Iemand bekend met de Nederlandse Energie Maatschappij???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 00:32

Welkomspakket tussen aanhalingstekens ja. Onder een welkomspakket versta ik iets waar je wat aan hebt. Een cadeautjee dus. We kregen een lijst met daarop verschillende energiemaatschappijen en hun prijzen. Een heel warrig overzicht zonder enige duidelijkheid vind ik.
ik wordt gewoon bang als ik alle reacties hier lees. Ik denk niet dat we er al vanaf zijn na de afmelding.

Specials

Re: Iemand bekend met de Nederlandse Energie Maatschappij???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:45

inderdaad tussen aanhalingstekens want dat pakket geeft eigenlijk aan dat je dr aan vast zit, Zodra je Ja zegt tegen dat welkomspaket kan je alleen nog maar schriftelijk opzeggen binnen , geloof ik 8 dagen maar daar heb je wel dat pakket voor nodig maar dat pakket komt ok wel eens later dan die 8 dagen!

Kev

Re: Iemand bekend met de Nederlandse Energie Maatschappij???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:54

Ik heb zoiets met Eon gehad, alleen ik wist wel dat ik het afgesloten had, maar had een aantal om eraf te komen. Dat heb ik ook gedaan toen ik zag dat ze volgens de consumentenbond helemaal niet goedkoper waren. 1 mail gestuurd, paar dagen later werd ik gebeld waarom ik niet meer wilde etc. netjes gesprek gehad en een brief thuis met de bevestiging. Het kan dus wel gaan zoals het hoort! maar de brief bewaar ik wel goed!!

pipeloi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:14

eertjuh22 schreef:
ook mijn moeder is 'opgelicht' door de NEM
ze was in zee gegaan met de NEM en betaalde een X bedrag per maand voor haar huis ter grote van een postzegel (nog meer als ik per maand betaal voor mijn 2onder1kap huis) en kreeg de eind afrekening binnen..

of ze even €2000 in 1 keer op wilde hoesten want er was te weinig betaald aan hun :?

mijn moeder kreeg bijna geen / moeilijk contact met hun voor het maken van een betalingsregeling en is daardoor een hoop extra euro's aan telefoonrekeningen kwijt + dat er nog na een x aantal dagen een brief op de mat lag dat het totaal bedrag ineens bijna €3000 was geworden...

betalingsregelingen waren niet mogenlijk :? (hoe kan een normaal werkend mens nou ineens €3000 ophoesten?? ) dus het moest in 1 keer betaald worden :\

NEM zijn in mijn ogen echt de grootste oplichters die er maar zijn met een zeeer slechte service..

Ik heb precies het zelfde ......ze beweerde dat ik in 3 maanden tijd meer als 4000 kub gas had gebruikt
na de uitafrekening te hebben gekregen moest ik een bedrag van 2000 euro betalen .
Terwijl ik bij me vorige engerie maatschappij ieder jaar 300 euro terug kreeg .
telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken .....eenmaal aan de telefoon zijn ze het met me eens dat het een belachelijke situatie is , maar ik moet eerst betalen en dan stellen ze een onderzoek in naar mijn meterstanden en of mijn meter eventueel stuk is .
Na informatie te hebben opgevraagt betreft het betalen wordt ik door de engeriekamer geadviseert niet te betalen .
bij betaling ga je accoord met je meterstanden .
incasso`s kreeg ik ook en die rekende per keer 300 euro over die 2000 euro heen .....ik heb tot op heden niet betaalt .
Inmiddels door alle informatie die ik heb ingewonnen over de NEM is duidelijk dat hun , hun eigen regels
hanteren ....zo zijn bijna alle engerie maatschappijen aangesloten bij een bond behalve de NEM .
de bond wil de NEM niet in hun bestand omdat ze zich simpel weg niet aan de regels houden .
Bij de engeriekamer kun je een klacht indienen en informatie in winnen.
Nu ik ben benaderd door mijn vorige levenancier en te kennen heb gegeven wel graag terug te willen , wordt ik zo wat dagelijks gebelt door de NEM om hun excuus te maken

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 12:48

We hebben vandaag de anuleringbrief van de NEM gekregen met de post. Het zal nu dus wel goed zitten. Mochten we nog van gedachten veranderen dan zit er weer een aanmeldingskaart bijgevoegd.
Ik denk het niet nee!!!!!

