Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hidalgo24

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:42

Buckje en mirjam GEFELICITEERD, en veel fijne veilige kilometers gewenst.

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:57

Gefeliciteerd allebei!! *\o/*

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:20

Ik heb in totaal 50 lessen gehad :o Maar daarvan waren 3 eigenlijk overbodig, omdat het afgelast was :P Dus eigenlijk 47 :+ Maar dat is bij ons niet eens zo gek veel hoor.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:25

Bedankt allemaal!!!
De rest ook gefeliciteert!

Mijn verhaal nou eindelijk, allemaal visiete geweest haha en moest net naar de ponyclub menners avondje.

Om 2 uur nog een lesje en om 10 voor 3 zat ik in de auto met mijn examinator (rijinstructeur niet mee genomen) Was echt super gespannen ik zat te trillen en te klappertanden waardoor de examinator vroeg of we niet even moesten stoppen, ik zei hierop nee want dan zou het erger worden, gelukkig werd dit steeds minder hoe meer hij begon te praten over hobby’s etc.

Ik heb bijna een UUR gereden en het was ontszettend druk! Moest 2 keer de snelweg op en coördinatie punt terug naar t CBR rijden en nog straatje keren, pakeren & hellingproef.

Aan het eind vroeg hij nog of ik mijn stuur mee naar huis wilde nemen… Had die zo krampachtig vast!!

Ook hoorde nog van mijn rij instructeur dat ik echt een taaie examinator had… dat er veel bij hem zakte.

MAAR IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!! Ik ga hem maandag aanvragen.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:00

Iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties! Ik ga volgende week mijn rijbewijs aanvragen. Iedereen die nog moet afrijden: Heel veel succes! Jullie kunnen het allemaal! Stuk voor stuk! :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:19

kimmie16 schreef:
Wat rot allemaal meis :(:)
hopelijk kan je snel terecht en slaag je :D

Waarom mag je vriend hem niet in nl gebruiken?

Mijn vriend heeft een turks rijbewijs en een buitenlands rijbewijs mag je maar 6 maanden gebruiken in NL.. Daarna moet je een Nederlands rijbewijs halen. Dus als ik 'm heb, kunnen we meteen gaan sparen voor zijn rijbewijs. :=

En bedankt. ;) Ik hoop ook dat ik slaag... Eerste keer was ik helemaal niet zenuwachtig en ging t supergoed, maar door wegwerkzaamheden & dat ik achter 3 vrachtwagens reed ging het invoegen op de snelweg niet helemaal lekker (wel veilig enzo natuurlijk :+) en alleen daarop ben ik gezakt. Mijn instructeur was toen ook vreselijk pissig. := 2e keer was ik ineens super zenuwachtig en toen ging t gewoon niet, bij elk foutje raakte ik meer in de stress en op een gegeven moment barstte ik in janken uit.... :o Toen we terug waren was t eerste wat de examinator vroeg waarom er zo veel druk op me stond. }:0 Dus ik probeer nu maar te denken dat het niks uitmaakt of ik wel of niet een rijbewijs heb.... Maarja t is nou eenmaal wel zo, dat het 10000 x makkelijker zou zijn als ik dat ding heb.

Geslaagde mensen; GEFELICITEERD!!! :D

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:36

Nathalie je kan het best! kom op ik kan het jij kan het ook!!

ik wist niet dat je voor een turks rijbewijs hier in NL weer opnieuw moet halen! Maargoed het auto rijden kent die dan al dus paar lesjes dan en dan afrijden ?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:55

He, nieuw topic. Hier meld ik me ook maar even dan! :)

Gefeliciteerd allen!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:56

* Meld zich ook.. O:) *

Moet over een week of 6 afrijden. :') Heb gezegd dat k tegen niemand de datum ga zeggen dus dat hou k nog even zo.. _O- hahaha

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:58

Ik heb het wel tegen iedereen gezegt (wou het eerst voor me houden) en het heeft niet mijn geluk verpest.. :D

NathalietjeB

ik meld me ook maar ik moet dus nog niet afrijden maar wel voor me auto theorie examen en heb nummer 13 van tafel erger kan t nog niet worden...

