Valentijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:13

Het idee van koekjes bakken is erg leuk. :j

en mischien nog wel een biosje pakken als er een leuke film is.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:34

2 van mijn vriendinnen komen mijn verjaardag vieren op valentijn,ik ben op de 15e jarig maar dat is net het begin v/d vakantie en ze gaan allebei de hele week weg ;(
ik ga me dus dood vervelen. :\ dus geen valentijn ofzo,doen ik sowieso nooit iets aan.Maar ik ben wel bijna jariggg! :#

patos

Re: Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:47

Wij gaan lekker een dagje naar de sauna! Nouja eigenlijk hebben we Valentijn gekozen als goede reden voor een saunabezoekje ;)

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:55

Niien_ schreef:
Weet iemand een leuk kleinigheidje voor vriendlief?
We gaan die avond naar voetbalwedstrijd, dus niet zo romantisch, maar vind een klein dingetje toch wel leuk om te geven.

Op www.verkade.nl kun je voor 9,95 ofzo een hart met chocolade bestellen en naar hem op laten sturen. Maar dan moet hij wel van chocola houden ;)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:06

Dat is een leuk idee Uthrick :j

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:25

Uthrick schreef:
Niien_ schreef:
Weet iemand een leuk kleinigheidje voor vriendlief?
We gaan die avond naar voetbalwedstrijd, dus niet zo romantisch, maar vind een klein dingetje toch wel leuk om te geven.

Op http://www.verkade.nl kun je voor 9,95 ofzo een hart met chocolade bestellen en naar hem op laten sturen. Maar dan moet hij wel van chocola houden ;)

Chocoloco.nl ook heel erg leuk, kan je hartjes versturen met je eigen tekst en foto :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:02

Pffff zucht. Het is ten eerste mn verjaardag, totaal geen zin in [mafheid]

Mn vriendje en ik zijn dan 2 maanden bij elkaar..

Maar ik heb zo'n hekel aan valentijn.. zo commercieel.. en dan is er ook nog o zo grappige familie die een anoniem verjaardagskaartje stuurt. zucht.

2 jaar geleden had ik wel een serieus kaartje in mn kluisje op school, en ik ben er nóg niet over uit wie het nou was... iig niet mn vriendinnen [handschriftvergelijking ^^] en sowiezo wel een jongen.. Aah, breinbrekers >: D

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:07

Ik ga zoals bijna elk jaar, met me beste vriendin sushi eten in zo'n hoe noem je dat? sushi-bar.
Altijd heel gezellig, maar over dat chocola, dat heeft me moeder ook voor me vader geregeld. en me vader krijgt van me moeder een nieuw horloge. die ze toch noooit draagt.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:07

Ik ontvoer m'n vriend 's middags :D , heb een lekkere high-tea gereserveerd :9
Niet persé omdat het Valentijn is, maar omdat hij 3 weken in Duitsland heeft gezeten voor z'n werk en we dan weer even lekker de tijd voor elkaar hebben :+:

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:22

Ik ben er helemaal niet dus ik stuur wel een lief smsje :+

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:14

Aargh..
Ik hou helemaal niet van valentijn.
Maar nu heeft hij tegen mij gezegd dat ik op valentijnsdag tot 1 uur 'smiddags sowieso thuis moet blijven.
Er komt dan een verrassing.. Dus nu moet ik ook wat voor hem kopen.
HELP :')
Ik had al moeite met een verjaardagscadeau.. valentijn is al helemaal een ramp

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:17

Ik heb een tegeltje gekocht met de tekst " Kom schat, we gaan naar bed, de visite wil naar huis.." Dat roepen we namelijk altijd als we visite hebben ;) Daarnaast een kaartje via de mail :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:31

Ik ga naar een fotoshoot met m'n zusje en broer, voor de verjaardag van mijn mams. Romantisch he :+

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:32

Ik heb een date...en ik mag niet weten hoe & wat :')
Hekel aan verrassingen!

