Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
elke actie van jouw kant is aandacht voor hem........... Silvaantje schreef:iedereeen met zn face to face, ik zie hem nooit meer dus dat gaat niet.
En bovendien ZIT IK ER NIET MEE ZOALS IK AL ZEI. maar ik vond het juist wel een leuk stukje en ik ben er nu een heel stuk van aan het maken met alle typen mannen die me tegenstaan.
En iedereen die het triest vind, moet je lekker zelf weten.
L_Ilse_L schreef:Je vroeg om meningen![]()
Maar ik vind het ook een leuk stukje. Plaats je het veranderde stukje ook?
Silvaantje schreef:Oke dan laat ik de namen wel weg..
Ja weet je wat het is , ik wil er niet persé iets mee bereiken maar hij is echt heel banketstaaf tegen mij geweest en ik ben iemand die normaal dat soort dingen echt niet pikt. Opmerkingen als; Als ik zeg dat je je mond moet houden dan houd je je mond.
Maar ik vond hem echt leuk dus ik reageerde elke keer veel en veel te aardig enzo, en toch heeft hij mij laten zitten.
Ik zit er niet echt meer mee maar om het af te sluiten en toch ff te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat hij zich zo als een eikel gedraagt heb ik in een opwelling deze blog geschreven. En toen dacht ik ; goh die zou ik best op hyves neer kunnen zetten..

russel schreef:Mag ze dat niet zeggen dan? Het is toch zielig dat jij je door je ego laat leiden?
__Laura schreef:Silvaantje schreef:Oke dan laat ik de namen wel weg..
Ja weet je wat het is , ik wil er niet persé iets mee bereiken maar hij is echt heel banketstaaf tegen mij geweest en ik ben iemand die normaal dat soort dingen echt niet pikt. Opmerkingen als; Als ik zeg dat je je mond moet houden dan houd je je mond.
Maar ik vond hem echt leuk dus ik reageerde elke keer veel en veel te aardig enzo, en toch heeft hij mij laten zitten.
Ik zit er niet echt meer mee maar om het af te sluiten en toch ff te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat hij zich zo als een eikel gedraagt heb ik in een opwelling deze blog geschreven. En toen dacht ik ; goh die zou ik best op hyves neer kunnen zetten..
Dat jij je laat verblinden door zijn uiterlijk en daarom dit soort gedrag gepikt hebt is toch niet zijn schuld
Ik zou zeggen; kweek een persoonlijkheid zodat je , bij de volgende kerel die je zo behandelt, weet waar je voor staat.
Silvaantje schreef:iedereeen met zn face to face, ik zie hem nooit meer dus dat gaat niet.
En bovendien ZIT IK ER NIET MEE ZOALS IK AL ZEI. maar ik vond het juist wel een leuk stukje en ik ben er nu een heel stuk van aan het maken met alle typen mannen die me tegenstaan.
En iedereen die het triest vind, moet je lekker zelf weten.
(ben niet op ruzie uit maar valt me op)
.