MarjonTampon schreef:Robynn schreef:Ik werk in een juwelier
Werk jij in een juwelier ja??![]()
Sorry grapje. 5/6 jaar vind ik idd een mooie leeftijd.
Haha! stom.... Bij een juwelier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Monnie_ schreef:Kennissen van ons hadden het gedaan omdat het meisje heel erg op een jongetje leek, en daarmee wilden aangeven dat het echt een meisje was, omdat ze het heel vervelend vonden dat mensen dat dachten.

hittepit_12 schreef:Mijn dochtertje was 3,5 en toen vroeg ze er er al een half jaar om(ze is ook erg wijs en bijdehand).
We stonden bij de DA drogist(daar schieten ze tegelijk)
Wil je het nog steeds?
Ja mama.
Ik:Het doet wel pijn hoor!
Geeft niet mama
Weet je het heel zeker?
Jaaaa mama
Alleen even bij het schieten huilen en voordat we bij de kassa waren was het al weer over.
Anderhalf jaar later is ze er nog steeds erg blij mee, als ze een dagje geen oorbelletjes in heeft begint ze direct te zeuren.
Heeft ze wel altijd kleine knopjes, geen hangertjes want daar vind ik haar nog te jong voor.
Charaz schreef:Haha sorry jackgirl, iedereen zijn mening toch.
Ik heb zelf mijn oorbellen gekregen toen ik 4 was, zeurde mijn ouders de oren van het hoofd.
RedPassion schreef:faye schreef:Mijn vijfjarige krijgt ze ook zeker niet!
We wonen niet op het woonwagenkamp!
Een vijfjarige kan dat zelf toch wel beslissen? Ik snap niet wat dat met een woonwagenkamp te maken heeft.
Zo'n babytje met gouden/zilveren knopjes vind ik niet mooi.
Mams heeft me een paar keer haar oorbellen afgepakt die ik met kracht in mijn lellen probeerde te drukken. Aangezien mams bang was is mijn vader mee gegaan met schieten. Volgens hun heb ik nooit gehuild geschreeuwd ofzo.
) Mowoah schreef:faye schreef:Wat dat met een woonwagenkamp te maken heeft? Daar is men over het algemeen erg verzot op veel bling bling bij kleine kinderen.
Oh, en er zijn zeker geen woonwagenbewoners die niet van blingbling houden?
Ik vind het een beetje over 1 kam scheren...
faye schreef:Nou nee hoor, een vijfjarige is niet in staat een dergelijke beslissing weloverwogen te nemen. Heb je zelf kinderen?
Wat dat met een woonwagenkamp te maken heeft? Daar is men over het algemeen erg verzot op veel bling bling bij kleine kinderen.
)