In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:49

Frank schreef:
Corelli schreef:
Tot slot moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je op zo'n avond doet, maar ik vind het ook niet echt normaal om op een avond met (minstens) 2 jongens te zoenen voor de lol :\ Leer je (alcohol)grenzen kennen en denk aan je eigenwaarde..

Met één zoenen vindt ik al... Naja! Laat maar! Ik ben echt oud!

Tsja, dat vind ik nu ook, maar ik moet bekennen dat ik dat ook wel eens gedaan heb :o Als ik er nu aan terug denk, schaam ik me gewoon; zoenen met een jongen omdat een vriendinnetje dat ook deed.. |o

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:53

Netjes van hem dat hij je nog een sms heeft gestuurd.... van mij had je waarschijnlijk niks gehoord.
Als ik B zou zijn dan zou ik het gevoel hebben dat ik gebruikt ben als chauffeur en niet meer dan dat. Als ik ga stappen met "een vriendin" is dat wel het laatste gevoel dat ik er aan wil overhouden.

Nikka

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:58

Ik vind dat je je nogal lomp en kwetsend naar hem heb opgesteld. Ik geef hem groot gelijk en vind jouw reactie erg egoïstisch. Verplaats je eens in een ander zou ik zeggen.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:59

zelf schuld dikke bult kan er niet meer van zeggen hoor
(heb trouwens niet alle reactie's gelezen)

en je hebt totaal geen reden gehad om kwaad te zijn
jij hebt je trouwens als sl**rie uitgegeven daar

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:03

Mikkie schreef:
Netjes van hem dat hij je nog een sms heeft gestuurd.... van mij had je waarschijnlijk niks gehoord.
Als ik B zou zijn dan zou ik het gevoel hebben dat ik gebruikt ben als chauffeur en niet meer dan dat. Als ik ga stappen met "een vriendin" is dat wel het laatste gevoel dat ik er aan wil overhouden.

Helemaal eens. Je hebt hem gewoon willen gebruiken als een handige taxi. Gelukkig heeft hij voor zijn eigen waardigheid gekozen en jou in je sop laten gaar koken.
Je hoeft toch geen 5 uur te wachten op de eerste bus met die 2 opgedoken jongens. Je kan ook een betaalde taxi naar huis bestellen. Daar rijden die taxi's voor.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:09

je had gewoon nooit met B daar heen moeten gaan. Had met een paar vriendinnen mee gegaan.. dan was het geen probleem.
ik bedoel.. als je ff lekker los wilt gaan dat is aan jezelf.

maar door met hem op stap te gaan vind ik ook dat je je dan wel een beetje kan gedragen. jij hebt hem in de steek gelaten en niet andersom

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:10

Nou, ik kan me zijn actie best voorstellen. Ik was hem ook gepeerd.

Nog niet zo lang geleden heeft hij al zijn lef bij elkaar geraapt om je te vertellen wat hij voor jou voelt, en vervolgens ga je met hem op stap en loop je te bekken met de een na de ander. Gewoon voor de lol. Gewoon voor de lol?? Wel met die jongens 'voor de lol' maar niet met hem die oprecht wat voor je voelt?

Ik kan het me best indenken. Ik was er ook vandoor gegaan..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:11

16 jaar en dan al dit flikken.... even dacht ik, "ik kom zeker niet meer van deze planeet"....

Kijk meis, jij bent niet in de steek gelaten, jij hebt een jongen misbruikt! en in de steek gelaten. En dit had heel vervelend kunnen aflopen.

Wie weet lezen je ouders wel mee en als dat zo is, dan zou je wat mij betreft worden thuis gehouden totdat je hersens gaan werken in plaats van de alcohol.

Lees je eigen bericht nog eens over, verander "ik"in B en B in "ik", en jongens in meisjes.... hoe voorschut kan je iemand zetten???!!!

Ik vertrouw erop dat je hem niet de reiskosten en de toegang hebt laten betalen..... of dat ook nog??

Afijn, duidelijker leermoment kan je niet krijgen, je bent en blijft verantwoordelijk voor je eigen acties, die laatste trein had je gewoon zelf in de gaten moeten houden, niemand anders!

Leer ervan, doe er wat mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:13

Amondi, ik denk dat ze geen druppel drank zelf heeft betaald.. Ben er bang voor iig.. Idem voor de entree :n

Ben trouwens wel benieuwd of TS nog gaat reageren.. ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:16

Relaxed schreef:
Amondi, ik denk dat ze geen druppel drank zelf heeft betaald.. Ben er bang voor iig.. Idem voor de entree :n

Ben trouwens wel benieuwd of TS nog gaat reageren.. ;)

Zou jij nog reageren??? zelfs na thuiskomst was ze er nog van overtuigd dat zij in de steek was gelaten....blijkt opeens de rest van de wereld er heel anders over te denken, jong en oud, iedereen snapt die jongen precies }>

Als ik haar was zou ik ook mijn hoofd niet meer durven te laten zien, eerst maar eens naar B toe stappen en excuses aanbieden....Lijkt me een beter beginpunt! Geen Sms je, maar er gewoon naar toe!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:18

Ze zou eventueel kunnen reageren als in dat ze snapt dat ze niet zo slim is geweest, dat ze ervan heeft geleerd.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:21

Mwoah....geloof jij het?
VAn een 16 jarige die het heel normaal vindt om de halve disco te bekken en dan nog vindt dat ze in de steek gelaten is door iemand die op haar verliefd is ook?
Nou, weinig kans hoor, geloof nooit dat zo iemand er van leert......

