Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Hm ben ik dan de enige die dit dus niet doet? Ik vind het zo'n raar gezicht om mensen in andermans vuil te zien graaien, dat zou ik dus echt nooit doenEn dat je dan nog een emmer oid meeneemt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar als ik zie dat sommige mensen hele bankstellen meesjouwen dan denk ik echt
Ik ben liever zeker en koop gewoon via de winkel, maar dat is mijn mening.
Tat_jana schreef:katiavl schreef:Zoveel properder is het kringloop niet, hier kuisen ze het amper.
En tegenwoordig zijn de prijzen ook absurd.
Ik voel me er niet te verheven voor allesinds om iets een nieuw plekje te geven.
zou je misschien kunnen praten met een iets simpelere woordkeus, gezien ik mijn school niet heb afgemaakt en er hier ook jongere mee lezen, ik snap er helemaal niets vanhet woord proper kom ik wel uit maar de rest ?
Uitleg graag
lifaya schreef:Tuurlijk meid! En trouwens, wat een geweldige knol heb jij zegt (beetje offtopic)

Liezel1 schreef:Het scheelt je geld, want anders had je het moeten kopen, en het is beter voor het milieu...

Maar soms heb ik wel de neiging 

Hermelijn schreef:Bij 't grofvuil vind ik het altijd enigszins vies, je weet nooit waarom die mensen het hebben weggegooid (en let wel, ze gooien het weg, ze brengen het niet naar de kringloop of op een rommelmarkt ofzo). Een kastje zou ik misschien nog wel meenemen, goed opschuren en verven. Maar een bank écht niet.
Kringloopwinkels en rommelmarkten, maar ook Marktplaats, vind ik dan wel weer super!
ecyoj schreef:Bij En grofvuil is niet vies. HuisTuinKeuken vuil is vies.
volgens mij wordt je vieser van het mesten van je paard (met de hand) dat t kijken naar grofvuil
Kast helemaal aan barrels. Esmeralda schreef:o wat heerlijk herkenbaar
Laatst was ik naar de stort hier gereden. Had me auto vol met echte troep. Mijn zoon ook mee. Ik laad me auto uit en hij laade hem in!!! Een bruikbare step, hengel, fietsslot en een schep.![]()
En het erge was, voor mij waren ze een auto aan het lossen en er stond een prachtige laden kast op, Zo,n medicijn/keukenkast. Maar ik kon me auto niet gauw kwijt dus dat duurde even, dus ik riep nog uit me raampje, meneerrrrrrrr die kasttttttt. Hij kijkt om, en riep al gooiende wat is daarmee??? Dus ik heel treurig die wilde ikKast helemaal aan barrels.
-moonfish13 schreef:Mijn vader werk alleen maar met oude rommel!![]()
- En nee, hij is geen vuilnisman.-
Bij het bedrijf waar hij werkt komt er allerlei sloopmateriaal binnen van de sloop. Glas in lood, oude deuren, je kan het zo gék niet verzinnen.
Hij maakt daar nieuwe dingen van, of alleen oude materialen of in combi met nieuwe materialen.
Voorbeeldje:
http://www.schijf.nl/images/15/989.jpg