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:44

Ik heb pas sinds maandag een vriend... En weet dus niet of ik er wat voor moet doen..

Vind het n stomme verplichting eigelijk.
Maar heb vorig jaar toch kleinigheidje gehaald voor me (nu dus) ex.
Was n boxer met hele drukke kusjes print..
Waar ie overigens helemaal gek van was :))

Maar ja.. Ik ben niet orrigineel en vind het eigelijk onzin.
Hoe kan ik toch laten merken er toch aan gedacht te hebben?
gewoon iets kleins dus want t is nog érrug pril :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:06

Seleentj schreef:
Mijn vriendje is in Preston Palace, op dat moment zonder mij...erg gezellig!

Mijn broertje is ook zo'n fijn figuur; die zit er aankomend weekend ook, met een paar vrienden. Ik heb alleen geen idee of hij momenteel ook een vriendin heeft. Hij gaat in ieder geval een weekend vol luxe tegemoed. Haha.

Verder vind ik valentijn commercieel prutsmuts. Ik heb elke dag valentijnsdag, behalve 14 februari. 8-)

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:26

Ik heb geen vriendje! Dus ik ga er eigenlijk niks aan doen. Sowieso vind ik het een kl*te dag, maar dat is meer omdat er iemand paar jaar geleden op valentijnsdag is verongelukt...

MAAR ik denk wel dat ik een stiekem kaartje naar iemand ga sturen :o . Ben er alleen nog niet helemaal uit.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:28

Hij gaat stappen met zijn twee beste vriendinnen, en ik werk :(

Maar ik was vorige week een weekendje weg en daar heeft hij een prachtige swarovski armbad gedoneerd :D dus hij heeft het goedgemaakt. :+

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:31

Faelivrin schreef:
Seleentj schreef:
Mijn vriendje is in Preston Palace, op dat moment zonder mij...erg gezellig!

Mijn broertje is ook zo'n fijn figuur; die zit er aankomend weekend ook, met een paar vrienden. Ik heb alleen geen idee of hij momenteel ook een vriendin heeft. Hij gaat in ieder geval een weekend vol luxe tegemoed. Haha.

Verder vind ik valentijn commercieel prutsmuts. Ik heb elke dag valentijnsdag, behalve 14 februari. 8-)

Mijne gaat ook met vrienden en vriendinnen, hou een beetje me hart vast haha :P , en ik maar werken..ach ik heb al gezegd dat ik lekker ga stappen a.s zaterdag, vond hij ook niet zo grappig :Y)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:13

ik heb wat besteld bij chocoloco :)
oh en ik krijg ook wat van hem schijnbaar O:)

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:30

ik heb nu al de mogelijke originele kadootjes al gegeven of gehad, ben een beetje valentijnsmoe :P dus dit jaar voor hem: van de xenos een zakje snoephartjes van nog geen euro en een lekker maaltje :) dan doe je er toch wat aan, maar ga je niet mee met de hype van veel geld uitgeven..
hij is trouwens 29 februari jarig (jaa schrikkelkindje! de arme schat hihi) maar hij "viert" het de 28e. nu word ie dan 5,25 jaartjes oud! := en ach dat zit wel vrij dicht bij valentijnsdag dus dan geef ik em liever op zn verjaardag wat leuks dan op valentijnsdag :P

ik moet ook werken en daar was meneer dan weer niet zo blij mee := maar dat was meer omdat hij dan niet zo veel te doen had die avond, want de rest vn de vriendengroep(ook stelletjes) doen wel wat of moeten ook werken, en hij is dus de enige die nix geplanned heeft, maar nu kwam er nog een vriend aanzetten met dat ie nix had, dus dan gaan ze misschien ROMANTISCH met zn 2en uit eten hahahahahahaha lach me dood :P
vind het maar commerieel gedoe dat valentijnsdag :Y) voor ons is elk weekend valentijnsdag!