Stelling: Nederlandse mannen kunnen niet flirten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:24

astridjhu schreef:
Hier in Gelderland zijn ze ook niet al te subtiel. Heb er een keer ene gehoord:
He je stink, zullen we douchen?

Nou me broek zakte af _O- :')

Dat vond die jongen vast niet erg :+

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:26

De zeeuwse boeren, geen flirt material...

Ik moet zeggen dat ik zelf ook geen flirter ben. Ik denk dat ik wel binnen de categorie "getrouwd en ingedud" val. Terwijl ik van aard heel ruimdenkend ben. Waar is het fout gegaan.... ^)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:47

Klaasje schreef:
Waar zijn al die dingen voor nodig? Zeg gewoon gelijk wat je wilt :j

Wel, flirten, intelligente piropos maken en daar intelligent mee omgaan is een doel op zich hoor.

Er is echt meer dan op de bok en palen laden :D

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:49

Less schreef:
Ik denk dat ik wel binnen de categorie "getrouwd en ingedud" val. Terwijl ik van aard heel ruimdenkend ben. Waar is het fout gegaan.... ^)

Wel, je bent nu even wakker, dus kijk SNEL bij 'last minute' *\o/*

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:51

Kimitie schreef:
astridjhu schreef:
Hier in Gelderland zijn ze ook niet al te subtiel. Heb er een keer ene gehoord:
He je stink, zullen we douchen?

Nou me broek zakte af _O- :')

Dat vond die jongen vast niet erg :+

Misschien ook wel, hij rook tenslotte al onraad :P

hc

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:53

Huertecilla schreef:
Less schreef:
Ik denk dat ik wel binnen de categorie "getrouwd en ingedud" val. Terwijl ik van aard heel ruimdenkend ben. Waar is het fout gegaan.... ^)

Wel, je bent nu even wakker, dus kijk SNEL bij 'last minute' *\o/*

hc

Ja, ik moet alleen nog even een briefje schrijven voor het thuisfront :list:

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:59

Macusa schreef:
OH, we hebben hier duidelijk een Nederlandse man in ons midden die wèl kan flirten!

Dank je :o

Ben ik dan toch nog te snel uit NL vertrokken? ;)

hc

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:01

Huertecilla schreef:
Macusa schreef:
OH, we hebben hier duidelijk een Nederlandse man in ons midden die wèl kan flirten!

Dank je :o

Ben ik dan toch nog te snel uit NL vertrokken? ;)

hc

Je had op z'n minst eerst een cursus "piropo's geven/maken(?) voor beginners" kunnen geven voordat je vertrok...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:02

Less schreef:
Ja, ik moet alleen nog even een briefje schrijven voor het thuisfront :list:

'Ben flirten'.
'Vertel het je maandag wel. Jij ook veel plezier. Kan haast niet wachten op wat je te vertellen hebt. Vast veel voorpret dus +:)+ '
'Lieve kus, xxxx'

hc

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:07

Ik vind dat Nederlandse mannen toch wel goed kunnen flirten, ga wekelijks stappen in Amsterdam, vindt het altijd erg gezellig :P

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:14

Ik ben zelf een enorme flirt O:) en er zijn best jongens/mannen die het kunnen hoor en okee, je hebt er ook zat die het niet kunnen of het nut er niet van inzien en gelijk maar proberen je in bed te krijgen...

