astridjhu schreef:Hier in Gelderland zijn ze ook niet al te subtiel. Heb er een keer ene gehoord:
He je stink, zullen we douchen?
Nou me broek zakte af![]()
Dat vond die jongen vast niet erg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Less schreef:Ik denk dat ik wel binnen de categorie "getrouwd en ingedud" val. Terwijl ik van aard heel ruimdenkend ben. Waar is het fout gegaan....
Wel, je bent nu even wakker, dus kijk SNEL bij 'last minute'![]()
hc
en er zijn best jongens/mannen die het kunnen hoor en okee, je hebt er ook zat die het niet kunnen of het nut er niet van inzien en gelijk maar proberen je in bed te krijgen...

Elke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk 
Huertecilla schreef:Plien91 schreef:Laatst was ik wel aan het stappen, en daar was een jongen -duidelijk niet van Nederlandse afkomst, schat iets als Zwitserland ofzo- en die kon echt goed flirten, heb ook met hem gezoend. Beetje jammer dat toen ik hem opzocht op hyves, hij een vriendin bleek te hebben... de eikel
'de eikel'???
Ik ga morgen met mijn zoon samen op stap in Málaga. Samen breeduit flirten en piropos maken.
Mijn lief is lesgeven in Barcelona en heeft opgezocht dat er een leuke activiteit is in Málaga en gesuggereerd dat we samen gaan flirten.
hc

Hermelijn schreef:Elke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk
MarcoBorsato schreef:Ik vind dat Nederlandse mannen toch wel goed kunnen flirten, ga wekelijks stappen in Amsterdam, vindt het altijd erg gezellig
Hermelijn schreef:Ik merk het toch niet als iemand met me flirt, als ik dat zo lees hierElke jongen die met mij probeert te flirten dmv deuren openhouden en/of knipogen vind ik een slijmjurk
Nee, doe mij maar gewoon lekker direct. Niet zo'n lompe boer, dat is nou ook weer niet nodig, maar dat gedraai eromheen is echt niks voor mij. Zeg maar gewoon wat je wil, dan doe ik dat ook, veel simpeler
Mannen staan altijd met een mond vol tanden...........Pas geleden hield de onderbuurman op het werk de deur open, ik zei: Goh, dat maak je toch niet vaak meer mee dat mannen zo galant en hoffelijk zijn
En nog wel meer van zulke dingen.......boven schaamde ik me dood, whahaha.
of Amsterdam.