manishdra schreef:ik heb geen idee, daarom vraag ik het ook hier
Ik denk niet dat wij antwoord kunnen geven op jou vraag of jij dit gemeld heb bij de handelaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:manishdra schreef:ik heb geen idee, daarom vraag ik het ook hier
Ik denk niet dat wij antwoord kunnen geven op jou vraag of jij dit gemeld heb bij de handelaar

manishdra schreef:En, nee ik heb het niet direct gemeld, aangezien we niet dachten dat het wat ernstigs was (wel de eerste keer dat wij bij de garage waren het meled aan de garage om erna te laten kijken), de eerste keer dat ik het hem sprak heb ik het hem wel gemeld.
.

Perrokai schreef:kun je er gewoon donder op zeggen dat het echt niet alleen de sensor betreft.

Paradox schreef:Loopt jouw Hyundai wel op alle cilinders? Merk je weleens dat ie een beetje hapert of dat ie vermogen verliest? Misschien dat het een cilinder kan zijn.
CarolShadow schreef:Een verkoper die mensen aanstuurt naar een door hem verkozen garage is in mijn ogen al geen zuivere koffie.
ze hebben de sensor vernieuwd... Dus die geeft nog steeds de storing door. Als die man van de garage is ervan overtuigd dat daar de fout ligt... en zolang alles op zijn pootjes terrecht komt, mag hij dat denken 
manishdra schreef:Tja, ze hebben het lampje niet uitgezet hoor ze hebben de sensor vernieuwd...

manishdra schreef:- Hij heeft dus nu een stekker eruit getrokken waarmee de auto op een noodsysteem gaat lopen (?). Als het lampje nu nog knippert is er iets aan de hand -> knippert hij niet, is de sensor kapot en moet die vervangen worden.
- de kabel die hij eruit getrokken had zag er getaped uit.
Paradox schreef:Ik heb sinds een week ook dat het storingslampje van de motor knippert en brand (ik heb een daewoo/chevrolet kalos van 2004)
Nu blijkt dat hij niet alle cilinders evenredig gebruikt en ook dat er iets mis is met dat ding van de brandstofinjectie. Maar bij mijn garage konden ze ook niet precies zeggen wat er aan de hand is. Ze hebben 'm gereset en als het weer terugkomt moet ik terugkomen.
Loopt jouw Hyundai wel op alle cilinders? Merk je weleens dat ie een beetje hapert of dat ie vermogen verliest? Misschien dat het een cilinder kan zijn.
En de bougies / bougiekabels? Zijn die nieuw? Misschien een fout met de ontsteking ofzo?