*judith*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:28

flyfly schreef:
We hebben de brief dus vanmiddag gekregen en ik ben zojuist terug van het postkantoor. Aangetekend verstuurd!!
We blijven lekker waar we zitten , bij de cogas dus. Zoals ik al eerder zei ga ik nooit in op zulke telefoontjes maar ik zag geen gevaar om wat informatie te laten sturen. Achteraf , nadat je alle gegevens hebt gegeven, wordt doodleuk gezegt dat je alleen maar een brief hoeft te sturen als je niet akkoord gaat. Of mailen, maar dat vind ik te gevaarlijk.
Ik wacht verder af.
Ben blij dat ik ons rekeningnummer niet heb gegeven.

Ik heb dus precies hetzelfde gehad!!
ik ga ook nooit op zulke telefoontjes in maar in dit geval een "informatiepakket" kan geen kwaad toch??
Nou wel dus, ook bij mij werd in de laatste zin gezegt dat als ik niks doe dus automatisch naar de NEM zou overstappen.
Dus ben meteen achter de PC gekropen en heb ze even een duidelijke mail gestuurd dat dit geen praktijken zijn en dat ik meteen al wil opzeggen zonder het "informatiepakket " af te wachten.
Ik heb er nooit meer iets van gehoord en zit nog lekker bij mijn eigen energieleverancier.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 14:39

Ik heb ons telefoonnummer nu aangemeld bij www.infofilter.nl en alles aangevinkt wat er maar aan te vinken was. Ik word zo schijtziek van dat geschooier aan de telefoon!! Als we wat willen hebben vragen we zelf wel!!

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:10

Kev schreef:
Ik heb zoiets met Eon gehad, alleen ik wist wel dat ik het afgesloten had, maar had een aantal om eraf te komen. Dat heb ik ook gedaan toen ik zag dat ze volgens de consumentenbond helemaal niet goedkoper waren. 1 mail gestuurd, paar dagen later werd ik gebeld waarom ik niet meer wilde etc. netjes gesprek gehad en een brief thuis met de bevestiging. Het kan dus wel gaan zoals het hoort! maar de brief bewaar ik wel goed!!

Bij ons is het helaas minder goed gegaan met EON. We zaten bij Eneco, maar EON beweerde goedkoper te zijn.
Dus wij het informatiepakket gekegen, maar na vergelijking bleken ze toch duurder te zijn. We hadden netjes dezelfde dag nog een brief gestuurd
dat we er toch vanaf zagen.
Maar er kwam maar geen reactie, dus ook nog even gebeld met EON, en ze zouden terugbellen om alles te regelen, dat moest via een andere afdeling.
We zij natuurlijk door hun niet meer teruggebeld, dus wij zelf maar weer gebeld. Nu bleek dat ze Eneco gewoon al afgezegd hadden en dat we aan EON vastzaten. De telefoniste vond het ook raar, omdat ze zag dat er door ons al eens eerder gebeld was, maar daar niks mee gedaan was.
Nou ja om meer gezeur te verkomen toch maar geaccepteerd dat we aan EON vastzaten, alles was toch al rond.
Maar nu is er vanochtend weer doodleuk door Eneco geincasseerd.
Volgens EON heeft Eneco een achterstand en moeten we maar afwachten tot we de eindafrekening krijgen, dus deze maand lekker dubbel betalen.

Je word er echt niet goed van.