Ben wel eens binnen gevraagd voor een kopje koffie..
Ik: koffie... om half vier 's nachts!?
Hij: Ik heb ook wel ergens thee
Ben toch maar met m mee gegaan, was nog best gezellig :+

edit: was overigens op vakantie in ierland, dus geen Nederlander in dit geval

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:16

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:23

Ik merk het toch niet als iemand met me flirt, als ik dat zo lees hier :+ Elke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk :))
Nee, doe mij maar gewoon lekker direct. Niet zo'n lompe boer, dat is nou ook weer niet nodig, maar dat gedraai eromheen is echt niks voor mij. Zeg maar gewoon wat je wil, dan doe ik dat ook, veel simpeler :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:24

Huertecilla schreef:
Plien91 schreef:
Wat is dan wel een goede piropo in jouw ogen? :)

Boek een vlucht naar Málaga en maak het de moeite dat ik over een piropo voor joú wil nadenken :D

hc

Die is mooi geflirt HC +:)+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:25

Huertecilla schreef:
Plien91 schreef:
Laatst was ik wel aan het stappen, en daar was een jongen -duidelijk niet van Nederlandse afkomst, schat iets als Zwitserland ofzo- en die kon echt goed flirten, heb ook met hem gezoend. Beetje jammer dat toen ik hem opzocht op hyves, hij een vriendin bleek te hebben... de eikel :)

'de eikel'???

Ik ga morgen met mijn zoon samen op stap in Málaga. Samen breeduit flirten en piropos maken.
Mijn lief is lesgeven in Barcelona en heeft opgezocht dat er een leuke activiteit is in Málaga en gesuggereerd dat we samen gaan flirten.

hc

Ik vind dat ook wel een eikel ja, want ik heb geen behoefte aan zoenen met bezette mannen :)

Als ze met me flirten prima, maar flirten is onschuldig. Zoenen daarentegen is (voor mij) intiem.
Als jij op stap gaat met je zoon, heel leuk, maar voor mij zou het wel vrij duidelijk zijn dat er (waarschijnlijk) ergens een vrouw bij hoort :)
En mensen complimenten maken is iets anders dan zoenen. Ik ben ouderwets, maar zoenen is voor mij meestal een mogelijk begin van een relatie.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:27

Hermelijn schreef:
Elke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk :))

Dat heb ik nou ook. Ik vind het openhouden van deuren gewoon een teken van goed fatsoen, dat doe ik voor een collega (m/v) of een vreemde in een winkel (m/v) ook.

Op mij maak je iig echt geen indruk als je de deur voor me openhoudt, je loopt wél kans je goede (of neutrale) indruk te verpesten als je 'm vlak voor mijn neus laat dichtvallen.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:31

Ik vind ook dat Nederlandse jongens niet goed kunnen flirten. Of ze zijn te lomp of ze zijn te verlegen. Geef mij maar een Marokkaan die zijn echt goed en dan heb ik het niet over het pssst meisje meisje. Maar als je echt met de in gesprek gaat het zijn echt schatjes.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:36

MarcoBorsato schreef:
Ik vind dat Nederlandse mannen toch wel goed kunnen flirten, ga wekelijks stappen in Amsterdam, vindt het altijd erg gezellig :P

Ik denk dat er een groot verschil is tussen de Amsterdamse (stadse) mannen en de mannen uit de omliggende (boeren) dorpen haha

noujah ik denk... Ik weet het eigenlijk wel zeker:P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:38

Hermelijn schreef:
Ik merk het toch niet als iemand met me flirt, als ik dat zo lees hier :+ Elke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk :))
Nee, doe mij maar gewoon lekker direct. Niet zo'n lompe boer, dat is nou ook weer niet nodig, maar dat gedraai eromheen is echt niks voor mij. Zeg maar gewoon wat je wil, dan doe ik dat ook, veel simpeler :D

Als ik met mijn lief en zoon bij de kassa van de supermarkt sta en een vrouw voor ons staat met zware tassen te hannessen dan help ik met inpakken, de deur en als ze in de straat woont met dragen.
Onafhanklijk van leeftijd, staat van aantrekkelijkheid of beschikbaarheid.
Ik draai daarbij ook nergens omheen. Is simpel hoffelijkheid.
'Gracias caballero!'
"De nada."
Klaar.

