt?
-'Ja uit z'n moeder!'
En weg waren ze![]()

, ik heb er niks mee.