Wat een gedoe zeg op zo'n jonge leeftijd! Ook ik duim voor jullie dat Ruben er maar weer snel bovenop mag komen! Hij heeft ook iets moois in zijn uitstraling. Ik weet niet, die foto's zeggen iets moois over dit manneke.
nee het is niet mijn kindje, ik ben nog lang niet van plan om zwanger te worden hoor . het is inderdaad niet eerlijk, waarom hij nou weer. morgen kijken of het beter gaat met hem.
Ach Roos wat een klein lief mannetje is het toch!! Hoop dat het snel beter gaat en dat hij gezond op gaat groeien! Sterkte en beterschap voor hem en jullie allemaal daar!
Ik zou het volgens mij ook een pleegkindje noemen.. Het is een kindje dat bij je komt wonen waar jullie als gezin voor zorgen. Toch? Pleegbroertje/ kindje ach, 't is een kindje.
Ach, wat erg allemaal, heb tranen in mn ogen hier. Ik hoop echt dat het helemaal goed komt, wat een nare start voor zo'n kleintje. Even een vraagje; zal dat waterhoofdje altijd zo blijven? of slinkt dat helemaal weg?
dat waterhoofdje slinkt langzaam weg, zijn fontanel groeit dicht als het meeste vocht weg is, dus daar zie je later niks meer van
Karin_88
Geplaatst: 29-01-09 22:19
Jeetje wat ontzettend erg zeg
Ontzettend veel kracht en doorzettingsvermogen, voor jullie, maar ook vooral voor kleine Ruben.. Verschrikkelijk.. Zo jong en nu al zo ziek.. Sterkte!!!!
avaluna
Geplaatst: 29-01-09 22:23
Vreselijk zo'n kleintje dat al zoveel mee moet maken! Ik zal voor hem duimen, wat een schatje is het trouwens! Prachtige ogen en blik, die is nog lang niet klaar hier!