Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Opgelost, moving on. Het is voor mij gewoon een ketting in mijn sieradenboxje, niet meer of minder dan dat. JoT schreef:Zo, ben er een avondje niet en meteen een hele riedel reacties. Grappig om te lezen dat er toch verschillend over dit onderwerp wordt gedacht.
Goedkoop om sieraden van je ex door te geven aan je nieuwe vriendin? Waarom? Als ie het nou had gegeven met de mededeling dat ze nieuw waren en dat ie ze voor mij had gekocht, ja was ik wel even not amused geweest. Dat was gewoon liegen geweest en bovenal complete onzin. Ik ben niet te koop.
Ik heb voor de kerst gouden oorbellen gekregen van 'm. Aangezien ik grossier in zilverkleurige kettingen was ik op zoek naar een goud(kleurige) exemplaar voor erbij maar ik kwam maar niet aan shoppen toe. En zie hierOpgelost, moving on. Het is voor mij gewoon een ketting in mijn sieradenboxje, niet meer of minder dan dat.
Ik had er dan bijvoorbeeld wel even moeite mee om in het bed te slapen waar zij ook in heeft geslapen. En ik voel me nog steeds ongemakkelijk als zij haar kind komt ophalen en ik krijg nog een knuffel van die kleine. Dat soort dingen zijn heel persoonlijk, dat voelt dan raar. Maar die glimmertjes die heeft gedragen, daar voel ik dan weer weinig bij.
vond ik zo kansloss dat we gewoon alles in een keer hebben weggegooid (had al 3/4 jaar met hem) daar zat ook een gouden ring bij die hebben we ingewisselt en een ring voor mij van gehaald