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:21

Sirius1804 schreef:
Kev schreef:

Bij ons is het helaas minder goed gegaan met EON. We zaten bij Eneco, maar EON beweerde goedkoper te zijn.
Dus wij het informatiepakket gekegen, maar na vergelijking bleken ze toch duurder te zijn. We hadden netjes dezelfde dag nog een brief gestuurd
dat we er toch vanaf zagen.
Maar er kwam maar geen reactie, dus ook nog even gebeld met EON, en ze zouden terugbellen om alles te regelen, dat moest via een andere afdeling.
We zij natuurlijk door hun niet meer teruggebeld, dus wij zelf maar weer gebeld. Nu bleek dat ze Eneco gewoon al afgezegd hadden en dat we aan EON vastzaten. De telefoniste vond het ook raar, omdat ze zag dat er door ons al eens eerder gebeld was, maar daar niks mee gedaan was.
Nou ja om meer gezeur te verkomen toch maar geaccepteerd dat we aan EON vastzaten, alles was toch al rond.
Maar nu is er vanochtend weer doodleuk door Eneco geincasseerd.
Volgens EON heeft Eneco een achterstand en moeten we maar afwachten tot we de eindafrekening krijgen, dus deze maand lekker dubbel betalen.

Je word er echt niet goed van.

Ik zou een klacht indienen (aangetekend)! Ik heb trouwens via mail opgezegd en om leesbevestiging gevraagd. Kreeg een automatische bevestiging en later nog eentje.
Ben wel pas weer gebeld dat ik op had gezegd en bij wie we nu zijn etc, maar toen heb ik maar vriendelijk gezegd dat ik daarvoor al gebeld was en die boodschap begreep hij gelukkig wel

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:27

Ik werk zelf voor de nederlandse energie maatschappij :)

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:44

[quote="pipeloi"][quote="eertjuh22"]
ook mijn moeder is 'opgelicht' door de NEM
ze was in zee gegaan met de NEM en betaalde een X bedrag per maand voor haar huis ter grote van een postzegel (nog meer als ik per maand betaal voor mijn 2onder1kap huis) en kreeg de eind afrekening binnen..

mmmm hier is het voor mijn mams inmiddels 5416,44

ze woont alleen in een huisje, ind geen reactie van de nem, de ene week is er een fout gemaakt de andere weet er weer niks van

wat er wel kwam is een klapper van een incassobureau, die er ff 600 bovenop doen. wat mij tot nu wel gelukt is om alle post bij mij te laten komen, echt mams krijgt er de zenuwen van en kon er nachten niet van slapen. de eind afrekening is inmiddels meer dan vier maanden onderweg, ik wordt er echt doodziek van :(

pipeloi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:46

@sassefras ....ik kreeg ook incassokosten erover ..en die logen er niet om , 300 euro per keer .
Ik heb er niet op gereageerd omdat ik simpel weg verschillende keren heb gebelt , gemailt en brieven heb gestuurd .
Medewerkers van de NEM adviseren je dingen die ze naar mijn mening niet eens mogen zeggen .
Nadat ik ben benaderd door een ander engerie maatschappij die ik te kennen heb gegeven wel graag te willen overstappen maar dat ik nog met NEM zat ...wordt ik regelmatig gebelt door de NEM en bieden ze hun excuus aan voor de inkasso kosten en dat ze een onderzoek hebben ingestelt naar mijn huidige meterstanden .

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:40

mm pippeloi, kon je wel overstappen dan ???? mams wil dolgraag de oude vertrouwde nuon :D , dan maar geen groene stroom :o

pipeloi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:00

@sassefras ....na dat ik te kennen heb gegeven dat ik dat graag wilde zouden ze het nakijken en contact met de NEM opnemen ...ik zou een welkomspakket ontvangen ....die heb ik inmiddels ontvangen , dus ik denk dat het kan ja ...heb nog geen definitief uitslag gekregen .
Ik weet van een vriendin die bij de Nuon werkt dat je ten alle tijden kan overstappen ,alleen sommige energiemaatschappijen berekenen een boete die kan je bespreken met de Nuon of zij die boete willen overnemen .
De voorgeschreven voorwaarde zijn 125 euro voor gas en 125 euro voor licht ...alleen de NEM bepaalt hun eigen boete .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:35

Julez schreef:
Ik werk zelf voor de nederlandse energie maatschappij :)

:=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 01:20

flyfly schreef:
Vanmiddag ben ik gebeld door iemand van de Nederlandse Energie Maatschappij of iemand die daarvoor klanten moet binnenhalen. Ze kwam met een prijs van 15% minder in de maand dan wat we nu betalen.

