AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:55

Wat moet je toch een gelukkig mens zijn als om voetbalplaatjes vragende kinderen je grootste probleem zijn ;)

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:59

Hier nog een die er gek van wordt!!! :+
Werk al 4 jaar lang parttime bij de Albert Heijn en echt sommige mensen :D
De kinderen blijven inderdaad steeds bij de balie zeuren ( ja, sorry zo noem ik het) om plaatjes.
Ze zoeken hun doelwit en stappen er op af ;)
Maar de oudere generatie kan der ook wat van....
Doen ze voor 7 euro boodschappen en kijken ze kwijt waarom ze geen voetbal plaatjes krijgen. Ik leg dan altijd vriendelijk uit dat het nou eenmaal vanaf 10 euro is en als ik met een begin iedereen wil.
Mensen smeken mij soms zelf voor de plaatjes als ze niet op 10 euro zitten!
Waar gaat dat heen met de maatschappij :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:00

L_iek schreef:
Eternalty schreef:
@ L_iek Dan zeg je dat toch gewoon even tegen de manager? bij ons sturen we zelfs gewoon zélf weg ...
Je kunt ze wel netjes zeggen dat ze gewoon buiten de deur het netjes mogen vragen :) iedereen blij toch?

De baas heeft ze ook weggestuurd. Kan me nog wel herinneren met die smurven. De ruilmiddag, ouders hadden onderling ruzie om zo'n gek poppetje. Dat wordt nog wat als het met deze plaatjes is.

Oh jeetje doet me ook denken aan de Eftelingpins toen die nog maar net een hype waren. Die ouders waren nog erger dan kinderen. We liepen toen als Eftelingpersoneel nog bijna allemaal met zo'n koord door het park. Ik dus ook. Op een gegeven moment was er een vrouw die een pin met mij wilde ruilen. Ik zei dat ik zo kwam en eerst even de bestelling voor een andere klant moest afmaken. Toen ik bezig was kwam er weer een ander vrouwtje vragen om dezelfde pin. Zei toen dat die mevrouw hem al wilde ruilen en dus eerst was.
Nou die twee begonnen uiteindelijk tegen elkaar te schelden niet normaal.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:02

Goed bezig die baas van jou L_iek. }>
Ik zou persoonlijk anders gewoon zonder pardon doorgaan naar C1000 als er allemaal van die opdringerige kinderen bij de uitgang zouden staan. Toch weer een klant minder die wat bij je koopt anders. :Y)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:04

Ik moest vanmiddag ook werken bij de Appie, moest me door een hele kring heen beuken om de winkel in te komen }>

Mevrouw! Heeft u plaatjes?
Nee! Ik ga werken, ik moet de winkel nog IN! }:0

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:16

Buurjongentje stond er vorige week toevallig, toen kon ik de deal maken dat ik mijn 15 kaarten gaf voor 2 die ik wou en kan nu nog verder voor hem zoeken :D

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:17

Ach het zijn kinderen man, wat maakt het uit.. Ik snap niet dat jullie er zo'n probleem van maken.. Als het gewoon netjes gevraagd wordt waarom niet.

L_iek

Re: AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:23

Ponygekje21, dat is nou net het probleem. Het wordt niet netjes gevraagd en ze bezorgen overlast voor de klanten. Als ze gewoon netjes buiten de winkel wachten en het normaal vragen zullen ze er echt geen probleem van maken.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:25

Hier wordt je er ook echt gek van, en dan ben ik nog maar een meid van 16 die af en toe met haar moeder mee naar de AH gaat voor boodschapjes!
Ze staan gewoon IN de deuropening zodat je er niet langs kunt. Het liefste trekken ze die kaartjes uit je handen en het is niet netjes vragen maar gewoon "Ik wil jou voetbalplaatjes hebben". Ik hou ze altijd heel mooi voor de neus en trek ze op tijd weer weg om ze te bewaren voor mijn lieve neefje, die hier niet om bedelt!
Maar die jochies gaan gewoon niet aan de kant als je erin of eruit wilt.. Ja, als zij niet aan de kant gaan nadat ik het netjes heb gevraagd ("zouden jullie asjeblieft even aan de kant willen gaan?") dan duw ik ze wel opzij.. Mensen hier in dit gehucht zijn bijna bang om naar de Appie Heijn te gaan vanwege die kinderen _O-

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:42

tsja ik werk dus ook bij de appie, zal sowieso blij zijn als die actie af is gelopen :o
Maar die ventjes bij onze winkel zijn zo irritant, ze vrAgen het ook niet beleefd, menig klant vraagt om kaartjes zodat Ze van die kinderen afzijn

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 01:07

Vraag me af wat er zou gebeuren als je die stickertjes los in de groep gooit :+. Ben nu erg blij dat ik nooit naar de AH ga ( nou ja, alleen de AH to go op A'dam centraal :P )

