Ik zit hier met verbazing te lezen en moet echt effe slikken.
Mijn dochter heeft vorig jaar exact hetzelfde meegemaakt alleen werd zij op school door 4 meisjes en 1 jongen in elkaar gemept!
Ze belde me huilend en helemaal overstuur op en ik schrok me echt wezeloos!!
Als een idioot ben ik vanuit mijn werk naar haar school geraced (om je dood te rijden) en vervolgens werd er op school heel luchtig over gedaan
Woest was ik! De directrice zo van ja dat zijn kinderen?!?!

en dat mijn dochter ook geen lieverdje was (nee dat weet ik ook maar dat is nooit geen reden voor lichamelijk geweld!)
Na een heftig gesprek op school ben ik direct doorgereden naar de politie om daar helemaal in tranen aangifte te doen!
Ik heb zowel tegen die kinderen als ook tegen de school een klacht neergelegt en dat werd mij niet in dank afgenomen!
Daarna heb ik nog een pittig gesprek met de school gehad en toen die er niks aan deden ben ik uit mijn slof geschoten en heb tegen de juf gezegt dat als mijn dochter nog 1 keer klappen krijgt op school dat ik hoogstpersoonlijk kom en haar een pak rammel verkoop!
Sindsdien is het rustig op school en word ik met de nek aangekeken maar dat intereseerd me niet!
Mocht het nog een keer voorkomen gebeuren er echt ongelukken want mijn kind gaat voor alles en dit laat ik niet nog een keer gebeuren!
Als mijn dochter dit ooit bij een ander kind zou doen beleeft ze haar blauwe wonder!! en krijgt een jaar huisarrest!
Het is gewoon vreselijk als je ziet wat kinderen zich tegenwoordig aandoen!
Heel veel sterkte voor jouw en je dochter!