Nog meer mensen hier met Play Station 3 verslaafde mannen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SassieSjaak

Re: Nog meer mensen hier met Play Station 3 verslaafde mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 01:13

mjin exen allebei indd. de fifa 2008/ 2009 doen het erg goed!!!
Ik ken bijna alle speler uit mijn hoofd en ook al bij welke club ze spelen...

Leuk vond ik het niet en dat was ook een van mijn redenen om er een punt achter tezetten, maar das een ander verhaal.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:05

Ik heb idd ook zo'n ex, was ikd aar, zit ie met z'n vriend te gamen, ja nog 1!! potje... Oh oeps, we zijn de volgende al begonnen! Een paar x achterelkaar..
Maar we deden gelukkig ook genoeg andere dingen ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:36

Mag ik even spuien? :oo
* GTA IV
* Colin McRae Dirt
* Juiced 2
* World of Warcraft - Airborn
* Fifa 09
* Need for Speed Undercover

Ik kijk meer naar het ge-game van vriendlief dan naar de tv :P Wie helpt me voor een prikkie van die bak ellende af :') Hahaha (grapje)
Ik kan alleen maar dat autorijden, dus Dirt. Maar verder vind ik er echt geen hol aan.
Hoe ik m terugpak? Shoebox Sex and the city ;)!

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:56

Mijn vriend gelukkig niet, maar mijn broer is daar wel vreselijk in! Als hij aan het gamen is, en zijn gsm ligt om 2m van hem te rinkelen doet hij niet eens de moeite om op te nemen oid. Je kan zo'n spel toch op pauze zetten???? Vind het vreselijk, het lijkt wel alsof hij altijd aan het gamen is als je hem nodig hebt!

Mijn vriend is redelijk verslaafd aan een computerspelletje (gelukkig maar 1 ja :P ) maar dat beperkt zich gelukkig tot 1 of 2 per dag. Zo een spelletje duur ong een uur.
Terwijl ga ik dan paardrijden of zit ik ernaast aan de laptop. Geen probs mee :D

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:59

Ja, hier nog 1. Maar ik stimuleer het juist, hij zijn hobby, ik mijn hobby. En ik ben zelf verwoed gamer (met name RPG, platform, adventures en strategy) dus ik doe vrolijk mee.
We hebben ook naast de PS3 nog voor veel te veel euro's aan andere consoles, zelfs uit de beginjaren van de spelcomputer (atari, sega, nes). Toffe hobby!

Toegegeven, hij heeft soms idd moeite het aan de kant te zetten en mij aandacht te geven.
Oplossing: commentaar leveren op zijn techniek, is hij zo genezen omdat hij dan in discussie gaat en afgeleid raakt met als gevolg GAME OVER. Maar, dan moet je wel de wind van voren kunnen verdragen hahaha.

Een oplossing die ook veel bij gamende kids wordt gebruikt is de kookwekker. Spreek af hoeveel uur (of minuten) je vriend per dag 'mag' gamen, bijvoorbeeld zoveel uur als jij per dag met de paarden bezig bent (iets reëels in elk geval) en hou je daar dan ook aan. Spreek dit af en bespreek ook de negatieve gevolgen als de afspraken niet worden nagekomen, bijv. stoppen eruit oid of voor elke overtreding moet hij voetbal missen omdat jij in plaats daarvan naar the ghost whisperer (of verzin eens iets) mag kijken met hem. Die tv is ook van jou nl en is niet alleen voor het gamen. Bedenk dus een compromis waar jullie beiden mee kunnen leven. Hij zijn hobby, jij je hobby, maar wel met zo'n balans dat jullie er beide mee kunnen leven!

En anders weet ik nog wel wat errug leuke PS games die ook heel gebruiksvriendelijk zijn voor dames. :j :j

:D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:07

Tot nu toe hier alleen nog maar GTA en FIFA.

Broer van mijn vriend was gezellig even een paar dagen terug uit Rusland en kwam een avondje bij ons. Heb hem niet gesproken, hij kwam binnen toen ik onder de douce stond, dus toen ik tevoorschijn kwam stond dat ding al aan. En ging pas uit toen we naar bed gingen en de broer van m'n vriend weer de deur uit ging.
Erg gezellig :+.

Ik heb mijn PC en Nintendo DS nog, dus ga niet mopperen. Nog even en het is 's avonds licht en dan ga ik 's avonds gewoon ff m'n beestjes rijden.