wanneer ik thuis komt (meestal 4 uur) zet ik hem op 21/21,5 en dan gaat hij 's nachts weer naar 16/17
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

Pasterza schreef:Als ik slaap of naar het werk ben, staat ie op 17. Anders op 21 en dan nog heb ik 2 dikke truien aan of een deken over me heen omdat ik het anders zo koud heb. Slaap overigens wel met een raam op een kier omdat ik het anders erg benauwd krijg. Is wel koud dus heb een lading dekens op m'n bed (dekbed, 4 wollen dekens en als het zo hard vriest als laatst dan komt er nog een slaapzak bovenop![]()
)
Toen ik nog thuis woonde mocht het niet hoger dan 19. Moeders had het altijd warm en wij bevroren daar zowat![]()
In de tijd dat ik op kamers woonde had ik de gaskachel altijd voluit, was lekker warm. Ga natuurlijk geen kou lijden als de huur incl. g/w/l is natuurlijk![]()
Het is me na dat huis niet vaak meer overkomen dat mijn adem rookwolkjes waren bij het opstaan

Alwiene schreef:Pasterza schreef:Als ik slaap of naar het werk ben, staat ie op 17. Anders op 21 en dan nog heb ik 2 dikke truien aan of een deken over me heen omdat ik het anders zo koud heb. Slaap overigens wel met een raam op een kier omdat ik het anders erg benauwd krijg. Is wel koud dus heb een lading dekens op m'n bed (dekbed, 4 wollen dekens en als het zo hard vriest als laatst dan komt er nog een slaapzak bovenop![]()
)
Toen ik nog thuis woonde mocht het niet hoger dan 19. Moeders had het altijd warm en wij bevroren daar zowat![]()
In de tijd dat ik op kamers woonde had ik de gaskachel altijd voluit, was lekker warm. Ga natuurlijk geen kou lijden als de huur incl. g/w/l is natuurlijk![]()
En dan kreeg je de huiskamer wel warm ja, maar de slaapkamerHet is me na dat huis niet vaak meer overkomen dat mijn adem rookwolkjes waren bij het opstaan
Anthea schreef:Ik zet hem meestal op 23, totdat m'n ouders erachter komen en 'm op 15 zetten.. Bij kennissen hebben ze 'm zelfs standaard op 13 staan..