Imitador schreef:Wat bij mij het beste werkt: hoe minder, hoe beter. Je huid wordt daar echt met de dag beter van. Ik heb een ontzettende hekel aan foundation, maar er zijn wel alternatieven om een wat 'zonniger' tintje op je gezicht te krijgen (bijvoorbeeld: kom even niet op de naam, maar tis van clinique supermoisterizer blabla, lijkt wel een beetje op foundation, maar het is veel minder dekkend en klef. Het is vrij dun en vloeibaar en (voor zover je dat van make-up kan zeggen) 'gezond' voor je huid. Je kunt ook bronzing powder gebruiken, bijvoorbeeld van Miss Helen (van de Hema).
En voor dag creme, VICHY! Ik hou hou hou van Vichy! Kan namelijk heel weinig make-up en cremes verdragen, en dit is superfijn voor mijn huid. Ik heb ook niet het idee dat het mijn huid belemmert in het zelf-herstellen (ja ik weet hoe het werkt met je huid 'verwennen'), want als ik het een maand niet smeer heb ik nergens last van, maar vind het vooral na het douchen heel fijn om te smeren.
Hoe is het nu met je pukkeltjes?? Zijn het kleine geirriteerde bobbeltjes of echt puistjes?
Het waren gewoon bobbeltjes, verder geen last van irritatie ofzo. Maar nou ja je zag gewoon heel duidelijk in een keer veel bobbeltjes. Dus weet ook niet zeker of het pukkeltjes waren, maar ja wat zou het dan moeten zijn?