Kreeg gelijk allemaal kerstkaarten van de halve buurt.... En ook met welkom in deze straat echt heel erg leuk

Van de overbuurman kreeg ik meteen de 2paardstrailer aangeboden om te lenen wanner ik wil
en samen met hun heb ik een grote kist wortels gekocht die bij hun in de schuur staat omdat ik verder geen ruimte heb... Krijg ook binnenkort hooi via hun voor een leuk bedrag 
Alleen nog maar leuke mensen (heb nog niet iedereen gesproken) heb nog een buurmeisje van 10 die gek is van paarden, haar moeder is stiekem ook paardengek en wil eigenlijk ook wel een keer rijden
En je loopt hier gewoon zo bij iedereen binnen en iedereen dus ook gewoon hier en dat is nog wel even wennen 
Ben je binnen bezig en dan staan er mensen binnen, we hebben verder ook geen deurbel.
Ze houden hier wel alles in de gaten, in positieve zin dan, laatst zaten we bij de buren aan de overkant en toen stopte er een auto bij onze paddock, neee zegt de buurman dat is bij de parkeerplaats aan de autoweg
...... Ze zien echt alles. Maar goed leuke buurt dus..... als je vrijstaand woont dan heb je ook niet zoveel met anderen te maken qua tuin enzo.

)
Ik vind het trouwens een geweldig onderschrift! Zit daar copyright op?
We hebben elkaar de 6 daaropvolgende jaren alleen nog maar beleefd gedag gezegd en that's it. Het verpest gewoon gelijk de sfeer.