Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:timilon schreef:@ debbie: in mijn e-mail staat deze link voor service en contact,ik kan daar gee telefoonnummer vinden: http://www.pabo.nl/service/servicepoint ... np6b1cdg56
Maar zowel Debbie als ik hebben net even op de site gekeken en het gewoon gevonden. Je hebt het nu 2 x in het topic staan, dus waarom hang je nu nog niet aan de telefoon??

timilon schreef:@ vivalavida: er word altijd eerst een brief naar het adres gestuurd om de betaling te voldoen,dus ik krijg geen aanmaningen en incasso etc.ze hebben inderdaad op het klantnummer een aantekening gezet.
@ ylana: het zou naar mijn oude adres gestuurd worden.dus de nieuwe huurders zitten op mijn naam te bestellen.
dit is overigens NIET via mij e-mail adres gegaan,maar via het huisadres dus.
pabo is irritant om te bellen,krijg alleen een computer die na het verhaaltje gewoon ophangt:@
andere optie proberen.
) timilon schreef:edit: even reactie op nieuw geplaatste reacties.
ik heb dus GEEN schuld bij neckermann,die 1000,- euro is alleen van het bed(besteld op 14 januari) en dient betaald te worden voordat het verzonden word.
mevrouw heeft een aantekening gemaakt dat ik(naam en klantnummer) het bed NIET besteld heb en dat ik dus ook niet betaal.
de brief is naar mijn oude adres gestuurd,maar omdat ik een adreswijziging door heb gegeven bij de post is de brief+acceptgiro op m'n huidige adres gekomen.
ik heb zo'n vermoeden dat de nieuwe huurders van mijn oude adres niet mogen/kunen bestellen op hun eigen naam,en waarschijnlijk nog een brief aan mij hebben gevonden bij hun post.(soms glipt er weleens een brief tussendoor,heb zelf bij tnt gewerkt)
en daarom dus mijn naam hebben opgegeven.
van de pabo is wel via mijn e-mail besteld,dus wie dat op zijn/haar geweten heeft kan ik niet vermoeden.
ik ga alsnog met de brieven naar de politie,dan staat er iig een aantekening.