Ja, nogal wiedes, de energieprijzen zijn in geen jaren zo laag geweest. Je eigen leverancier zou je ook een scherpe prijs moeten kunnen bieden. Slimme energieleveranciers bellen nu mensen op met dit soort verhaaltjes, die wel kloppen, maar waarmee het net lijkt alsof ze goedkoper zijn dan de concurrent.

SamSter schreef:
We zeggen tegen jou dat sins 2002 zo uit me hooft de energie leidingen zijn vrij gegeven en dat je zelf voor de goedkoopste mag beslissen.
Dat is ook echt zo , Maar voor 2002 was die energie lijn BV in bezit van eneco, Als jij besluit over te stappen naar de NEM heb je inderdaad iets goedkoper, Maar dr word niet verteld dat omdat jij nog wel gebruik maak van de oorsprokelijke energie leidingen van eneco dat je die ook moet betalen.

Je bent dus gewoon duurder uit!
Voorbeeld:
Bij eneco ben jij in 1 maand : € 200,00 kwijt
Bij de NEM bv maar : € 180,00 kwijt
Maar jij moet eneco ook gewoon nog elke maand of jaar weet ik niet zeker een bedrag betalen voor het gebruik van hun aansluitingen.

Je bent gewoon vrij om te kiezen voor welke leverancier je maar wil, al woon je in Groningen en wil je stroom van Delta (verstokte Zeeuwse maatschappij). Energie wordt vervoerd naar een verdeelstation, daarvandaan gaat het verder via het lokale netwerk, bijvoorbeeld dat van Eneco of Nuon, het is maar net waar je woont. De netwerkbeheerders vragen transportkosten, logisch, ze leveren namelijk een dienst ;)

Als je in Eneco-gebied woont (zoals ik) en stroom hebt van Eneco (zoals ik) betaal je gewoon voor de stroom én voor het transport aan Eneco. Als ik stroom van Essent had gewild betaal ik de stroom aan Essent en het vervoer aan Eneco, als ik dat niet wil bel ik Essent en vraag ze of zij mij de transportkosten in rekening willen brengen en met Eneco willen afrekenen. Het maakt echt voor gewone huishoudens geen donder uit bij welke leverancier je zit, dat is pas interessant als je grootverbruiker bent en gaat werken met opslagen en kliks. De kunst om een lage prijs te krijgen is die prijs op het juiste moment vastzetten ;)

@ Sassefras: als er iemand uitgebreide windmolenparken heeft is het Nuon wel. Hoe groen wil je het hebben?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:36

SamSter schreef:
inderdaad tussen aanhalingstekens want dat pakket geeft eigenlijk aan dat je dr aan vast zit, Zodra je Ja zegt tegen dat welkomspaket kan je alleen nog maar schriftelijk opzeggen binnen , geloof ik 8 dagen maar daar heb je wel dat pakket voor nodig maar dat pakket komt ok wel eens later dan die 8 dagen!

Klinkt énorm bekend, ik heb dat geintje gehad met EnergieDirect en zat daardoor aan ze vast. Door hun 'fijne' actie heb ik nu ongeveer 800 euro EXTRA kosten bovenop wat ik dus normaal gewoon aan de Eneco betaalde. Ik ben niet gewelddadig aangelegd, maar ik zou haast wat aan kunnen doen. Dan zeg je nog notabene ik zeg nergens ja op, ik wil informatie en dán pas ga ik er over nadenken. Juist, dan zit je dus al vast. Gloeiende ************ zijn het -:(-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:45

LadyElmira schreef:
Ik heb dus inderdaad bij de NEM gewerkt, voordat iemand vragen heeft bij deze verdediging. Zodra mijn vriend en ik een huisje hebben ga ik hier ook zeker mee in zee, en niet omdat ik er gewerkt hebt, want dat doet er verder natuurlijk niet toe. De NEM verkoopt je voor de inkoopprijs, al weet ik niet wat ze nu aanbieden. Dit was verleden jaar in ieder geval wel zo.

