Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) dat ze dan niks kunnen presteren.

)
bromfiets schreef:Ik ben 1.90, vriend is 1.83 dus het verschil valt wel mee
En het is zo leuk om aan dat haar te trekken
take_one schreef:Als ze 2 dagen al zeggen dat ze van je houden.
Iessie schreef:mannen met trauma's of die hun eigen verdriet nog niet hebben verwerkt. (daar wordt jij geheid de dupe van, let maar op)
Het is trouwens om een andere reden uitgegaan... Rianneke schreef:Toen ik de eerste keer bij hem bleef slapen en ik de volgende ochtend wakker werd lag hij te janken omdat hij het zo mooi vond wat we hadden blablabla... De keer erop sliepen we bij mij thuis en was ie weer zwaar emotioneel....
:D Met een surfshort erbij of zo
).
)
Red_Savage schreef:- Geen ironie en sarcasme begrijpen. Oh. Dat is zo frustrerend.
- Mannen die in hun 12e levensjaar zijn blijven hangen.

tante_trien schreef:-Mannen die diepbeledigd zijn als je het met condoom wilt doen... (sorry dames)
-En een héle smerige om het af te maken, mannen die van onder niet scheren/bijknippen, maar daar wel haaruitval hebben........
Wildgirl schreef:ik vergeet de belangrijkste(al is die van een kortgewiekte erogene zone ook erg handig): petjesauto's.
Oftewel van die gepimpte golfjes met geblindeerde ramen,verlaagde bumper,dubbele uitlaat en neonlicht.
Daar ben ik echt allergisch voor
Of half van de stoel hangen, raampje naar beneden, muziek (en dan vooral hardcore enzo) hard aan, flink die auto op z'n staart trappen. Totdat ze over een drempel rijden en je de bumper over het asfalt hoort schrapen.

Elessar schreef:Wildgirl schreef:ik vergeet de belangrijkste(al is die van een kortgewiekte erogene zone ook erg handig): petjesauto's.
Oftewel van die gepimpte golfjes met geblindeerde ramen,verlaagde bumper,dubbele uitlaat en neonlicht.
Daar ben ik echt allergisch voor
Oh ja, pauperbakken noemen wij dat vaak hier.Of half van de stoel hangen, raampje naar beneden, muziek (en dan vooral hardcore enzo) hard aan, flink die auto op z'n staart trappen. Totdat ze over een drempel rijden en je de bumper over het asfalt hoort schrapen.