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 01:09

Inujojo schreef:
Vraag me af wat er zou gebeuren als je die stickertjes los in de groep gooit :+. Ben nu erg blij dat ik nooit naar de AH ga ( nou ja, alleen de AH to go op A'dam centraal :P )

Daar werk ik maar bijna iedereen heeft het te druk voor voetbalplaatjes :+
Alleen toen die actie net een dag aan de gang was stond een man mij uit te kaffen omdat ik zijn voetbalplaatjes was vergeten 8)7 doe normaal, kerel was tegen de 50 :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 02:30

Bij ons staan ze ook voor de deur en vragen ze erom...ik vind het ook hondsbrutaal. Hier laten ze je er wel gewoon langs maar ik vind het echt heel onbeleefd als ze er mensen gewoon naar vragen. Ik neem ze bij de kassa wel aan maar ik neem ze mee naar huis, ik zie wel aan wie ik ze geef maar echt niet aan die kids voor de deur.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 03:11

Hier staan ze inderdaad ook.
Voor zover ik tot nu toe heb gezien zijn ze niet brutaal. Ik woon vlak naast de appie en iiriteer me dood aan het papiertje er omheen. Ze vliegen je hier om de oren. De honden lopen er mee in hun bek ect. Nog geen 3 meter verder op een prullenbak die helemaal leeg is...

japke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 05:10

ja klinkt bekend, toch moest ik vanmiddag stiekem wel lachen toen er achter mij een mw met een kar kwam met een grote berg erin.
De kinderen voor de deur meteen mw heeft u voetbalplaatjes?
Nee hoor die heb ik niet gehad waarop het kind zei jawel hoor want u hebt voor veel meer dan 10 euro boodschappen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 07:16

_O-

Vind ik wel een leuke opmerking. :=

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 08:57

Ach, wanneer ze zich als vliegen op mensen storten denk ik dat het aan de manager is een creatieve oploissing te bedenken. Bij de Plus hadden ze laatst 1 dranghek neergezet waarachter ze moesten blijven. Konden ze alleen maar netjes vragen en vielen ze klanten niet lastig.

IK zie het sowieso niet als probleem. Komop, mensen hier doen nu net of het een doodzonde is en een zeer gefaalde opvoeding als kinderen om plaatjes vragen... Ik zou wíllen dat alle kinderen dát deden ipv zich bezig te houden met heel andere zaken.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 09:32

Lia_ schreef:
Wat moet je toch een gelukkig mens zijn als om voetbalplaatjes vragende kinderen je grootste probleem zijn ;)

En waar maak jij dan uit op dat dit mijn grootste probleem is ?
Ik zeg alleen dat t nogal irritant is dat je niet eens normaal de AH uit komt!

dus..... je conclusie slaat totaal nergens op! :roll:

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:10

Ik heb hier totaal geen last van gehad. Ik hoef die stomme plaatjes niet (heb een hekel aan voetbal). En bij de kassa zeg ik ook meteen dat ik ze niet wil.
Dan vraagt de cassiere aan de mensen achter mij in de rij of die ze willen en daarvan wil ook nooit iemand ze.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:13

Wij hadden de voetbalplaatjes in september al.
(texaco) en de actie is nu verlengd.

Ik werk langs de A2 en vaak genoeg kinderen die dus door hun ouders op het station afgezet worden en na 15 minuten schooien weer opgehaald worden.

No offense, leuk dat zo'n kind enthousiast is maar als er iets gebeurt langs de snelweg is het zeker mijn schuld omdat ik naast mijn werk niet op het kind gepast heb..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:17

Ach, precies hetzelfde als toen de voetbalplaatjes actie bij de Plus was :j
Toen werkte ik er nog en stonden er ook regelmatig stuk of 10/15 kids voor de deur te dringen...daar was de oplossing gewoon een paar dranghekken voor de uitgang zetten waar ze achter meosten blijven :+
werkte prima :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:22

Inujojo schreef:

* Denkt aan de Welpies van Youp van 't Hek. _O- *

Mijn enige commentaar is dat AH gewoon briljante acties heeft. :j :D
Verder heb ik geen AH in de buurt, dus kom de kinderen ook niet tegen. Ik vind er af en toe best lachwekkende situaties tussen zitten als ik het topic lees. Kinderen zijn vindingrijk als ze iets willen hebben. :j

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:08

Het is toch abnormaal dat er speciale matten en DRANGHEKKEN aan te pas moeten komen om de kinderen in toom te houden :\.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:09

Ach ja, ik hoor ook weleens dat de medewerkers allemaal kindjes aan hun broek hebben hangen, dat ze plaatjes gaan schooieren :')

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:17

Hier even mijn ervaring.
Vrijdag met mijn 6 jarige zoontje naar de AH gegaan en bij het inpakken ben ik door 3 mensen aangesproken dat ze hun plaatjes graag aan mijn zoontje wilden geven, want die wilde ze vast graag hebben........ Met twee handen vol aan plaatjes zijn we naar huis gegaan. En ja hoor.... mama heeft de hele avond zitten plakken want zoonlief geeft er niets om.......