Marilla schreef:verootjoo schreef:Een keertje blowen ga je ook niet dood van. Iedereen probeert dat, en bij 90% van de mensen blijft het bij 1malig drugsgebruik, of iig geen schadelijk gebruik. Tegen de tijd dat ze elke dag stoned door huis loopt moet je wel ingrijpen
Praat voor jezelfHeus niet iedereen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit een sigaretje aangeraakt en al helemaal nog nooit geblowd. Maar ik snap wat je bedoelt.
Ow ok
Zijn natuurlijk altijd uitzonderingen he
Maar het ging me even om het punt dat dingen proberen niet slecht is. Ik heb ooit 2 trekjes van een sigaret genomen en dacht serieus dat ik stikte en doodging. Daarna dus nooit meer gerookt
Heb het liever op deze manier zélf ondervonden dan dat mn ouders het me verboden hadden. Heb ook ooit een keer spacecake gegeten. Nu weet ik wat het is, en vind het best grappig voor zo 1x in het jaar, maar verder interesseert het me niks. Ondanks dat ik wel heb geëxperimenteerd ben ik niet in de goot beland
Maar gewoon netjes mn havo afgemaakt en hbo bijna afgerond.
Heus niet iedereen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit een sigaretje aangeraakt en al helemaal nog nooit geblowd. Maar ik snap wat je bedoelt.