Voor inkoopsprijs? Waar verdienen ze dan aan? :+

Citaat:
Als je interesse hebt in het pakketje dat ze je kunnen sturen dan gaan zij er vanuit dat je klant wordt. Het is namelijk zo dat dit geen vrijblijvende reclame materialen zijn, maar echte welkomstpakketjes. Geen probleem, heb je het doorgelezen en vind je het niets.. stuur je een schriftelijke annulering naar de NEM toe en dan is het allemaal goed.

Dan moeten ze het een welkomstpakket noemen, geen informatie..

Citaat:
Mochten er overigens mensen zijn die constant gebelt worden door de NEM. Dan wilt dit zeggen dat er wat werknemers zijn die vervelend doen en lak hebben aan de wensen van de personen die ze bellen. De enige tip die ik je kan geven is om in dit geval te zeggen dat je je '' recht van verzet '' in wilt schakelen. Dan zijn hun genoodzaakt om dit aan te vinken, en mogen ze je absoluut (!) niet meer terug bellen.

Overigens is dit bij alle telefoontjes met aanbiedingen. Zodra je het recht van verzet in wilt schakelen mogen ze je niet meer terug bellen, doen ze dit wel kun je een klacht indienen en kunnen de mensen die dit hebben genegeerd (alle gesprekken worden opgeslagen) hun ontslag verwachten. Tevens kun je ze aanklagen.

Nou, ik wordt al een maand of 3 elke week! gebeld. En geef elke week hetzelfde antwoord + de toevoeging dat ik nu toch ècht niet meer gebeld wil worden. Volgende keer zal ik recht van verzet noemen :(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:50

ManonR_ schreef:
Misschien wil jij voor jezelf goedpraten dat je er hebt gewerkt, maar de NEM zijn echt de grootste oplichters van NL.

Wat dacht je van Oxxio? :+

Gitta1977 schreef:
http://www.infofilter.nl -> telefoonnummer invoeren (ook mobiel kan trouwens!) en je word nooit meer gebeld. Door niks en niemand niet! Ideaal.

Helaas, ik nog steeds. Er gaat dus iets niet goed :n

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:58

Djilan schreef:
ManonR_ schreef:
Misschien wil jij voor jezelf goedpraten dat je er hebt gewerkt, maar de NEM zijn echt de grootste oplichters van NL.

Wat dacht je van Oxxio? :+

Niks mis mee, Oxxio is een betrouwbare leverancier. Zou je misschien even de moeite willen nemen om wat argumenten neer te zetten als je een bedrijf zwart probeert te maken?

Djilan schreef:
Gitta1977 schreef:
http://www.infofilter.nl -> telefoonnummer invoeren (ook mobiel kan trouwens!) en je word nooit meer gebeld. Door niks en niemand niet! Ideaal.

Helaas, ik nog steeds. Er gaat dus iets niet goed :n

Wanneer je infofilter inschakelt worden je gegevens niet meer in nieuwe bestanden opgenomen. Als je al ergens in een database stond voordat je infofilter inschakelde word je nog wel benaderd door de organisaties die op dat moment je gegevens al hadden. Als ze dan later weer een serie telefoonnummers inkopen waar het jouwe toevallig bij staat word je dan niet meer gebeld, omdat ze dat bestand hebben gekocht nadat je infofilter hebt ingeschakeld.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:43

Sorry dat ik dit topic weer omhoog haal maar gezien de info die hierin staat vind ik het onnodig om een nieuw topic aan te maken...