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:24

Je weet niet hoeveel ze gedronken heeft... Misschien dat ze nu pas inziet wat ze precies gedaan heeft, nu pas de situatie vanuit zijn ogen bekijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:25

_Tara_ schreef:
Ze zou eventueel kunnen reageren als in dat ze snapt dat ze niet zo slim is geweest, dat ze ervan heeft geleerd.

Doet ze vast niet.... 16 jarigen hebben daar vaak teveel trots voor.. :+

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:26

Dan was ze in ieder geval na half elf vanochtend nog steeds niet nuchter, geloof je het zelf?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:28

Nja ik denk misschien te positief dan.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:29

Ooh dat vind ik echt zielig voor hem. Tja rot voor jou natuurlijk. Maar je had na kunnen gaan dat je hem hier heel erg mee zou kwetsen, en dat je niet had gedacht dat hij het zou zien is verschrikkelijk naïef.

[wat iedereen dus al zegt]

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:32

Loose schreef:
Eerst even iets :D ; heel veel mensen denken geloof ik dat ze met 3 jongens heeft gezoend, maar volgensmij is ze juist met 1 van die 2 nog een keer gegaan want dr staat ook onder in totaal 2.

Of het er nou twee of drie zijn geweest, dat zijn details. In ieder geval zijn het er twee of drie teveel, lekker dan, als je uitgaat met een vriend. In zijn geval had ik me direct omgedraaid en zonder iets te zeggen naar huis gegaan. Zoiets flikken vrienden elkaar niet.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:33

@ Tara: Ze schrijft dit bericht hopelijk wel terwijl ze nuchter is?!

Want het verhaal komt op mij over alsof ze (nogsteeds) die vriend de schuld geeft. En dat schrijft ze NADAT het gebeurd is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:37

Horsii_mine schreef:
Ja dat is banketstaaf! :(

Gelukkig is die jongen waar ik een beetje mee zat te stinkmodder samen met een vriend van hem bij me gebleven de hele nacht, maar ik was behoorlijk boos.. Vind het heel jammer dat die vriend me zo heeft laten stikken! Hij had me toch op z'n minst gedag kunnen zeggen in real live? Ik snap het dat het niet leuk voor hem was om me te zien zoenen met een andere jongen, maar dan nog vind ik dat dit nergens op slaat.. Nu hoop ik dat ik hem vanavond nog even kan spreken, want dit heeft mij eigenlijk wel een beetje een rotgevoel bezorgt over deze verder hele gezellige avond.

Ik moest het even van me afschrijven ;)

Even voor de duidelijkheid: Ik heb inderdaad met twee jongens gezoent. Maar ik heb echt geprobeert rekening te houden met zijn gevoelens. Alleen kan ik mezelf soms moeilijk in de hand houden (Ja slechte gewoonte ik weet het!). Hij heeft mij echter maar met één jongen zien zoenen btw. Achteraf gezien snap ik dat het idd niet zo slim was, maar ik blijf het jammer vinden hoe hij heeft gereageerd..

Dit schreef ze vanmorgen toch echt toen ze nuchter was mag ik aannemen en het is wel duidelijk dat zij toch echt degene is die zich in de steek gelaten voelt..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:39

Ik vind ook dat jij B in de steek hebt gelaten. Je wilt niet met hem zoenen, want je ben niet verliefd, maar je wil wel met die andere jongens zoenen 'want dat is voor de lol'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:40

Maar Vjestagirl, je gaat ook niet met iemand voor de lol zoenen waarvan je weet dat ie verliefd op je is.. Dat fatsoen heeft TS dan nog net wel ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:41

Volgens mij is de TS haar roes nog aan het uitslapen :P Die meid krijgt de schrik van dr leven straks! :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:41

ja nou ja, B heeft gevoelens voor haar neem aan dat die andere jongens dat niet ahdden. Dus daar kan ik wel min of meer inkomen hoor.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:42

Ik begrijp dat ze dat geschreven heeft terwijl ze nuchter was en dat ze zich op dat moment nog steeds in de steek gelaten voelde. Maar misschien heeft ze er nog geen seconde bij stil gestaan hoe die vriend zich gevoeld moet hebben. Ik wil 't niet perse opnemen voor TS ofzo, ken haar helemaal niet verder.
Vind het ook helemaal niet goed van haar hoe ze gehandeld heeft. Maar misschien dat ze ook door onze reacties nu pas inziet wat ze eigenlijk gedaan heeft.