Wat draag jij en waarom?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welk ondergoed dragen jullie?

String
107 (37%)
Onderbroek
39 (13%)
Hipster
60 (20%)
Boxer
74 (25%)
Anders
6 (2%)

Totaal aantal stemmen: 286

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:24

Lusitana schreef:
RedPassion en Melanie_B, ik zou zeggen: probeer het eens (als het warm is, want een koude doos is niks)!
Ik rijdt ook zo paard en heb nergens last van. Wel uitkijken met de rits, reden waarom ik behoorlijk kortwiek :D

Ik heb dat wel eens gedaan (ergens blijven slapen en geen schoon ondergoed bij me) maar ik vond het niet prettig. :n Ik voelde de naden, zelfs die van de zakken op mijn billen. (Tevens de reden waarom ik nauwelijks strings draag :D)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:31

Misschien draag ik minder strakke kleding of juist strakker, of gewoon ander soort kleding. Of ik heb gewoon meer spek op mijn kont of en dikkere huid. :+ In elk geval voel ik weinig verschil, behalve dat het minder zweterig is (geen zin in een walmend kruis :+ ) en daar doe ik het dus voor.
Misschien is het ook een kwestie van wennen.

Anoniem

Re: Wat draag jij en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:41

Jaren alleen maar strings gedragen, maar draag nu sinds een jaar ofzo eigenlijk alleen nog boxers, vind ze heerlijk zitten en kunnen bijna overal onder. Met echt strakke broeken draag ik nog wel strings, maar bijna niet meer :) Ben zelf helemaal van de björn borgs ook := Duren hobby, maar wel érg leuk :j :D

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:44

Ik vind 'bikini'-model broekjes wel fijn. Ik heb ook wel een aantal hipsters omdat die deel van een setje waren :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:07

Hipsters en af en toe een boxer.
Vind strings afschuwelijk. Het staat niet mooi en het zit niet fijn.
Een hipster ziet er veel stijlvoller en smaakvoller uit in mijn ogen :)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:09

Ik draag eigenlijk alle soorten.. afhankelijk wat voor kleding ik op dat moment aan heb. String draag ik t minst vaak.

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:13

Een hipster of boxer :j
En waarom .. Tsja, het zit fijner en ik vind het afschuwelijk als je string 30 meter boven je broek uit komt :')

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 00:16

MW --> LZP

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 00:29

ik draag eigenlijk altijd strings, ook tijdens het paardrijden.. nergens last van :n oke.. je moet niet die ene mooie string met te veel kant tussen je billen aantrekken :+

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:06

Ik draag graag boxers. Van die "strakkere" boxer-like als Bjorn Borg / Pieces / etc (hoe heet die met die pinguins ook al weer?), maar ook graag herenboxers (die lekker wijde haha). Bij de herenboxers heb ik er wel vaak een normaal onderbroekje/hipster onder. :')

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:09

Ah de string is nog aan kop in de poll, die draag ik ook. Bjorn Borg vind ik echt helemaal geen mooie onderbroeken, iedereen draagt het en ze dragen het ook zo lelijk boven hun broek. Zelf draag ik string omdat je hem niet door je rijbroek heen ziet en het zit wel lekker, snachts slaap ik een een boxer of een hipster. :)

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:10

Trouwens met die kou is het rijden met string erg koud, dus heb ik een boxer/hipster aan of een panty er bij aan. :=

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:11

Lilian__ schreef:
Ah de string is nog aan kop in de poll, die draag ik ook. Bjorn Borg vind ik echt helemaal geen mooie onderbroeken, iedereen draagt het en ze dragen het ook zo lelijk boven hun broek. Zelf draag ik string omdat je hem niet door je rijbroek heen ziet en het zit wel lekker, snachts slaap ik een een boxer of een hipster. :)

Ik draag ook geen Bjorn omdat het "mooi" zou zijn. Ik vind ze gewoon heerlijk zitten. En met Bjorn net zo lief een ander merk (of geen) die hetzelfde valt hoor. Dat naampje zouden ze eraf mogen branden, daar doe ik het echt niet voor. :')
String vind ik walgelijk, het zit gewoon niet. :')

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:13

Ik draag strings, hipsters en boxers. Het zit alle 3 gewoon lekker!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:15

De laatste tijd draag ik meestal boxers van Pieces, heb er ook nog één van Björn Borg, maar Pieces past iets beter in mijn budget. :')
Vind die lekker zitten en ze zien er ook leuk uit!

Heb nog wel een paar witte strings, voor onder witte broeken. Heb de rest laatst allemaal weggegooid, moet weer eens gaan shoppen voor wat nieuwe. Wil ook nog eens voor hipsters gaan kijken.
Laatst bijgewerkt door Spirit op 01-02-09 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

hesselJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:16

ik draag vooral boxers, maar ook strings

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:17

Strings, ik vind ze heerlijk zitten, en soms voor 's nachts onderbroeken :)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:18

Vooral strings en soms gewone onderbroeken. Hipsters en boxers heb ik er ook 1 of 2 van, maar die vind ik helemaal niet lekker zitten. Die kruipen nog erger in je naad dan onderbroeken, haha :))

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:19

Fake schreef:
Heb trouwens héél veel boxers van Pieces, zitten echt heerlijk :j

Geef je groot gelijk, ik heb er maar 14 :D

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:22

Ik heb meer Bjorn's dan Pieces's. Dat is meer omdat ik niet altijd Pieces kan vinden en Bjorn overal is. :Y)
Maar ik heb er ook gigantisch veel. Ik raak ze altijd kwijt en dus koop ik weer een nieuwe. :') En vervolgens vind ik alles weer...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:23

Ze verkopen Pieces boxers ook bij Only.
En Only is ook vrijwel overal te vinden, kom de Only vaker tegen dan een Björn Borg-winkel. :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:23

Laatste tijd eigenlijk alleen maar boxers, lekker comfi. :):)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:24

Spirit schreef:
En Only is ook vrijwel overal te vinden, kom de Only vaker tegen dan een Björn Borg-winkel. :D

Maar Bjorns hebben ze overal, niet alleen bij de speciale Bjorn-winkels. Volgens mij hebben we niet eens een Only in Emmen. :Y) Of toch wel, hm. Ik kom nooit zo heel vaak in kleding winkels eigenlijk. :')

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:29

Spirit schreef:

Ook bij de vero moda en de okay.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:33

Lusitana schreef:
Het grootste deel van het jaar draag ik niks, vanwege het warmere klimaat. Vanaf laat najaar tot vroeg voorjaar (over een paar weken is het hier al echt voorjaar) draag ik ales doorelkaar eigenlijk, net hoe de pet staat, en wat ik er over heb.

Ik vind het maar kinky... :o Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als ik geen ondergoed aanhad...
Heb vanalles in de kast liggen en trek ook aan net wat me uitkomt. Overwegend strings, dat vind ik ook mooier bij een strakke broek. :j