#Ymke# schreef:Uit verkoop halen geeft een heleboel rust en als je toch niet perse weg moet, waarom dan alle ellende op je hals halen en misschien met verlies verkopen als je over een jaar of 2 jaar veel beter kunt verkopen?
Omdat je nu ook weer heel goedkoop (relatief gezien dan;)) weer een mooi huis weer kunt kopen. Als je 20.000 euro minder voor je huis krijgt dat je hoopte, maar je kan een nieuw, mooier en groter huis 60.000 euro onder de orginele vraagprijs kopen (waar het een jaar of 4 geleden nog binnen een week boven de vraagprijs verkocht was) dan is het zo slecht nog niet hoor!
25 kijkers is niet zo ontzettend veel eigenlijk, omdat mensen niet meer binnen een week hoeven te beslissen op een oververhitte markt neemt men de tijd om te orienteren en te vergelijken. Wij hebben nu al een stuk of 13 huizen gezien, en ik hoor veel mensen om me heen die er meer dan 30 hebben gezien en dan pas kopen.

pas ECHT ongelukkig van worden (en als ik zie hoeveel stress en irritatie dit opleverd, denk ik ikzelf ook
)
WAT een gaaf huis zat daarachter !!