Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:06

iedereen die schreeuwt jaaa doen, is dus iemand die zich tot het laagste niveau kan storten oppertriest, en bovendien blijkt dan maar weer hoe erg je ermee zit. Net zoals crossmonster al zei: face to face, dan is het pas girlpower, dit is pussy.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:08

De beste wraak is geen seconde meer aan hem denken :) :)

daar doe je dat soort mannen pas pijn mee :) elke actie van jouw kant is aandacht voor hem...........

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:46

Verschrikkelijk zwak als je dat doet :)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:04

iedereeen met zn face to face, ik zie hem nooit meer dus dat gaat niet.
En bovendien ZIT IK ER NIET MEE ZOALS IK AL ZEI. maar ik vond het juist wel een leuk stukje en ik ben er nu een heel stuk van aan het maken met alle typen mannen die me tegenstaan.
En iedereen die het triest vind, moet je lekker zelf weten.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:06

Je vroeg om meningen :o

Maar ik vind het ook een leuk stukje. Plaats je het veranderde stukje ook?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:07

Dan kan je toch nog beter niks ondernemen dan zoiets op je hyves zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:07

Jouw wraak is toch dat jij weet wat er aan zijn manieren mankeert? Het zo openlijk te zetten, leer je hem zich beter te gedragen, dan heb je toch geen wraak?

Je maakt jezelf trouwens wel belachelijk, want iedereen die snapt dat jij dat bent geweest, lachen zich rot achter je rug om.

Als je geëmancipeerd bent, dan ben je te trots voor dit gedoe en laat je hem elke 2 maanden lekker weer de fout in gaan, misschien is hij wel homo en doet hij daarom zo tegen vrouwen, laat hem dat lekker zelf uitzoeken...

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:08

Silvaantje schreef:
En bovendien ZIT IK ER NIET MEE ZOALS IK AL ZEI. maar ik vond het juist wel een leuk stukje en ik ben er nu een heel stuk van aan het maken met alle typen mannen die me tegenstaan.

Ho eens... zo reageert een 19 jarige toch niet?
Als je hem niet meer ziet, waarom is het dan leuk om hem af te zeiken?
Ik kan er best inkomen dat je dat leuk kan vinden, doet iedereen wel eens, maar je ziet hem niet meer?

Hij gaat dit echt alleen leuk vinden.. trust me, wéér een meisje dat naar hem smacht (in zijn ogen), egostreling.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:09

Je zou echt zielig zijn mocht je het doen.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:09

L_Ilse_L schreef:
Je vroeg om meningen :o

Maar ik vind het ook een leuk stukje. Plaats je het veranderde stukje ook?

Ja ik vind meningen ook niet erg en als je vind dat het niet leuk is mag je dat best zeggen maar meteen van de reactie's van; jaa echt dieptriest als je dat doet dan ben je net zo laag' enzo vind ik dan wel weer een beetje >;)

En natuurlijk als die af is plaats ik het nieuwe stukje ook :)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:09

Zoals die van lara_silver dus..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:10

Mag ze dat niet zeggen dan? Het is toch zielig dat jij je door je ego laat leiden?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:12

Hallooooo ga even ergens anders ruziemaken

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:12

Zo ontzettend laag := en hij kloot je wel weer terug hoor en waarschijnlijk een stuk groffer wat jij gooit zijn "goeie naam" te grabbel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:14

Silvaantje schreef:
Oke dan laat ik de namen wel weg..
Ja weet je wat het is , ik wil er niet persé iets mee bereiken maar hij is echt heel banketstaaf tegen mij geweest en ik ben iemand die normaal dat soort dingen echt niet pikt. Opmerkingen als; Als ik zeg dat je je mond moet houden dan houd je je mond.
Maar ik vond hem echt leuk dus ik reageerde elke keer veel en veel te aardig enzo, en toch heeft hij mij laten zitten.

Ik zit er niet echt meer mee maar om het af te sluiten en toch ff te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat hij zich zo als een eikel gedraagt heb ik in een opwelling deze blog geschreven. En toen dacht ik ; goh die zou ik best op hyves neer kunnen zetten.. ;)

Dat jij je laat verblinden door zijn uiterlijk en daarom dit soort gedrag gepikt hebt is toch niet zijn schuld :')
Ik zou zeggen; kweek een persoonlijkheid zodat je , bij de volgende kerel die je zo behandelt, weet waar je voor staat.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:15

russel schreef:
Mag ze dat niet zeggen dan? Het is toch zielig dat jij je door je ego laat leiden?

