ik heb jullie mening nodig.. :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:14

hunter87 schreef:
tja ze zou wel moeten anders heeft ze echt problemen(die ouders kennende) met dr ouders. wij moesten het voor dr bepalen omdat zij het vanaf de dominicaanse republiek niet kunnen

Wat een rare ouders dan dat ze de verantwoordelijkheid voor de ene bijna volwassene bij de andere net volwassene leggen.....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:16

Beetje belachelijk om het gelijk rare ouders te noemen :? Iemand moet het toch bepalen, en zij zijn er blijkbaar niet. Zijn het toch geen rare ouders... En ik mag toch hopen dat een meisje van 17 wel enigszins zelf verantwoordelijk is.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:18

Ik vind het wel raar ja. Een meisje van 21 zou de verantwoording niet moeten hebben over een meisje van 17, ze zijn bijna even oud! Volwassenen moeten dat gewoon doen.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:20

Tsja ik zou toch een uurtje of 3 aanhouden. Dat ze dan naar huis moet gaan. Het is haar eerste keer uit en er zullen vast nog wel meerdere keren op volgen. Laat haar naar huis gaan voordat de rellen beginnen buiten de kroegen enzo. 3 uur lijkt mij voor een eerste keer uit ook laat zat eerlijk gezegt...

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:21

21 en 17 is echt wel een wezenlijk verschil bij sommige mensen..
toen ik 17 was was ik een stuk onverantwoordelijker als toen ik 21 was. Maar goed ik denk ook niet dat dit verder ter discussie staat, zij heeft momenteel gewoon deels verantwoording voor dat meisje.

@TS: ik zou trouwens ook gewoon met haar bespreken wat zij een redelijke tijd vind om thuis te zijn en aan de hand van dit antwoord kan je een goede tijd uit zoeken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:22

Diablo schreef:
Ik vind het wel raar ja. Een meisje van 21 zou de verantwoording niet moeten hebben over een meisje van 17, ze zijn bijna even oud! Volwassenen moeten dat gewoon doen.
Ik vind dat geen verantwoording hoor. Ze is 17, dus verantwoordelijk genoeg. Het is wel heel praktisch om te weten wanneer ze thuis komt, voor het geval dat ;)
Ik ga ook wel eens stappen met mijn zusje van 17 in Utrecht. Zij gaat dan met een paar van haar vriendinnen en ik met de mijne (die al in utrecht wonen) en zij rijdt dan met mij mee. Ik heb al de nodige stapervaring in Utrecht dus vertel welke gelegenheid leuk voor haar is. En zelf ga ik naar de mijne. Als er wat is belt ze me wel. En als ik naar huis ga, gaat zij ook ;) Sterker nog; ze zal wel moeten want anders heeft ze geen vervoer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:22

Blijkbaar hebben de schoonouders van TS het vertrouwen in de Ts, mooi toch? :)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 15:23

ik moet eerijk zeggen dat ik toen ik voor het eerst echt uit ging(ik ging daarvoor altijd naar de dansschool die omgezet werd tot discotheek en was dan rond 2 uur thuis, toen wsa ik een jaar of 13/14) ik zeker wel om half 3 thuis moest zijn.

even nog overlegge met me vriend hoe of wat we gaan doen

qwinty

Re: ik heb jullie mening nodig.. :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:16

Uhm ik zou zeggen uurtje of 12?
Konden W. zijn ouders niet een tijd zeggen dan?

Maare echt een actie voor jou he.. Haar even ziek melden haha.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 21:00

lin: haha tja ik zit er niet mee.. :) ze heeft de was mooi gedaan, boodschappen gedaan.. :P
W. wil wel een tijd zeggen maar dan moet ze al om 1 uur thuis zijn! laat dr dan niet gaan...W. zijn ouers zijn op vakantie he..vandaar dat wij(ik dus) het mogen beslissen

tot nu toe heeft ze bedacht dat ze bij vriendin gaat slapen met zn alle dan hoeft niemand alleen te fietsen.. vinden wij wel een goed plan. d

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:36

Ik ben 17 en moet meestal tussen 2 en 3 thuis zijn. Vind 4 uur zelf persoonlijk best laat. Vooral voor sluitingstijd zijn er altijd van die ruzies, maar lijkt mij ook wel weer dat als ze zelf verstandig genoeg is ze wel besluit naar huis te gaan.

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 00:10

Ik ben 17 bijna 18, en ik mag zelf bepalen hoe laat ik naar huis ga. Alleen 1 regel. Nooit alleen, dus als de groep weggaat om 1 uur zou ik toch echt mee moeten, als de groep weggaat om 6 uur hetzelfde.

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:38

Was ook maar grapje ;)!