Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mijn broer rijd wel eens in de mijne, maar het is echt geen gezicht
Nou is mijn broer ook wel fors hoor, maar het is net een sardientje in een blikje
.
?
ik wil zelf erg graag een smartje maar die eeuwige discussie met me ouders...
Hoop uiterlijk juli m'n rijbewijs te hebben!
Maiska schreef:Ik heb net een aantal rijlessen achter de rugHoop uiterlijk juli m'n rijbewijs te hebben!
En dan zou ik de auto van m'n ma krijgen, een witte ford fiesta (wat ouder model maar nog steeds in orde). Ik hoop eigenlijk op een oude jeep of een 4x4, voor de trailer te trekken hihi
xDramaQueen schreef:Audi TT is een van me droomauto's maar geen haar op me hoofd die daarin durft te stappen als ik me rijbewijs hebik wil zelf erg graag een smartje maar die eeuwige discussie met me ouders...
XoNo schreef:xDramaQueen schreef:Audi TT is een van me droomauto's maar geen haar op me hoofd die daarin durft te stappen als ik me rijbewijs hebik wil zelf erg graag een smartje maar die eeuwige discussie met me ouders...
Waarom zouden je ouders niet willen dat je een smart koopt? Dat zijn supergoede en veilige autootjes. Kosten geen moer in de wegenbelasting
Sterre schreef:Karin schreef:Een Audi TT... Als je het kunt betalen, waarom niet?
Imo heeft een TT (of soortgelijke auto´s) niks te zoeken onder de kont van een beginnende autorijder
Waar halen je ouders die wijsheid vandaan?
Trideon kooiconstructie volgens mijn vriend en airbags aan alle kanten.

XoNo schreef:Een smart heeft wel een kooiconstructieWaar halen je ouders die wijsheid vandaan?
Trideon kooiconstructie volgens mijn vriend en airbags aan alle kanten.
Smarts zijn hele veilige autootjes, alleen beseffen mensen dat soms niet, omdat het nog kleiner is dan een alto (die wel weer enorm onveilig is). Nja, dat zal tegenwoordig ook wel meevallen.
Je moet dan wel een smart na bj. 2000 kopen, voor dat bj gaan ze niet veel verder dan 60.000km ivm een motorische fout. Tenzij je een smart voor 2000 koopt met een motor revisie