Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

L_iek schreef:Eternalty schreef:@ L_iek Dan zeg je dat toch gewoon even tegen de manager? bij ons sturen we zelfs gewoon zélf weg ...
Je kunt ze wel netjes zeggen dat ze gewoon buiten de deur het netjes mogen vrageniedereen blij toch?
De baas heeft ze ook weggestuurd. Kan me nog wel herinneren met die smurven. De ruilmiddag, ouders hadden onderling ruzie om zo'n gek poppetje. Dat wordt nog wat als het met deze plaatjes is.
. Ben nu erg blij dat ik nooit naar de AH ga ( nou ja, alleen de AH to go op A'dam centraal
) Inujojo schreef:Vraag me af wat er zou gebeuren als je die stickertjes los in de groep gooit. Ben nu erg blij dat ik nooit naar de AH ga ( nou ja, alleen de AH to go op A'dam centraal
)
doe normaal, kerel was tegen de 50

Lia_ schreef:Wat moet je toch een gelukkig mens zijn als om voetbalplaatjes vragende kinderen je grootste probleem zijn

Inujojo schreef:Vraag me af wat er zou gebeuren als je die stickertjes los in de groep gooit. Ben nu erg blij dat ik nooit naar de AH ga ( nou ja, alleen de AH to go op A'dam centraal
)
*

.