en mischien nog wel een biosje pakken als er een leuke film is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niien_ schreef:Weet iemand een leuk kleinigheidje voor vriendlief?
We gaan die avond naar voetbalwedstrijd, dus niet zo romantisch, maar vind een klein dingetje toch wel leuk om te geven.

Uthrick schreef:Niien_ schreef:Weet iemand een leuk kleinigheidje voor vriendlief?
We gaan die avond naar voetbalwedstrijd, dus niet zo romantisch, maar vind een klein dingetje toch wel leuk om te geven.
Op http://www.verkade.nl kun je voor 9,95 ofzo een hart met chocolade bestellen en naar hem op laten sturen. Maar dan moet hij wel van chocola houden

Daarnaast een kaartje via de mail

Seleentj schreef:Mijn vriendje is in Preston Palace, op dat moment zonder mij...erg gezellig!
. Ben er alleen nog niet helemaal uit. 
dus hij heeft het goedgemaakt.
Faelivrin schreef:Seleentj schreef:Mijn vriendje is in Preston Palace, op dat moment zonder mij...erg gezellig!
Mijn broertje is ook zo'n fijn figuur; die zit er aankomend weekend ook, met een paar vrienden. Ik heb alleen geen idee of hij momenteel ook een vriendin heeft. Hij gaat in ieder geval een weekend vol luxe tegemoed. Haha.
Verder vind ik valentijn commercieel prutsmuts. Ik heb elke dag valentijnsdag, behalve 14 februari.
, en ik maar werken..ach ik heb al gezegd dat ik lekker ga stappen a.s zaterdag, vond hij ook niet zo grappig

dus dit jaar voor hem: van de xenos een zakje snoephartjes van nog geen euro en een lekker maaltje
dan doe je er toch wat aan, maar ga je niet mee met de hype van veel geld uitgeven..
en ach dat zit wel vrij dicht bij valentijnsdag dus dan geef ik em liever op zn verjaardag wat leuks dan op valentijnsdag 
maar dat was meer omdat hij dan niet zo veel te doen had die avond, want de rest vn de vriendengroep(ook stelletjes) doen wel wat of moeten ook werken, en hij is dus de enige die nix geplanned heeft, maar nu kwam er nog een vriend aanzetten met dat ie nix had, dus dan gaan ze misschien ROMANTISCH met zn 2en uit eten hahahahahahaha lach me dood 
voor ons is elk weekend valentijnsdag!