ik kom bij die vragen er niet uit dit staat er vertaald naar NL
2 werknemers kunnen 8 kranen in 2 uur maken. als 1 zn enkel verzwikt en de rest laat m liggen en gaat verder. hoelang duurt t dan voordat t aquarium gevult is
Help
quera
Geplaatst: 20-01-09 21:17
Laat maar het is gelukt
heb nu een visje een stropdasding en een 2blaadjes? en 3 bubbels gevult
Ik ben eruit gekomen inderdaad. Makkelijk, leuk spel. Alleen mis ik eigenlijk nog 1 stuk (plaatje) die zich in de fauteuil zou moeten bevinden, hij zegt daar ook iets over puzzel in de stoel (..) En er moet iets zijn met schilderij... Geen idee. Ik ben er wel uitgekomen, zonder dat dat nodig was?
ik speel het spelletje nu ook maar ik snap er niks van ik heb juist een baterij in da popke gestoken ma weten jullie wat die bolle met die mandjes zijn?
Spoiler: heb alle blauwe bollen, 2 oranje (vis en stropdas) en 2 plaatjes.(waarvan 1 uit de kast en de andere weet ik niet meer ) Kan het 3e niet vinden, en vind ook geen sleutels meer...
Aniekepiek
Geplaatst: 26-01-09 20:57
Waar vinden jullie die peper? ik heb 3 bolle gevuld.. Kom niet verder..
Damn, kom ik eindelijk eens een keer ver zonder hulp, zit ik alsnog vast. Heb overal op geklikt, maar.... Dus als jullie nog tips hebben
Spoiler: ik mis nog de groene bal rechtsonder, plaatje op rode kast rechtsonder en het kistje op het tafeltje in de slaapkamer is nog dicht en op de "kluis" heb ik alleen het eerste plaatje
PoelieWoelie
Geplaatst: 31-01-09 22:32
Ik kan geen sleutels meer vinden :/ Heb nu die van het vlinderkastje en het aquariumkastje, weet mijn god niet hoe ik verder moet. Edit; ook die van die blauwe bollen nu, maar verder?
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 31-01-09 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Spoiler: daar kun je dat blauwe ding boven de kluis mee weghalen. En verder vooral overal op klikken, ook als het onnozel lijkt, bijvoorbeeld op de plaatjes van de rode kast