Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Vende schreef:Zo vind ik ook dat als cassières teveel wisselgeld terug geeft, dit hun eigen verantwoordelijkheid is. Zij moeten goed tellen en opletten als ze met andermans geld bezig zijn.
Maar als er te weinig teruggegeven wordt dan moet het natuurlijk wel gezegd worden.
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken?
_rosita_ schreef:Bij de grote AH's en C1000's enzo heb ik daar idd geen moeite mee Nathalie... Die missen die euro die ik teveel terug krijg echt niet en dan moet de kassiere maar opletten ( ben ook tijdenlang kassiere geweest als bijbaan, je moet opletten en zo niet, is het niet de klant zijn fout). In de kleine zaakjes zeg ik er wel iets van, maar komop zeg.,.. als de ts het al heeft aangegeven en miepje achter de kassa zegt nee hoor, klaar neem nou maar mee... tsja.. dan ben ik ook snel klaar.
Vende schreef:In grote winkelketens waar genoeg wordt verdient aan een klant, dan is het inderdaad
ikke ikke en de rest kan stikken
Vende schreef:Zo vind ik ook dat als cassières teveel wisselgeld terug geeft, dit hun eigen verantwoordelijkheid is. Zij moeten goed tellen en opletten als ze met andermans geld bezig zijn.
Caira schreef:Ja en ze kwam er zelf achter dat er een fout gemaakt was. Ben jij nooit ergens helemaal overtuigd van geweest en kwam je er later achter dat je het toch fout had?
Moet de zaak dan opdraaien voor de fouten van het personeel? Ik heb tot nu toe alleen maar bij bedrijven gewerkt waar je zelf verantwoordelijk was voor je kas of portomonnee.
Er is een fout gemaakt, jij weet dat en je kunt het terugdraaien. Stel dat het per ongeluk dubbel afgeschreven was, dan ging je toch ook terug?