Ja maar wat heeft zo'n opmerking voor toegevoegde waarde dan, ik vraag of ik hem wel of niet neer zal zetten, niet of half bokt over me heenvalt omdat ik zogenaamd triest zou zijn..

Ik heb ook helemaal geen zin om een ruzietopic te krijgen ofzo, laten we het gewoon normaal houden.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:16

__Laura schreef:
Silvaantje schreef:
Oke dan laat ik de namen wel weg..
Ja weet je wat het is , ik wil er niet persé iets mee bereiken maar hij is echt heel banketstaaf tegen mij geweest en ik ben iemand die normaal dat soort dingen echt niet pikt. Opmerkingen als; Als ik zeg dat je je mond moet houden dan houd je je mond.
Maar ik vond hem echt leuk dus ik reageerde elke keer veel en veel te aardig enzo, en toch heeft hij mij laten zitten.

Ik zit er niet echt meer mee maar om het af te sluiten en toch ff te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat hij zich zo als een eikel gedraagt heb ik in een opwelling deze blog geschreven. En toen dacht ik ; goh die zou ik best op hyves neer kunnen zetten.. ;)

Dat jij je laat verblinden door zijn uiterlijk en daarom dit soort gedrag gepikt hebt is toch niet zijn schuld :')
Ik zou zeggen; kweek een persoonlijkheid zodat je , bij de volgende kerel die je zo behandelt, weet waar je voor staat.

Pardon,als je beter het topic door had gelezen dan had je ook gezien dat ik dit niet over me heen heb laten komen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:17

pb'tje voor jou!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:18

Zwak als je dit doet. Dan laat je hem merken dat je er heel erg mee zit. Helemaal negeren zo iemand, daar zit hij ws het meest mee.

Ik zou het prachtig vinden als een jongen nadat ik hem had gedumpt zo'n blog zou schrijven! Dan weet ik zeker dat hij er mee mee zit dan ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:21

Silvaantje schreef:
Pardon,als je beter het topic door had gelezen dan had je ook gezien dat ik dit niet over me heen heb laten komen.

Ik heb het topic doorgelezen & de enigste conclusie die ik kan trekken is dat je je 'eisen' op een lager pitje hebt gezet voor een knappe vent ;)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:22

Silvaantje schreef:

Wel "grappig" dat jij iemand mag zwartmaken in je wraakblog, maar mensen hier mogen niet zeggen dat ze het zwak vinden :+ (ben niet op ruzie uit maar valt me op)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:24

Ik denk dat ze het nu wel weet :+.
@ts, ga je na dit ruwe topic, dat bericht nog plaatsen?
Ik kan dan niet veel meer zeggen dan dat je inderdaad een hoop persoonlijkheid hebt dan, omdat je sch**t hebt aan anderen!
Alleen zou je je portie persoonlijkheid, beter op een andere manier kunnen gebruiken...

Imo, kun je beter verder gaan, hem negeren, en gelukkig worden met een leukere kerel...
Grote kans dat hij dat een stuk vervelender vind.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:25

irritant zeg als er 20 keer moet worden gezegd hoe zielig of zwak het is.
als jij je er goed bij voelt moet je het doen, iedereen heeft een andere mening en sommige mensen een overdreven mening. maar dat heb je wel in het topic gemerkt :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:25

@Silvaantje: Oh dus er moet onderbouwing bij? Nou ik vind het laag omdat die persoon vroeg of laat toch erachter komt dat hij fout bezig is. Van zelfwaarde getuigd het niet anders had je dit niet zo slecht op genomen en gewoon voor jezelf gekozen en hem genegeerd. Het is gewoon een lage verbeten actie.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:27

Hij is de moeite niet waard ;) Als jij dit gaat doen gaat hij hard lachen. Misschien om aan een vriendinnetje te laten lezen, maar ik zou hem niet op hyves zetten. Vaak vatten ze het dan onwijs anders op. En word jij als wanhopig beschouwt. Lekker voor je zelf houden!