kazary schreef:Ik denk wel dat er mensen zijn die onnodig bang gemaakt worden, deze houden de hand op de knip en daardoor wordt het plaatje van crisis alleen maar groter.
Ook denk ik dat veel bedrijven het een goede smoes vinden en de crisis misbruiken. Grote bedrijven die eerder ook graag eens met de bezem door het bedrijf wilde vegen konden dat niet omdat de FNV er meteen op zit. Nu kunnen ze het zonder blikken of blozen.
Huizen verkoop is in de winter altijd slap. pas in het voorjaar trekt dat aan, pas als dat dit jaar niet gebeurd kun je gaan praten over dat het anders is dan anders. Dat mensen door het hele gepraat over de crisis nu ineens dalen met de prijs is uit angst. Naar mijn idee aan gepraate en ongegronde angst.
Maar mensen doen elkaar na en daardoor krijg je dadelijk veel meer crisis dan er ooit zou zijn geweest.
Het is natuurlijk wel zo dat als een groot aantal mensen de prijzen van hun huizen verlagen dat andere mensen niet achter willen blijven, omdat de kans dan groter wordt dat je je huis niet verkoopt ivm de hoge prijs. En zo komt natuurlijk alles in een stroomversnelling.

tot ehh 's nachts
Godzijdank wel een hele donderdag, tikt toch 3 uren aan die ik anders kwijt was.
net nu ik dringend een baan zoek is er nergens wat te krijgen.. zelf uitzendbureaus hebben niks!