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden met NEM. Alleen zit ik nu met de jaarafrekening waar sommige zo te lezen ook problemen mee hebben (of althans hun moeders).
Ik mag 1500 bijbetalen.
Ik woonde ook in een postzegelhuisje, alles gelijkvloers.
De kosten zijn al opgelopen tot 2500 euro en er is nog geen correctie op de meters uitgevoerd. Ze sturen vanalles behalve daar waar je om vraagt.
Bij mij hebben ze nu een deurwaarder ingeschakeld en ik heb as maandag een gesprek bij het juridisch loket. Ik weet niet meer wat te doen...

Jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:54

Wil dit topic ook weer even ophalen, geen goede berichten over de NEM dus. Ik heb mij vandaag ook laten verlijden door een man en een vrouw die in de hitte langs de deuren liepen.
Was eigenlijk verbaasd en vond hun aanbod wel aannemelijk.
De laagste prijsgarantie van Nederland, elders duurder? Dan krijg je dat bedrag keer 12 terug.
Geen prijsschommelingen, ach ik dacht...Klinkt goed.
Energie uit waterkracht centrales, dus geen prijsschommelingen door het olievaatje.

Heb dus dat bandje inegsproken en contract getekend en zit nu te wachten op het informatiepakketje met afmeld brief.

Wat mij meteen opviel nadat ik het nog eens rustig doorlas was het vasttarief, dat is 6.95 dus 4 euro duurder dan de NUON.

Hmmzz...En nu deze verhalen, ik heb dr geen goed gevoel bij ik denk dat ik dan ook maar schriftelijk op ga zeggen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 00:29

Chiqa schreef:
Geen prijsschommelingen, ach ik dacht...Klinkt goed.
Energie uit waterkracht centrales, dus geen prijsschommelingen door het olievaatje.

Een vaste prijs (voor een bepaalde periode) en groene energie kan iedere leverancier je bieden, óók Nuon. Juist Nuon, Nuon doet veel met groen.

De NEM gaat slim te werk. Ze maken mensen bang voor prijsschommelingen terwijl dat helemaal niet nodig is. Gewoon een vaste prijs met je leverancier afspreken, die prijs voor een paar jaar vastzetten en dat doen op het moment dat de markt laag is. Het kán voordelig zijn om een variabele prijs te hebben, wanneer de markt daalt zal je prijs ook dalen. Alleen weet je niet van te voren wat de markt gaat doen, als je een vaste prijs afspreekt en de prijs daalt baal je, als je een variabel tarief hebt en de prijs stijgt baal je ook. Daarbij maakt het, I keep repeating it, niet uit bij welke leverancier je zit.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 19:11

Een paar maand terug ben ik nog een keer gebeld door de NEM. Ze vroeg me waarom ik had afgezien van een contract. Ik werd een beetje pissig en ze verweet me dat ik onvriendelijk was aan de telefoon. Nu vraag ik je, ik vind het brutaal om nog weer een keer te bellen en te vragen waarom!! Verder heb ik gehoord dat ze dus de leidingen van andere maatschappijen gebruiken, wat ook logisch is natuurlijk, en dat je dat als klant moet betalen. Niks goedkoper uit hoor!!!!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:57

Mijn vriend werkt bij de NEM (weet je toevallig wie je hebt gesproken? PB)

De vastrecht kosten liggen hoger dan bij andere leveranciers (zijn maken namelijk gebruik van leidingen van netwerkbeheerders) Deze haal je er echter wel uit omdat je op je gas heel veel bespaart. Op je stroom niet zo schandalig veel maar op je gas wel. Je moet even kijken of je een boete aan je nu leverende leverancier moet betalen wanneer jij overstapt naar een andere leverancier voordat je huidige contract afloopt. Deze moet je namelijk wel zelf betalen.

Je rek. nummer had je gerust kunnen afgeven :j bij ieder gesprek zijn ze namelijk verplicht een bandopname te maken. Deze start dus vanaf dat er opgenomen wordt vanaf jouw kant.

Je moet het pakket binnen 7 werkdagen schriftelijk annuleren wanneer je er toch vanaf wilt zien.
Als je nog verdere vragen hebt kun je altijd Pben! ;)