Jouw verhaal gaat dus niet op als je het goed doet. En in sommige gevallen moet je er ook uit als gewone huurder in een huurpand. Ook daar zijn regels voor.
Ik zit in een huurhuis waar ze me eruit wilden hebben en ik kan je daar het volgende over vertellen. Je kunt als huurder uit je woning gezet worden als: - De eigenaar zelf weer in de huurwoning gaat wonen - De bestemming van het huis gaat veranderen, door bijv. een verbouwing oid. - Je een tijdelijk contract hebt, de eigenaar gaat bijv. een jaar op vakantie en in die periode wil hij zijn huis verhuren, daarna moet je er toch echt weer uit. Of in dit geval, als de eigenaar het huis wil verkopen en tot die tijd het wil verhuren, dan krijg je gewoon een contract voor bepaalde tijd.
Ik zou niet huren, voor dat bedrag zou ik kopen! Wat een ontzettend leuk en schattig huisje! Daar krijg je in de randstad nog niet eens een flat voor!
Anoniem
Geplaatst: 20-01-09 09:14
Mijn idee, de keuken en de badkamer zijn helemaal top, ook dat kost geld om nieuw te laten zetten in een koophuis. Zeker voor zo weinig geld, zit je gewoon heel leuk.