Bellex

Ik meld me ook weer :)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:59

Quidou schreef:
* Meld zich ook.. O:) *

Moet over een week of 6 afrijden. :') Heb gezegd dat k tegen niemand de datum ga zeggen dus dat hou k nog even zo.. _O- hahaha

Hahah dat heb ik ook express niet gezegd. :') Ik moet over 3 weken... :7

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:08

leuk, nieuw topic; ik verwacht zo eind maart te kunnen afrijden
mooi op tijd voor de zomer :D

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:25

Leuk dat er ook wat mensen zijn uit omg. Groningen! Ben wel benieuwd bij wie jullie lessen!

Ik heb nog maar een stuk of 10 lessen gehad, maar het gaat echt super goed. Het enige waar ik eigenlijk echt tegenop zie is om in Groningen te moeten rijden als het heel druk is tijdens het examen (normaal geen moeite mee), en dat ik de route niet weer (coördinatiepunt) :o

Oja; Zijn er nog mensen die hun theorieboeken kwijt willen? Ik heb interesse!!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:33

Ik heb wel een CDtje geen boeken meer

voor het coordinatie punt niet bang zijn, ik was door de zenuwen heel veel kwijt en vroeg daarom even de weg ''naar de grote straat'' herkenningspunt en dat was totaal geen probleem.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:35

Staan er op die CD-rom ook alle vragen die in het boek staan? Niet dat ik de helft mis ofzo?

In Groningen zijn er 3 (weet niet of dat overal zo is) maar ik ben echt niet super bekend in Groningen. Wel in de stad/centrum zelf, maar voor de rest niet. Maar goed, nog genoeg lessen om dat te oefenen :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:39

Ja staat alles in, ik kan niet leren via een boek ik onthoudt het dan niet. (ik had die alleen voor extra dingen, oa verkeersborden die daar wel goed omschreven worden)

de rest deed ik op CD-rom door toetsen te maken.
en ik ben een moeilijke leerder.

Maar wat ik wel eerlijk moet zeggen is, dat het theorie examen weer gaat vernieuwen of al vernieuwd is ?? de boeken vernieuwen steeds weer.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:45

Ja klopt, na of in februari geloof ik. Stuur je even een PB.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 02:04

Ik heb m'n rijbewijs al een aantal jaar, maar kom ff een tipje naar binnen gooien!

Toen ik nieuwe lenzen ging halen voor m'n afrijden (omdat ik een nummerbord op 30m afstand moest kunnen lezen) kreeg ik bij de opticien de tip om een uur voor het afrijden 2 bananen te eten, ivm het blauwzuurgas dat erin zit. Misschien kwam het door de bananen, misschien was het puur mazzel, door m'n rijstijl was ik niet geslaagd gok ik (m'n examinator had het vooral te druk met het vertellen over z'n voedselvergiftiging die hij had opgelopen op vakantie in Turkije :+ ).

Succes allemaal!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:49

Quellian schreef:
Ik heb m'n rijbewijs al een aantal jaar, maar kom ff een tipje naar binnen gooien!

Toen ik nieuwe lenzen ging halen voor m'n afrijden (omdat ik een nummerbord op 30m afstand moest kunnen lezen) kreeg ik bij de opticien de tip om een uur voor het afrijden 2 bananen te eten, ivm het blauwzuurgas dat erin zit. Misschien kwam het door de bananen, misschien was het puur mazzel, door m'n rijstijl was ik niet geslaagd gok ik (m'n examinator had het vooral te druk met het vertellen over z'n voedselvergiftiging die hij had opgelopen op vakantie in Turkije :+ ).

Succes allemaal!

*gaat aan de bananen. :Y)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:58

aanvullend tipje!

1 of 2 bananen en een paar Dextro's, dan heb je net ff wat meer energie en let je net even wat meer op ;) ik heb 1 banaan en een paar dextro's gehad en was in 1x geslaagd haha

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:01

Heb ik ook nog een tipje. Haal voor de zekerheid wat kalmerende pilletjes of druppels (op natuurlijke basis) voor als je bang bent dat je niet kunt slapen van de zenuwen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:01

je bedoelt rescue remedie?
dat zou wel werken!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:10

Ik had niets van tevoren ingenomen. Het uur voorrijden ging zo super, had nog nooit zo goed gereden, het examen ging dat ook echt super! :D