Sieraden van zijn ex - draag jij ze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Sieraden van zijn ex - draag jij ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:28

Nope...
Ik heb mn eigen sieraden wel, daar heb ik die van haar niet voor nodig.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:38

Ik zou ze echt niet dragen.
Evenals ik ook geen enkel sieraad draag die mijn exen hebben gegeven.
Aan elk sieraad zit in mijn mening een speciale herinnering en is zeer persoonlijk.
Sieraden van overleden personen zou ik daar in tegen weer wel dragen.
Toch respecteer ik het dat jij het wel kan en er geen problemen mee hebt en ze ook nog eens erg mooi vind.
Veel plezier ermee!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 08:09

Zo, ben er een avondje niet en meteen een hele riedel reacties. Grappig om te lezen dat er toch verschillend over dit onderwerp wordt gedacht.

Goedkoop om sieraden van je ex door te geven aan je nieuwe vriendin? Waarom? Als ie het nou had gegeven met de mededeling dat ze nieuw waren en dat ie ze voor mij had gekocht, ja was ik wel even not amused geweest. Dat was gewoon liegen geweest en bovenal complete onzin. Ik ben niet te koop.

Ik heb voor de kerst gouden oorbellen gekregen van 'm. Aangezien ik grossier in zilverkleurige kettingen was ik op zoek naar een goud(kleurige) exemplaar voor erbij maar ik kwam maar niet aan shoppen toe. En zie hier :) Opgelost, moving on. Het is voor mij gewoon een ketting in mijn sieradenboxje, niet meer of minder dan dat.

Ik had er dan bijvoorbeeld wel even moeite mee om in het bed te slapen waar zij ook in heeft geslapen. En ik voel me nog steeds ongemakkelijk als zij haar kind komt ophalen en ik krijg nog een knuffel van die kleine. Dat soort dingen zijn heel persoonlijk, dat voelt dan raar. Maar die glimmertjes die heeft gedragen, daar voel ik dan weer weinig bij.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 08:12

NO WAY

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 08:14

JoT schreef:
Zo, ben er een avondje niet en meteen een hele riedel reacties. Grappig om te lezen dat er toch verschillend over dit onderwerp wordt gedacht.

Goedkoop om sieraden van je ex door te geven aan je nieuwe vriendin? Waarom? Als ie het nou had gegeven met de mededeling dat ze nieuw waren en dat ie ze voor mij had gekocht, ja was ik wel even not amused geweest. Dat was gewoon liegen geweest en bovenal complete onzin. Ik ben niet te koop.

Ik heb voor de kerst gouden oorbellen gekregen van 'm. Aangezien ik grossier in zilverkleurige kettingen was ik op zoek naar een goud(kleurige) exemplaar voor erbij maar ik kwam maar niet aan shoppen toe. En zie hier :) Opgelost, moving on. Het is voor mij gewoon een ketting in mijn sieradenboxje, niet meer of minder dan dat.

Ik had er dan bijvoorbeeld wel even moeite mee om in het bed te slapen waar zij ook in heeft geslapen. En ik voel me nog steeds ongemakkelijk als zij haar kind komt ophalen en ik krijg nog een knuffel van die kleine. Dat soort dingen zijn heel persoonlijk, dat voelt dan raar. Maar die glimmertjes die heeft gedragen, daar voel ik dan weer weinig bij.

Ik zou het persoonlijk ook egt niet leuk vinden als ik de neiuwe vriendin van mijn ex zie lopen met een ring ketting oorbellen die aan mij zijn gegeven

Ookal heb ik ze achtergelaten .....

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 09:00

Tja Sajnne, neem ze dan gewoon mee ook al draag je ze niet meer. Simpel.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:02

me vriend bewaarde alle dingen van zijn ex in een kartonnen doos onder zijn bed :( vond ik zo kansloss dat we gewoon alles in een keer hebben weggegooid (had al 3/4 jaar met hem) daar zat ook een gouden ring bij die hebben we ingewisselt en een ring voor mij van gehaald :D

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:07

JoT schreef:
Tja Sajnne, neem ze dan gewoon mee ook al draag je ze niet meer. Simpel.

Het is maar een voorbeeld haha

Ik neem ze gewoon mee ja haha :') _O-

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:09

Ik draag de sieraden van mijn ex nog wel! Er staat geen naam of iets anders in en vind ze gewoon mooi. Ketting met zijn naam had ik weggedonderd, vroeg die hem paar weken erna terug... :P oepsie.....

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:10

haha al zou mij ex het terugvragen steek ik het in de fik haha

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:34

ik denk dat ik alles laat omsmelten (zijn naam staat steeds aan de binnen kant) en dan de 6 minidiamantjes er nieuwe rinf van laten maken :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:37

zie me al lopen met haar trouwring. Dacht het niet !!!!

We zijn wel van plan om de ringen om te laten smelten naar iets anders. Dan wil ik het wel dragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:38

Als het nou een mooie diamanten collier is of mooie diamanten/briljanten ring?? Ik wel hoor. Wat maakt het uit? Als je het mooi vind.