Hoffelijkheid, flirten, piropos, hofmakerij, paargedrag; is allemaal wat anders en het verdwijnen van deze omgangsvormen ís sociaal culturele verarming

hc

Hermelijn

Re: Stelling: Nederlandse mannen kunnen niet flirten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:40

Tsja, ik zou dan denken, wat moet je van me? Of; denkt ie dat ik het niet zelf kan?
Ik hou er gewoon niet zo van, haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:43

Hihihi, ik ben 1 en al flirt :P Mannen staan altijd met een mond vol tanden...........Pas geleden hield de onderbuurman op het werk de deur open, ik zei: Goh, dat maak je toch niet vaak meer mee dat mannen zo galant en hoffelijk zijn :D En nog wel meer van zulke dingen.......boven schaamde ik me dood, whahaha.
Ik heb dat geflirt echt geleerd van mannen! Vroeger was ik altijd zo'n stil verlegen meisje, zeker als het ging om mannen, nu ga ik recht op mijn doel af zonder schaamte. Oftewel, het floept er gewoon uit!
Mijn ex was ook op en top flirter, met vanalles om het voor elkaar te krijgen. Tijdens onze 2e date zou ik boven bij hem in Amsterdam blijven slapen op een matras naast zijn bed. Na een uurtje zei hij heel zachtjes, mag ik alsjeblieft tegen je aan komen liggen? Het is al zo lang geleden dat ik bij een vrouw heb gelegen en ik vind dat zo fijn die warmte. Tja, ik smelt dan.........Achteraf vind ik wel dat de grootste flirters de grootste K.zakken zijn. Over het algemeen nemen die het niet zo nauw met trouw zijn en menen ze niet veel van hun slijm woordjes.
Mijn man nu die heeft nooit geflirt, das een echte A-romantische boer. Zegt nooit dat ie van me houdt, heel af en toe: wat zie je er goed uit! Maar ondanks dat weet ik dat hij me nooit in de steek laat en er echt van op aan kan dat als hij wat zegt het 100% de waarheid is! Dus voor mij de verhouding 50-50. De helft van de Nederlandse mannen kunnen goed flirten.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:47

Hermelijn schreef:
Tsja, ik zou dan denken, wat moet je van me? Of; denkt ie dat ik het niet zelf kan?

Wat een achterdocht en wantrouwen.

Vind dat meer |( |( dan 'haha'.

Daarom laat ik NL-toeristen liever in hun waarde 8-)

hc

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:47

Er is inderdaad een groot verschil tussen "bijvoorbeeld stappen in ***" := of Amsterdam.

Laatst was ik op de fiets en in de auto naast me, toeterde er een man en begon eens uitbundig zijn keelamandelen te tonen met wat zoenbewegingen. Ik keek niet al te best... maar eigenlijk moet je dan gewoon in jezelf lachen en vriendelijk bedanken voor de show... Maar ik denk dat het waar is wat we eerder lazen in dit topic, namelijk dat de vrouwen niet meer weten hoe ze een flirt moeten ontvangen...

Oke, ze zijn niet allemaal even sensueel en van hoog-niveau maar, geeft dat...

Wij vrouwen hebben toch ook nog wel wat te leren.

Hermelijn

Re: Stelling: Nederlandse mannen kunnen niet flirten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:49

Maar waarom zou je móeten weten hoe je een flirt moet ontvangen? Ik kan er niks mee en ik wil er niks mee, waarom zou ik het dan moeten leren? Ik zie de lol er ook echt niet van in, je kan toch ook gewoon leuk met elkaar omgaan zonder te moeten flirten?

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:50

Hihi, ik laat jongens/mannen ook wel eens met hun bek vol tanden staan!! Laatst met stappen vroeg iemand of ik jeuk had, (ook zo galant natuurlijk) geen antwoord gegeven en alleen gevraagd :"jij"? hij:'" ja, best wel" ik: "moet je krabben"

Hij wist niet meer wat tie moest zeggen, mijn vriendin heeft er verschrikkelijk hard om moeten lachen! Ik niet zo, vind het gewoon lomp en onbeschoft!