Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(zou ook ongezond zijn als je daar niet blij om zou zijn)
) maar gewoon als je elkaar net wat langer aankijkt of als m'n vriend me aan het lachen brengt.Qimm schreef:Tuurlijk is het voor iedereen anders, maar ik ben ook blij als ik mijn vriendje weer zie(zou ook ongezond zijn als je daar niet blij om zou zijn)
Hij heeft wel eens de neiging om mij te verrassen op mijn werk, dan stuiter ik de hele gang door![]()
Soms dan ga ik naar een vriendin om daar op donderdagavond te stappen (ik ben vrijdags vrij en hij niet dus hij gaat dan niet mee) Maar dan moet ik hem toch even bellen voor hij gaat slapen. Tjaaa. Allemaal van die gekke dingetjes die gewoon zo zijn omdat ik van hem hou. Maar houden van is niet heel saai ofzo, maar gewoon een stuk rustiger dan verliefdheid
Dat is een goede omschrijving.
Hij vindt het ook geweldig als ik hem op school (HU) kom ophalen, dan zegt ie ook dat ie zo loopt te stuiteren
Lusitana schreef:Het gaat in het algemeen om de kriebels krijgen als je hem gaat zien, of als je verrast wordt. Er zit vaak (al of niet bewust) een sexuele drang onder.
Ik geloof best in een verschil tussen lust en graag samen willen zijn, met name voor meisjes, maar het ene heb je tussen stellen, en het anderen met vrienden.
Wat je in de eerste plaats verliefd, en een stel, máákt, IS lust. Bij het weglaten daarvan ben je immers slechts goede vrieden. Denk daar maar eens wat dieper over na. Familie leden zien elkaar vaak ook graag, maar dat is toch anders, niet waar? Daar krijg je nou niet echt de kriebels van en ga je ook niet "van stuiteren" (of misschien wel? Ik in elk geval niet)
Over het algemeen is het bij jongens zo dat het zo gezellig samen zijn (en ook knuffelen bv) wel samengaan met lustgevoelens. Ik dacht dat dát algemeen bekend was. Het hele verkering hebben is zuiver om de sex, sorry dat ik het zeg, maar zo zit het in elkaar, als je het heel nuchter bekijkt. Bij een platonische relatie is er (over het algemeen, ik kan wel wat uitzonderingen noemen) geen sprake van verliefdheid.
Of jou vriend lustgevoelens heeft als hij je op komt halen van school, zou je aan hem kunnen vragen.
(dan zou het het nog vaker doen
)
)
). In het begin (de eerste maanden dan) is lust een héél erg aanwezige factor. Wij konden geen dagdeel door zonder seks, als ik hem zag waren de kleren al snel uit. Maar op een gegeven moment heb je hem goed ingereden en hoeft het allemaal niet meer zo dramatisch veel (zoals ik het beleef dan) het begint allemaal wat gewoner te geraken.
) Maar dan weet je wel dat er dus méér tussen ons speelde dan alleen meer die lust.